Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 6

2001
‎Iaz bilera bat izan genuen Jaurlaritzan eta haiek euren asmoak azaldu zizkiguten. Guri, profesional bezala, ez zaigu iruditzen beraiek hartutako bidea egokia denik. Egiten ari diren lanak ez dituzte profesionalekin adostu.
2008
‎Programan 55 urtetik gorako pertsonek parte hartzen dute, gehienak aurreerretiratuek, erretiratuek eta pentsiodunek, eta, modu eskuzabalean eta altruistan, museoetako kultura haurrei, ikasle gazteei, erretiratuei, ezinduei eta beste kolektibo batzuei hurbiltzen diete. Helburua da Espainiako museoek gure herrialdeko aberastasun historikoa, kulturala, zientifikoa edo artistikoa transmititzeko lanean dituzten baliabide eta langile falta asetzea, eta adinekoei parte hartzeko bide egokiak eskaintzea, gizarteari aktibo, dinamiko eta erabilgarriak izaten jarraitzeko. Programak kultura eta artea hainbat kolektibori hurbiltzea lortzen du, museoetako bisitari kopurua sustatu eta handitzea, eta, aldi berean, gida profesionalen zerbitzurik ez duten kultura erakundeei laguntza eraginkorra ematen die hormetatik zintzilik dauden edo beren hormak dituzten altxorrak erakusteko.
2010
‎Ehun bat metroko zatia eskalatzea nahikoa izan zuten ondorioztatzeko hartutako bidea egokia zela eta handik jarraituta tontorrera irtengo zirela. Guztira, 11 egun behar izan zituzten 650 metroko horma gainditzeko.
2011
‎Eta 1960an, Orixerekiko borroka dialektiko sinbolikoa gainditurik bezala, kostata hartutako bidea egokia izan zen konbentzimenduak indarturik eta euforia puntuarekin, Euskal Herriari eta Europari buruzko artikuluan honako baieztapen indartsua:
2012
‎Horiek ikasleen berariazko ezaugarriak osatzen dituzte, enpleguaren merkatuan nabarmentzen lagunduko dieten baldintza profesionalak osatzeko. Eremu profesionalean hartzeko bide egokia zehazten duten ezaugarriak dira. Gaitasun horiek bat datoz aurreko testean nabarmendu ziren gaitasunekin (autoikaskuntza, gaitasun autokritikoa, informazioa bilatzea eta denbora antolatzea), autonomia eta ekimen pertsonalarekin, komunikazioarekin eta gaitasun digitalarekin batera.
‎Hiritarrekin ez da benetako saiakerarik egin debatea sortu eta inplikazioa lortzeko, ez da beroketarik egin. Eta ez jendearen gogo faltagatik, baizik eta jendarteak parte hartzeko bide egokirik jartzen asmatu ez dutelako, teknikariei zuzendutako jardunaldi teknikoak lehenetsiz. Jasangarritasun kontzeptuaren, ekonomia ereduaren eta ingurumenaren arteko lotura, edo hazkunde edo kontsumoaren aurreko jarrera bezalako gaiak jorratzea faltan bota dugu gogoeta eta egitarauetan.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia