Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2005
‎Gainerakoek galdetu eta bezeroaren itxura fisikoari erreparatu baizik ez dute egiten, ezta balorazio objektibo eta osorik ere: enpresen %21ek aski du begiz harturiko ebaluazioa eta %35ek afera hauetaz bezeroekin hitz egiten dute.
2009
‎Gainera, etorkizunera begira Natura Sarearen hedapen nabarmena aurreikusten denez, baliteke arriskuok erraztasun handiagoz agerraraztea. Alde batetik, Natura Sarearen hazkunde prozesuaren testuinguruan, ezinbestekoa dugu beren ebaluaziorako tokiko biztanleriaren partaidetza sustatzea eta horrekin batera irizpide sozioekonomioak kontuan hartzea ebaluazio metodo berritzaileen alorrean. Erabateko garrantzia du horrek egiteke dauden kudeaketa planen testuinguruan, bestela, garapen sozioekonomikoko helburuak Natura 2000tik guztiz baztertuta geratzeko arriskua dugu.
2010
‎Metodologia horren lehen elementua iraunkortasuna ebaluatzeko dimentsio soziala barne hartzea da. Horrela, partaidetza publikoabeharrezko elementua kontsideratuko da ebaluazio prozesuetan baina ez nahikoa.Zentzu horretan, stakeholder en parte hartzeak ebaluazio prozesua eta erabakitzehartzea aberastu egingo ditu, baita demokrazia ere indartzen duen heinean. Horrek, gainera, gardentasuna eta erantzukizuna bultzatuko ditu, zeinak, aipatu bezala, gobernantza on baten ezaugarri diren.
‎Gune hauen gaineko balorazio ekonomikoak aspaldidanik (1950eko hamarkadatik) egiten dira, baina badirudi aipatu testuinguruan gero eta esanguratsuagoak bilaka daitezkeela. Izan ere, era honetako balorazio ekonomikoek NEBen inguruko erabakiak hartzerakoan ebaluazio tresna gisa jokatzen dute erabaki hartzaileen esku informazio baliagarria jarriz. Horretarako, Ingurumen Ekonomiak zenbait metodologia garatu ditu, zeinen bitartez, finean, natura baliabideen eta ekosistemen balio ez produktiboa bilatuko den.
2016
‎Gidaria izateak eskatzen du gaztetxoekin kalitatezko denbora eta arreta partekatzea eta jarduerak egitea, horien bidez beste itxaropen batzuk eta beste bizipen batzuk eskaintzeko. Jarduera bukatzean, ikasleek beren parte hartzearen ebaluazio txosten bat egingo dute. Parte hartzaile bakoitzak beka bat jasoko du, jarduerak egiten diren bitartean sortzen diren gastuak ordaintzeko xedez.
2017
‎bizi behar duten askotarikoan zentzuzko erabakiak eta jokaerak izateko errealitate sozialak asmatzen eta antolatzen dituzte. egoeraren deskripzioak, esaterako, erruz egiten ditugu ezagutza arruntean, zentzua ematen diguten narrazioak ehuntzen ditugu elkarrekin, eta zentzuzkoa da haietan nork bere jokaera bermatzea. zientziaren ospea eta itzala hazi ahala, gero eta ziurragoa da diagnostiko eta narrazio horietan jakintza tekniko eta adituaren ekarpenak erabiltzea, tekno zientzietatik datorren jakintza berme iraungarriagoa delako: metodo horiek objektibatze era ziurragoak direlako, eta ez objektiboagoak direlako (azken hau sinesten badugu ere). kasu guztietan, hala ere, metodoak eta haien bidez sortutako objektuak, hala nola horietan oinarrituko diren ekinbideak eta esku hartzeen ebaluazioak, ez dira egiaren jakintza hutsaren argitan juzgatu behar: ekintzarako direnez, efektuei begira egin behar dira judizioak. desrosièresen tesiek diote maiz estatistikan eraikitzen diren jakintzakategoriak, ekintza kategoriak eta haien ebaluazioak egiteko neurketatresnak batera doazela, eta elkartze hartatik lortzen dutela irauteko indarra.
‎Atmosfera eta ozeanoa berotu egin dira; elur eta izotz bolumenak behera egin du; itsas maila igo egin da, eta berotegi gasen kontzentrazioa handitu egin da?. 1988an sortu zuten IPCC, helburutzat harturik ebaluazio integralak egitea klima aldaketari buruzko ezagutza zientifiko, tekniko eta sozioekonomikoen inguruan, baita klima aldaketaren sorburuen, ondorio posibleen eta hari erantzuteko estrategien inguruan ere.
‎Ebaluazioa irakasleak ikasleen jarraipenerako erabiltzen duen tresnatzat ikusten duzu. Zergatik ez hartu ebaluazioa ikuspegi hezigarri batetik ikasleei euren ikaste prozesuan hobetzen laguntzeko?)
2018
‎Herritarrari zuzenduriko hitzak baino ez dira kontuan hartuko ebaluazioan.
‎Behaketa unitatea bisitaren xedea izango den Administrazio izapidea (edo izapide multzoa) da, eta beraz galdetegian ere horri buruzko informazioa jasoko da. Gainera herritarrari zuzenduriko hitzak baino ez dira kontuan hartuko ebaluazioan. Adibidez, funtzionarioak lankide bati esandakoa ez da ebaluazioan kontuan hartuko.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia