Emaitzak: 3
2010 | ||
Unicefek “hezkuntzaren garrantzia” nabarmendu zuen, nazioarteko giza eskubidea baita, “erabakigarria baita gizartea garatzeko eta garapen iraunkorreko etorkizun emankorrerako oinarriak finkatzeko”. María del Carmen Sáez Unicefeko Haurren Eskubideetarako eta Sentsibilizaziorako Saileko haur eskubideetan adituak azaldu zuenez, arlo horretako aurrerapenak eta atzerapenak islatu nahi dituzte, eta, horrez gain, | hainbat jarduera eremu bateratuko dituzten programa integralak azpimarratu nahi dituzte, lehen hezkuntza unibertsala zabaltzeko eta, hartara, “bizi baldintzak hobetzeko, gaixotasunei aurre egiteko, pobrezia errotik kentzeko eta lurzorua errealitate iraunkor baterako bideratzeko”. Sáezek azaldu zuenez, nesken heziketak “GIBaren moduko gaixotasunetatik babesteko aukera gehiago sortzen ditu, baina erabakiak hartzeko orduan paper aktiboagoa ematen die, eta seme alabak eskolara joan daitezen kezka handiagoa sortzen du”. | |
2011 | ||
“Platanoaren laborearen garapen jasangarriak garrantzi handia du, RUPen paisaia eta biodibertsitatea mantentzea ahalbidetuko baitu, besteak beste, Kanariar Uharteak, natura errespetatzen duen nekazaritza jarduerarekin, eta ekonomikoki eta sozialki jasangarria den nekazaritza jarduerarekin”, azaldu zuen Juan Carlos Morenok. Horretarako, “Biomusa” k | hainbat jarduera eremu hartzen ditu, hala nola Biomusa NET, proiektuan parte hartzen duten eragile guztiei irekitako teknologia trukerako plataforma, edo I+G+B Biomusa, ikerketaren helburuak lortzen eta emaitzak zabaltzen lagunduko duten ekimenak gauzatzen laguntzeko. Biomusa DEMO ere sartzen da proiektuan. | |
2019 | ||
Esku artean daukazun lanean, beraz, herritartasunaren definizioan, berrikuntzan eta aldaketetanjartzen da arreta, eta horretarako Arrasateko herri mugimenduen (feministak, arrazakeriarenaurkakoak, ekologistak, kulturartekoak, euskararen aldekoak...) | hainbat jarduera eremu eta espazioaztertzen dira. Artikulu honetan lehendabizi, herri mugimenduen barne bizitzaz arituko gara, ondorenkolektibo horiek dituzten kanpo harremanei erreparatzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hainbat | 3 (0,02) |
Lehen forma
hainbat | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
hainbat jarduera | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
hainbat jarduera eremu | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |