Emaitzak: 7
2004 | ||
–Hori esatea, ordea, erraza bezain tranposoa da. Paulo Iztueta ari zaigu?, zeren arazoa ez baita euskara dakitenek ez dutela erabiltzen konstatatzea; zailagoa da esplikatzea zergatik ez duten egiten eta, esplikatuz gero, azaltzea nolako bitartekoak behar diren hizkuntza egoera desorekatu hau normaltzeko. (...) Hizkuntza erreformaren emaitzak arras mugatuak izango dira, borondaterik | handiena jarrita ere, baldin aldi berean ez badira aldatzen gizarte egiturak. Nik honi jokabide utopikoa deritzot, zeren hiztunen aldetik erabilera normalizatu ahal izateko, lehenik edo aldi berean norberarena baino zabalago den hizkuntza komunitatearen egoera anormala normalizatu behar baita. | |
2005 | ||
Horrela jakingo duzu funtzionatzen duen ala ez. Orrian idatzitakoari arreta | handia jartzea ere gomendatuko nuke, jendeak orriko lehenengo bi lerroak irakurtzen baditu, bi lerro!, badakite orrialde honi buruzko punturik garrantzitsuenak. Web gehienetan ezetz erantzuten dute. | |
2006 | ||
Haur hauek lanak hasi egiten dituzte baina amaitu ez, beren guraso etairakasleengandik errefortzu negatiboak jasotzen dituzte sarritan, beren buruarenkontzeptua jaitsi egiten da eta lagunartean jasaten duten bazterketa islatzen dutesoziogramek. Gaitasun intelektual altua dutenek emaitza normalak eduki ditzakete, arreta | handirik jarri gabe ere, baina eginkizunek gero eta kontzentrazio handiagoaeskatzen dutenean, eskola porrota gero eta nabarmenago gelditzen da. Haurrahazten doan neurrian, beraz, arreta gabeziak arlo akademikoan edo portaerarenarloan dituen eragin kaltegarriak handitu egiten dira. | |
2009 | ||
Azken horiek, jakina, etekin ikaragarriak egin dituzte, eta apurka apurka, finantza sistema gero eta arrisku | handiagoan jarri ere. | |
Gidariei eskatzen die kontu handiz ibiltzeko garajeetako irteera eta sarreretan, eta ez aparkatzeko oinezkoen pasabideen inguruan. Ilunabarrean zehar, argi gutxi duten zeharbide eta eremuetan arreta | handiagoa jartzea ere eskatzen die, eta arreta handia jartzea haurren jolasgune eta eskolen inguruetan. Oinezkoei dagokienez, RACEk gomendatzen du adierazitako pasabideak zeharkatzea eta gidariek gure pasatzeko asmoa ezagutzen dutela ziurtatzea. | |
2021 | ||
Beharrezkoa da hobetzeko gogoa izatea, onena emateko grina ateratzea, eta egunero lan ona egitea. Baina beste alde batetik, geure buruari pisu | handia jartzea ere bada, exijentzia handia jartzea den neurri berean. Zaila da partida biribila jokatu dudala pentsatzea; beti ari naiz zertan hobetu behar dudan pentsatzen. | |
Hirugarren hilabetean bestelako giroa dago Ariztietan. Zaharra ez da kexatzen denik eta heavy musika metaleroena bolumen | handian jarrita ere. Are gehiago, bisera atzeraka jantzi eta perkusioari ematen dio parean aurkitzen duen edozein trasterekin, bizitza guztian besterik egin ez balu bezala. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
handi | 7 (0,05) |
Lehen forma
handia | 2 (0,01) |
handiagoa | 1 (0,01) |
handiagoan | 1 (0,01) |
handian | 1 (0,01) |
handiena | 1 (0,01) |
handirik | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
handi jarri | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
handi jarri ere | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |