Emaitzak: 6
2001 | ||
Iaz bilera bat izan genuen Jaurlaritzan eta haiek euren asmoak azaldu zizkiguten. Guri, profesional bezala, ez zaigu iruditzen beraiek | hartutako bidea egokia denik. Egiten ari diren lanak ez dituzte profesionalekin adostu. | |
2008 | ||
Programan 55 urtetik gorako pertsonek parte hartzen dute, gehienak aurreerretiratuek, erretiratuek eta pentsiodunek, eta, modu eskuzabalean eta altruistan, museoetako kultura haurrei, ikasle gazteei, erretiratuei, ezinduei eta beste kolektibo batzuei hurbiltzen diete. Helburua da Espainiako museoek gure herrialdeko aberastasun historikoa, kulturala, zientifikoa edo artistikoa transmititzeko lanean dituzten baliabide eta langile falta asetzea, eta adinekoei parte | hartzeko bide egokiak eskaintzea, gizarteari aktibo, dinamiko eta erabilgarriak izaten jarraitzeko. Programak kultura eta artea hainbat kolektibori hurbiltzea lortzen du, museoetako bisitari kopurua sustatu eta handitzea, eta, aldi berean, gida profesionalen zerbitzurik ez duten kultura erakundeei laguntza eraginkorra ematen die hormetatik zintzilik dauden edo beren hormak dituzten altxorrak erakusteko. | |
2010 | ||
Ehun bat metroko zatia eskalatzea nahikoa izan zuten ondorioztatzeko | hartutako bidea egokia zela eta handik jarraituta tontorrera irtengo zirela. Guztira, 11 egun behar izan zituzten 650 metroko horma gainditzeko. | |
2011 | ||
Eta 1960an, Orixerekiko borroka dialektiko sinbolikoa gainditurik bezala, kostata | hartutako bidea egokia izan zen konbentzimenduak indarturik eta euforia puntuarekin, Euskal Herriari eta Europari buruzko artikuluan honako baieztapen indartsua: | |
2012 | ||
Horiek ikasleen berariazko ezaugarriak osatzen dituzte, enpleguaren merkatuan nabarmentzen lagunduko dieten baldintza profesionalak osatzeko. Eremu profesionalean | hartzeko bide egokia zehazten duten ezaugarriak dira. Gaitasun horiek bat datoz aurreko testean nabarmendu ziren gaitasunekin (autoikaskuntza, gaitasun autokritikoa, informazioa bilatzea eta denbora antolatzea), autonomia eta ekimen pertsonalarekin, komunikazioarekin eta gaitasun digitalarekin batera. | |
Hiritarrekin ez da benetako saiakerarik egin debatea sortu eta inplikazioa lortzeko, ez da beroketarik egin. Eta ez jendearen gogo faltagatik, baizik eta jendarteak parte | hartzeko bide egokirik jartzen asmatu ez dutelako, teknikariei zuzendutako jardunaldi teknikoak lehenetsiz. Jasangarritasun kontzeptuaren, ekonomia ereduaren eta ingurumenaren arteko lotura, edo hazkunde edo kontsumoaren aurreko jarrera bezalako gaiak jorratzea faltan bota dugu gogoeta eta egitarauetan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hartu | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
hartu bide | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
hartu bide egoki | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |