2002
|
|
Batzuekgaitasun komunikatiboa ikertu eta interpretatuko dute ikasgelaren testuinguruaren markoan; hauek saiatuko dira kurrikulu garapenean baliagarriakizango diren ereduak eta metodologiak garatzen. Beste batzuek esango digute hiztun baten gaitasuna ezin ikusi eta neurtu daitekeela ez bada ingurune errealetan jarduten ari denean eta, ondorioz, gaitasunaren garapenatestuinguruko baldintza pertsonal eta sozial errealak kontuan
|
hartuta
definitu eta ebaluatu behar dela esango dute.
|
|
Ezezaguna ezin daiteke, bestea? hizpide
|
harturik
definitu. –Barnetik?, gizarteko muturreko ereduak eta posizioak zentzurik gabe uzten ditu.
|
2005
|
|
Populazio egitura definitzeko ezaugarri batzuk hartu behar dira kontuan. Ezaugarri horiek kategoria bitan sailka daitezke, populazioaren egitura espazio edo denbora gisa
|
hartuz
definitzen den. Lehenengo kategoriaren barruan, espazioa betetzeko modua daukagu (populazioaren egitura espaziala), espezie bakoitzarentzat karakteristikoa dena, eta espeziearen lurraldearekiko jokabidearekin erlazionatuta dago.
|
2008
|
|
Bilaketa horretan ez da defendatuko zenbat eta parte hartze gehiago izan, hobe delako ideiarik, ez da eskala kuantitatibo soil bat eskaini nahi, baizik eta sakoneko begirada kualitatibo bat. Zentzu horretan, eraldaketarako klabea ez da zenbat alditan dagoen erabakitzeko aukera, baizik eta biztanleek euren parte
|
hartzea
definitzeko bitartekoak izatea ala ez (Kaufman, 1997). Ibilbide horretan lagundu ahal duten erreferente normatibo ugari aipa badaitezke ere, kasu honetan garapen lankidetzarako izan dezaketen eragin eta onarpen orokortua dela eta, giza garapenaren eta garapen jasangarriaren teoriak jarriko ditugu gidari, hori bai, horiek ere zabalegiak direnez batzuetan, enpoderamendua ahalbidetzen duten neurri eta mugekin hartuta.
|
2010
|
|
Hirian bertan edo auzoan bertan egon daitezke laguntza behar duten gabeziak dituzten pertsonak. Parte
|
hartzea
definitzea. Denbora, bizilekua edo lekualdatzeko gaitasuna aztertu behar da.
|
2015
|
|
Alde batetik, lehen belaunaldi bateko 10 irakasle ikertzaile hautatu dira. Belaunaldi hori 1970 eta 1980ko hamarkadetan kontratatu ziren irakasleen multzoa oinarritzat
|
hartuta
definitu da ikerketarako, sasoi horretan euskararen erabilera arautu eta instituzionalki sustatu barik baitzegoen UPV/EHUn. Beste alde batetik, bigarren belaunaldi bateko 15 irakasle ikertzaile hautatu dira.
|
2016
|
|
Orain, behin betiko proiektua ari dira zehazten. «Lan honetan, besteak beste, aurrekontuak zehaztu, esku
|
hartzeak
definitu eta jabetza pribatuko eremu txikietan jabeekin harremanetan jarriko gara», dio zinegotziak.Udal Gobernuarentzat «estrategikoa» da Eraztun Berde Urdina eta, horrenbestez, 100.000 euroko aurrekontua jarri du garatzeko. Era berean, Udalsarea 21eko Berringurumena programara aurkeztu dute, kanpoko diru laguntza lortzeko.Horrekin batera, parte hartze prozesu bat ere jarriko dute abian, herritarren zein eragileen ideiak jasotze aldera.
|
|
" Denek elkarrekin badugu zer egin". Denbora
|
hartuz
definitu ditu ekoizkin bakoitzaren iraunkortasuna gauzatuko duten ziurtagiriak. ASC arrainarentat, BCI kotoinarentzat, FSC egurrarentzat, RSPO palmolioarentzat, zerrenda biziki luzea da.
|
2017
|
|
Elkarlan publiko pribatu pertsonal arrakastatsuen gakoa norberaren onurak beste partaideen menpe daudela ulertu eta interes indibidualak interes kolektiboekin lerrokatzean datza (Chandra et al, 2013; O' Sullivan et al, 2015). Aurretiko erronkei buruzko ikuspegi komun bat garatzea, ikuspegi hori kontuan
|
harturik
definitutako jardueren plangintza eta jarduera horiek aurrera eramateko lan talde egokiena bilatzea funtsezko elementuak dira (Doyle et al., 2014).
|