Emaitzak: 5
2009 | ||
Neguko solstizioko jaietan umeek parte | hartze garrantzitsua daukate. Esan liteke, eguzkia eta Jesus jaiotzen diren sasoia izanda, umeei arreta berezia ezartzen zaien sasoia dela. | |
2019 | ||
Eskola alde batera utzita, instituzioek eragin zuzena duten sarien alderdia kontuan | hartzeari garrantzitsua deritzogu. Izan ere, hauek maiz autore berriak ezagun bihurtzeko erakusleiho edota autore ezagunak kanoniko bihurtzeko bide nagusia dira. | |
Gerrako kronikak laneko protagonista nagusiak bere emaztea leihotik behera botata hiltzea erabakitzen du. Hori dela eta, liburuaren beraren analisiarekin hasi baino lehen, euskal fikzio kriminala kontuan | hartzeari garrantzitsu deritzogu, izan ere, Jon Juaristik liburuaren gaztelaniazko itzulpenaren aurkezpenean (1999) aipatu moduan, eleberri honetan bi genero ezberdinen ezaugarriak elkartu dira: batetik, pertsonaiaren inguruko gertaera barregarriek eratzen duten endredozko komediari dagozkionak daude, baina bestetik bada krimen eleberriei dagokien alderdia ere. | |
2021 | ||
Hartara, hezkuntza emozionaletik eta emozio estetikoen garapenetik, honakoa kontuan hartzeko eskatzen du autoreak (op.) literaturaren antzerkiarekin batera garatzen du atala, baina guk literaturari soilik helduko diogu arloari dagokionez: (1) Literaturaren aurrean kontzientzia emozionala | hartzea garrantzitsua da; (2) literaturaren aurrean emozio estetikoak indartzea eta garatzea garrantzitsua da; (3) literaturak erregulazio emozionalerako estrategia gisa balio dezake; (4) literaturak ongizate emozionalerako indartze faktore modura joka dezake; (5) esperientzia literarioan arrazoiaren eta emozioaren arteko oreka maila egokia zehazteko ikerketa gehiago behar dira; (6) emozio estetikoen gar... | |
Aldi berean, ezaugarri eta praxi ezberdinetako profilak daudela aintzat hartuta, kalterako izan daiteke profil ideal eta bakarra ezaugarritzea errutina aurrera eramateko, eta proposamenaren xedea ez da errutina inplementatzeko alderdi hau arrazoi edo aitzakia bihurtzea. Hala ere, Ribosak (2020) irakasle soziokonstruktibista izendatzen duen rolaren eta ezaugarrien baitan errutinen moduko proposamenak aurrera eraman ahal izateko ipar gisa hainbat aspektu aintzat | hartzea garrantzitsua iruditzen zaigu: (1) Irakatsiko duena menperatzen duen profesionala, baina ez soilik edukiak edo prozesuak, ikaskuntza irakaskuntza prozesuei dagozkien osagaien ezagutza zabala ere edukitzea oso garrantzitsua da; (2) ikasleei buruzko ezagutza sakona izatea ikasten lagundu eta prozesu esanguratsua eta egiazkoa garatu ahal izateko; (3) ikasleak motibatzen jakitea, diziplina desberdinekiko zein ikaskuntza berarekiko pasioa transmititu ahal izateko, ondoren, haien onena eman dezaten; (4) ikasleak motibazio hori, baita segurtasunean zein konfiantzan ere sentitzeko espazioak sortzea; (5) ikaskuntza komunitatera ikas prozesu berritzaileak eta esanguratsuak garatzeko ausardiaz jokatzen jakitea; (6) erresilientzia, prozesuan sortzen diren aldaketei eta arazoei aurre egin ahal izateko; (7) inteligentziaz jokatzea, egoerak eskatzen dituen erabakiak hartu ahal izateko; (8) fidagarritasuna, ikasleak euren buruarengan nahiz proposamen berrietan konfiantza izan dezaten. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hartu | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Labayru | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
hartu garrantzitsu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hartu garrantzitsu iritzi | 2 (0,01) |
hartu garrantzitsu eduki | 1 (0,01) |
hartu garrantzitsu iruditu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |