Emaitzak: 2
2006 | ||
Hasiera batean, guraso guztiek ez dute pozez | hartzen beren seme alabekgaitasun bereziak izatearen aukera, nahiz eta lehen beldurrak pasatu ostean gogobetez onartu ohi duten. Gurasoek pentsatu ohi dute haur supergaituak behar duenlaguntza emozionala eskaintzeko prestaturik ez daudela, eta bere gaitasunak ahaliketa gehien garatzeko beharrezkoak diren hezkuntza baliabideak edo estimulaziointelektuala ere ezin dizkiotela eskaini. | |
2011 | ||
...rtzeari buruzko diagnostikoaFamiliaren parte hartzearen eta hezkuntzaren kalitatearen artean harreman zuzena dagoela badakigun arren. Kalitaterako eta Ebaluaziorako Institutu Nazionalak familiak eskolan duen parte hartzeari eta inplikazioari buruz 1997an egin zuen Espainiako hezkuntza sistemaren diagnostikoaren arabera?, familiako gurasoak oso gutxi erlazionatzen dira, eta ia ez dute konpromisorik | hartzen beren seme alabek ikasten duten zentroekin lankidetzan aritzeko. Ondorioak hauek dira: Gurasoek ez dute gogorik erakusten elkarteetan parte hartzeko, nahiz eta elkarte horiek. IGEak? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hartu | 2 (0,01) |
Lehen forma
hartzen | 2 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
hartu berak | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
hartu berak seme | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |