Emaitzak: 4
2001 | ||
" Ihes egin dezagun, ba, sorterri maitatura", oihartzun egin zuen bere lanean, ugaria zena batasunera itzultzeko deia legez. San Agustinek, ordea, Plotino gogoratuz eta kristautasuna kontuan | hartuz askotan erabili zuen Kristoren parabola, kristautasunean lurreko bizitza eta zeruko bizitza kontrajartzeko. Parabolak indar handia izan zuen neoplatonikoen artean, eta haiengan bat dena eta ugari denaren arteko oreka eta desoreka aipatzeko balio zuen. | |
2019 | ||
Duela urte gutxi arte emakumea etxean geratzen zenez, ez zuen independentzia ekonomikorik, eta gizarteak berak ere beti gizonaren menpe egotera bultzatzen zuen. Hala ere, Gerardo Meil Landwelinek Cambio familiar y maltrato conyugal a la mujer (2004) lanean aipatzen duen bezala, gizartean emakumearen egoera eta parte | hartzea asko hobetu den arren, azpimarragarria da tratu txarren kopuruak ez duela behera egin. Berez, Centro de Investigaciones Sociológicas erakundeak eginiko azkeneko ikerketetan Espainiar estatuan agresio edo tratu txar fisikoak emakume eta seme alabekiko eta abusu sexualak nahiko ohikoak direla azpimarratzen da (Meil, 8). | |
2021 | ||
Azken erronka elkarrekintza eta gelako lan giroa hobetzea izan dela zehazten du. Bere iritziz, gelako giroak eta ikasleen parte | hartzeak asko eragiten dute literaturaren didaktika egokian, horren behar handia duen jakintza arloa delako. Horretarako, planifikatu egin behar dela ohartarazten du, hau da, giro jakin bat eta elkarrekintza konfigurazio zehatz bat didaktikara eraman balio pedagogiko eraginkorra izan dezaten. | |
Helburu horretan, ikas prozesuetan sortzaileen esku | hartzeak asko lagun dezakeela uste dute LIR1 ek eta IEE1 ek. Lehenik eta behin, herri gisa kultura komunitatea ezagutzeko eta horretara hurbiltzeko parada izateko; bigarrenik, kanonikoak diren edo ikasleengandik hurbilagokoak izan daitezkeen sortzaileak eurak eta haien obra bertatik bertara ezagutzeko, kultura transmisioari eutsi nahi bazaio; eta, azkenik, nerabeak biharko sortzaileak izango badira, eta, hortaz, kultura komunitate horren parte ere bai, sormen prozesuak egiazki nola gertatzen diren ezagutzeko eta ulertzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hartu | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Labayru | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
hartu asko | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hartu asko erabili | 1 (0,01) |
hartu asko eragin | 1 (0,01) |
hartu asko hobetu | 1 (0,01) |
hartu asko lagundu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |