Emaitzak: 7
2012 | ||
Gure ikerketa objektuaren abiapuntua zehazteko, aztertzeko asmoa dugun gaia gaur egun zertan den ikusiko dugu lehendabizi. Proposatzen dugun ikerketa zehatzak aintzat | hartzeko ekarpena egin dezakeela uste dugu, baina jakitun gara badirela gure gaiarekin harreman zuzena eta estua duten ikerlerroak. Kontuan hartzea merezi duten ikerketok, disziplina ezberdinetatik egin dira, eta, honako lau jakintza arlo hauetan sailkatuko ditugu: | |
2016 | ||
Gorabeherak gorabehera, uste dut aintzat | hartzeko ekarpena dela Bertsolari aldizkariak hogeita bost urteotan egindakoa. Tristea litzateke, ordea, urteurrena atzera begiratzeko bakarrik baliatzea, gerora zer datorkeen kontsideratu gabe. | |
Parte | hartzearen ekarpenen Azken Dokumentua garatzea | |
2017 | ||
Postmodernitateak eta globalizazioak pentsamendu soziologikoan izan dituzten eraginekin ikuspegi mikrosoziologiko eta kontestualak nagusitu direnez gero, XXI. mende hasieran hainbatek uste izan du Hezkuntzaren Soziologiaren ikergaia bera zalantzan jarria dela, makrosoziologiak izateko arrazoirik ez bide duela. Gure ustea da azaldu ditugun garaian garaiko paradigma guztietan agertzen direla aintzat | hartzeko ekarpen baliosak, ikuspegi makrosoziologikoaren zein mikrosoziologikoaren aldetik egindakoak. Bi dimentsio horiek beharrezkoak dira ikerketa soziologikoan. | |
2019 | ||
Zentzu horretan, Ekuador eta Boliviako Estatu plurinazionalen eraikuntzan, subjektu politikoaren aitortzaren aferan oso kontuan | hartzeko ekarpenak datozkigu. Batetik, jatorrizko herrien, euren mundu ikuskeren eta ezagutzen aitortza politikoa, aurretik Venezuelako Bolibartar Errepublikak egin bezala. | |
2021 | ||
Noizean behin eta kantitate txikitan kontsumitzen dugunean, substantzia horiek ez dute ekarpen handirik egiten dietan (15 bat gramoko errazio batean 2 gramo azukre eta 0,3 gramo gatz daude). Baina arreta jartzea komeni da, maiz edo gehiegi | hartuz gero ekarpen nabarmena egin baitezake. 2 Zerekin. | |
2022 | ||
● Erreferentzia esparru bat ematea, eta esparru horretan bere gain | hartzea ekarpen horren erantzukizuna eta lan egiten duen ekosistemari eragiten dion inpaktua. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hartu | 7 (0,05) |
Lehen forma
hartzeko | 4 (0,03) |
hartuz gero | 1 (0,01) |
hartzea | 1 (0,01) |
hartzearen | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Bertsolari aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hartu ekarpen | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hartu ekarpen azken | 1 (0,01) |
hartu ekarpen balios | 1 (0,01) |
hartu ekarpen egin | 1 (0,01) |
hartu ekarpen etorri | 1 (0,01) |
hartu ekarpen hori | 1 (0,01) |
hartu ekarpen nabarmen | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |