Emaitzak: 5
2004 | ||
Legezko onarpena Espainian eta EBn lege araurik ez dagoenez, meskita eta imameek emandako" halal" produktuen ziurtagiriak ugaritu egin dira. Islamiar Batzarreko Halal Kalitatearen Institutuak salatu duenez, Espainian nahiz Europar Batasunean lege araudirik ez egoteak, eta kontsumo eskari gero eta | handiagoari erantzuteko beharrak —35 milioi kontsumitzaile baino gehiago Europa osoan—, mesfidantza ezaugarri musulmanen eta imameen bidez egindako ziurtapen kopuru handi baten ugaltzea ekarri du, eta hori, agian, ez da konfiantza iturri izan. Egoera horretara aldatzeko atea 1992ko azaroan izan zen, «Estatuaren eta Espainiako Batzorde Islamikoaren arteko Lankidetza Akordioa» onartu zenean; horren bidez, Lege islamikoaren alderdi espirituala eta berariazko berezitasunak onartzen dira, lege islamiarraren arabera egindako elikagaiak «halal» izenarekin bereizteko balio dutenak. | |
2009 | ||
Mailegua aurrez aurre(% 91), posta elektroniko bidez(% 42), telefonoz deituz eta erabiltzaile txartelaren datuak emanez(% 63) edo Internet bidez(% 9) alda daiteke. Liburutegiek ere gero eta eskaera | handiagoari erantzun behar diote: gaztelaniaz besteko hizkuntzetako liburuak edo hizkuntza autonomikoei. | |
2015 | ||
Hau da, orain arte, gizakien arteko harremanak nazio egituren arabera ulertzen ziren gehienbat; eta orain, berriz, maila horri lokalagoak eta nazioartekoagoak direnak ere gaineratu behar zaizkio. Maila lokalean, gizabanakoak hurbilarekiko duen ardura | handiagoari erantzun behar zaio. Baztergarri dira orain estatu zentraletik datozen plangintza edo agindu asko, eta alderantzizko jokaera eskatzen da: | |
2021 | ||
Estatuaren errepresioa, atzerakada eta zentralizazioa, gu eta gure askatasun proiektua indartzeko tresnak bihurtu behar ditugu. Gure aurkako zenbat eta eraso gehiago, orduan eta erantzun mobilizatzaile | handiagoz erantzun behar diegu. Horretan indartsuagoak izan behar dugu, nekaezinak, iraunkorrak, tematiak. | |
2023 | ||
Ikastetxe askok egindako eskaeraren ondorio da mugimendua, irakasle ugarik gainezka egin duelako, ardura asko jartzen baita haiengan. Aniztasun | handiari erantzun behar diote eta sarri horretarako erreminta gutxirekin ikusten dute beren burua, protokoloetan oinarritzen dira ikasle bati eta besteari erantzuteko. Horri gehitu behar zaio emaitza batzuetara ailegatzeko ardura, premia bereziak dituzten ikasleei erantzun beharra (beti ez dute beren burua horretarako gai ikusten) … Ongizate psikologikoari garrantzia ematen hasi garen honetan, laguntza eskatu dute horri guztiari erantzuteko, irakasleek ez baitakite dena eta gainera ez dute zertan dena jakin. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
handi | 5 (0,03) |
Lehen forma
handiagoari | 3 (0,02) |
handiagoz | 1 (0,01) |
handiari | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
handi erantzun | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
handi erantzun behar | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |