Emaitzak: 6
2013 | ||
Enuntziatu parentetikoek dakarten informazioa, gainera, zenbaitetan esatariak testuan bertan esandakoak baino askozaz ere gehiago iradokitzen duela iruditzen zaigu. Izan ere, enuntziatu parentetikoen estrategia honi esker, esatariak | hainbat ikuspegi adierazteko aukera du; hainbat sentsazio eta iritzi aipatzeko aukera ematen dio, eta ziurrenik ideia bera garatzea baino eragingarriagoa, iradokitzaileagoa eta aberatsagoa gertatuko zaio. Norentzakoak, azken batean, enuntziatu zehatz horrek (edo esatariak bidaltzen dizkion keinu horiek) eraginda informazio pragmatikoaren errota etengabe martxan jarri beharra izango du. | |
Hezkuntza erakundeek beren kudeaketa sistemetan izan behar duten kalitatemailari dagokionez («kalitatea hezkuntzan»), | hainbat ikuspegi identifikatu ditugu: | |
2017 | ||
Greziar demokrazian ikus daitekeena, oro har, antzeko moduan mantendu da gerora, bederen, haren oinarri teorikoei dagokienez20 Objektiboa eta unibertsala den ongia existitzen denik eta ezagutu daitekeenik ez da sinesten. | Hainbat ikuspegi daude estatuan eta gizakion ezagutza ez da hutsezina. Hain zuzen ere horregatik da garrantzitsua politika hiritar guztien artean egitea, ez dagoelako zuzena eta egokia den iritzi bakarra, eta ezin delako politika kontuetan jakintsuak eta ezjakinak direnen arteko bereizketa errazik egin | |
2018 | ||
Gainera nazio estatuaren eredua krisian sartzen ari den susmoa dago: «Estatu nazio tradizionalak | hainbat ikuspegitan sakonki zalantzan jarriak daude» (Herri Batasuna, 1991: 2). | |
2019 | ||
Gure asmoa ez da azterketa sakona egitea, jakina, gaiak Europa mendebaldean Erdi Arotik aurrera izan zuen hedapena agerian jartzea baizik. Halaber, adibide horiek erakusten dute gaia | hainbat ikuspegitatik landu zela (mehatxua, erregua, elkarrizketa, bakarrizketa, amari edota aitari zuzendua?) eta azpigenero horiek hizkuntza batean baino gehiagotan aurkitzen direla. Guztiak tradizio beraren lekukotasunak dira. | |
2022 | ||
Azterlan honen xedea aztertzea zen ea ETEak gai diren jokabide berritzaileak sustatzeko kultura berritzaile eta parte hartzailearen, lidergo eraldatzailearen eta berrikuntza taldeen sorreraren bidez. Horretarako, neurri kuantitatiboak zein kualitatiboak eta informazio iturri desberdinak (berrikuntza taldearen hurbileko ingurunea, berrikuntza taldeko kideak eta horien koordinatzaileak) erabili dira. Horrek ekarpen argia egiten dio arlo horretako literaturari; izan ere, azterketa | hainbat ikuspegitatik egitean, aberastu egiten du ETE etan gertatzen denaren ezagutza eta ulermena, haien barruko jokabide sortzaileak indartzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hainbat | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Uztaro | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
hainbat ikuspegi | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
hainbat ikuspegi adierazi | 1 (0,01) |
hainbat ikuspegi egin | 1 (0,01) |
hainbat ikuspegi egon | 1 (0,01) |
hainbat ikuspegi identifikatu | 1 (0,01) |
hainbat ikuspegi landu | 1 (0,01) |
hainbat ikuspegi sakonki | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |