Emaitzak: 8
2005 | ||
Karguak, eginbeharren banaketa eta erantzukizunak ikastetxeko Araudianzehazten dira eta bertako organigraman azaltzen dira. Ikastetxeko kolektibo guztiekkudeaketa lanetan eta erabakiak hartzeko orduan parte | hartzeak eragina du ikasleen balioetan. Ikastetxeko arauak irakaskuntzako eduki bezala aztertu behar dira. | |
6 Erabakiak | hartzeko eragina duten faktoreak bereiztea. | |
2012 | ||
Barne faktoreak Erosketa egoeretan erabakiak | hartzean eragina duten baldintzatzaile pertsonalak dira. | |
2015 | ||
Ikuspegi teoriko sendoa du gaur egun pentsatzeak jarduera fisiko eta kiroletan besteekin parte | hartzeak eragina duela pertsonen arteko erlazioetan (Hellsion, 2011) eta sozializazio prozesuetan laguntzen duela (Ramírez, Vinaccia eta Suárez, 2004). Kirol eta jarduera fisikoetan arituz gero, lagunarte eta harreman sare berriak sortzeko aukera gara liteke. | |
2016 | ||
Hona 1982an UNESCOk emandako definizioa: Helburutzat ekimena eta komunitatearen parte | hartzea eragitea duen jarduera soziala. | |
2017 | ||
«Kultur aniztasuna» gure garaiaren ikurra da, herrialdeen artean gertatzen diren pertsonen mugimenduei esker eta munduak gaur egun duen izaera «globalizatua»ri esker. Euskal Herriari dagokionez, argi dago kultur aniztasuna areagotu egin dela azkeneko hamabost urteetan, estatuaz kanpotik etorritako pertsonei esker; gertaera horrek hainbat aldaketa ekarri du gizartera, eta hainbat hausnarketa eta esku | hartze eragin du. | |
2022 | ||
Ordezkatuak eta ikusgarriak ikerlanean ertz malguak eta ideia argi bi aurkitu ziren gai horren bueltan: batetik, elkarrizketatutako emakume gehienen ustez parte | hartzean eragina duten bi faktore dira adina eta generoa; bestetik, adina eta generoa elementu baldintzatzaile bezala elkarrengandik banatzen dituen mintza iragazkorra da. Banaka elkarrizketatutako emakumeen% 57k erantzun zuen ikusten zuela harremana parte hartze espazioak eratzen zituztenen adinaren eta genero ikuspegiaren artean. | |
Hori hala izateak batzuen eta besteen etorkizuneko parte | hartzeetan eragina duela uste dute zenbaitek. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hartu | 8 (0,05) |
Lehen forma
hartzeak | 2 (0,01) |
hartzean | 2 (0,01) |
hartze | 1 (0,01) |
hartzea | 1 (0,01) |
hartzeetan | 1 (0,01) |
hartzeko | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
hartu eragin | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hartu eragin ukan | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |