Emaitzak: 5
2015 | ||
Jakintza arloetako ahozkoa landu ahal izateko, baina, ezinbestekoa da hori ere lanketa gai bihurtzea (Gajo, 2006) eta, hortaz, baita ikasteko objektu ere. Irakasleen hitzek aukera ematen dute gaiaren gaineko gogoetan sakontzen hasteko eta | hainbat galdera proposatzeko: zer gertatzen da arlotik ahozko aurkezpen bat egiteko eskatzen denean?, nola egiten da ahozko hori?, zer ebaluatzen da?, ebaluatzeko irizpideak argi al daude?, ahozko hori landu al da?, eta noiz eta nola egin behar da lanketa hori?, nork egin behar du?, zein baliabide behar dira horretarako?... | |
c) Gidoian, arduradunak gaiari buruzko | hainbat galdera proposatuko dizkizue. Zein | |
2016 | ||
c) Gidoian, arduradunak gaiari buruzko | hainbat galdera proposatuko dizkizue. Zein izan daitezke galdera | |
Badugu zenbaki berriei buruzzer jakin! Matematikak bizileku dugun mundu hain konplexu eta kaotikoaren azpian dagoen logika aurkitzen laguntzen digu.Marcus du Sautoy1 Kokatze jardueraEzagutzak eskuratuz eta ikasitakoa ingurukoekin partekatuz egiten du gizakiak bidea.Irakur ezazue unitaterako proposatzen zaizuen hasierako egoera, eta, ondoren, erantzun honako galdera hauei: 1 Egoeran, matematikaren alderdi dibulgatzailea aipatzen da.a) Zer esan nahi du horrek, b) Zer helbururekin egiten da, c) Zergatik uste duzu dela beharrezkoa zientziaren dibulgazioa egitea, d) Ezagutzen al duzu Euskal Herrian zientzia dibulgatzeaz arduratzen den komunikabiderik (telebista, irrati, aldizkari) edo erakunderik? Zein? 2 Egoeran esaten denez, lan monografikoa prestatzeko mintegiaren arduradunak gidoi bat eskuratuko dizue.a) Zer da gidoi bat, b) Non gehiago erabiltzen dira gidoiak, c) Gidoian, arduradunak gaiari buruzko | hainbat galdera proposatuko dizkizue. Zein izan daitezke galdera horiek? 3 Lan monografiko baten helburua da gai baten inguruan hainbat iturritatik jasotako informazioa biltzea, aztertzea eta ondo adieraztea.a) Aurretik ere, ziurrenik, osatu izan duzu lan monografikorik. | |
2022 | ||
«Iruditeria berriak". Horren gainean | hainbat galdera proposatu dituzte antolatzaileek. «Nolako erreferentziak behar ditugu? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hainbat | 5 (0,03) |
Lehen forma
hainbat | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
ELKAR | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Ikaselkar | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hainbat galde | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hainbat galde proposatu | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |