Emaitzak: 5
2008 | ||
Azpimarratu behar da Eskola Kontseiluko kide diren ikasleen kasuan, DBHko 3 mailatik aurrera baino ezin izango dutela parte hartu hautaketa eta kargu uzte prozesu horietan, eta itunpeko ikastetxe pribatuetan ere Eskola Kontseiluak eskumena duela ikastetxeko irakasleen hautaketan eta kaleratzean parte hartzeko. Ikastetxearen funtzionamendu orokorra aztertu eta baloratu behar du Bestalde, Eskola Kontseiluaren lan ildoak ikastetxea hobetzen duten prozesu guztietan aktiboki parte | hartzera bideratuta egon behar du. Ildo horretan, bere eginkizunen artean, ikastetxeko bizikidetza bultzatzeko neurriak eta ekimenak proposatzea edo instalazioak eta eskola taldea zaindu eta berritzea sustatzea. | |
2009 | ||
Politika ekonomikoa, jakina, Zientzia Politikoaren esparru bat da eta, horren ondorioz, erabaki publikoak | hartzera bideratuta dauden prozesu guztien ohiko ezaugarriak ditu (hala ere, dagokion lan esparru zehatza ekonomia izanik, Zientzia Ekonomikoaren ezagutza eta tresnetan oinarritzen da ere). Bestaldetik, politika ekonomikoaren garapenak berak, neurri batean, Zientzia Ekonomikoa bera aberastu eta zaildu egiten du (Jordan, Garcia eta Antuñano, 1999). | |
2012 | ||
Antolatzaileek adierazi dute oinarrizko ezagutzak jasoko dituztela ikasleek, eta eskolen helburu bakarra xakean jolasten ikastea dela berretsi dute. " Jokoan gozatzeko saioak izango dira, eta saioak ez dira txapelketetan parte | hartzeko bideratuta egongo". | |
2015 | ||
Sistema horrek produktu fitosanitarioen banaketa eta merkaturatze bideetan du oinarria, eta horregatik daude sisteman integratuta ontziratzaileak eta ekoizleak, baina baita kooperatiba elkarteak eta banatzaile eta merkaturatzaileenak ere. Hori dela-eta, Taldekatze Zentroak kooperatibek eta banatzaileek euren gain | hartzera bideratuta daude, eta horixe da gomendatzen dena. | |
2017 | ||
Esaldi pareen lotura logikoen analisi automatikoari Recognition of Textual Entailment (RTE) edoNatural Language Inference (NLI) deritzo, eta oso ataza interesgarria da HPan hezkuntzarekin loturahandia duelako. Izan ere, RTE edo NLI zehaztasunez burutzeko gai den sistema bat ikasle bati feedbackesanguratsua emateko gai litzateke, azterketa, galdera, ariketa,, edo antzekoren baten aurrean.Hau dela eta, sistema interesgarriak dira hezkuntzan irakaslearen rola edo papera | hartzera bideratuta baitaude, esaterako: internet bidez ematen diren online ikastaro masiboetan (Massive Open Online Courseedo MOOC). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hartu | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Urola kostako GUKA | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hartu bideratu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hartu bideratu egon | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |