2003
|
|
Hala ere, metodologia kuantitatiboak erabili ditugu ere bai eta, gainera, ikertzaile sozialei gutxitan suertatzen zaien pagotxa eduki dugu. Ikerketa egiten genuenbitartean, ZB plataforma berak herri kontsulta bat, erreferendum bat, egin zuen (ezzuen lortu, eskatu arren, Amorebieta Etxanoko Udalaren babesa) eta horren inguruan Berme Batzorde bat osatu, non,
|
hainbat
eragile sozialen artean, zenbait politologo eta soziologo ezagunek parte hartu zuten. Datuok esanguratsuak dira eta landu ditugu, zertxobait, gure aldetik, datozen lekutik eta era zein den jakinik.
|
2006
|
|
Product placement (publizitate estatiko mota bat delarik) besterik gabe ezkutuko publizitatetzat hartzen denean, gure iritziz, argi dago komunikazioaren objektuaren
|
hainbat
eragile ez direla ezagutzen. Horregatik, komenigarria litzatekezilegia izango (Tobío, 2000:
|
2007
|
|
–Gizarte Nortasunaren teoriaren? altzoan egindako azken ikerketek erakutsidigute
|
hainbat
eragile hartu behar direla kontuan aipatutako prozesu hauen gainekoulermena osatzeko: estatusen diferentzien ondorioak, diferentzia horien egonkortasuna eta legitimitatea, taldea uzteko erabakimena.
|
2008
|
|
c) Eskemen aktibatzaileak.
|
Hainbat
eragile konstruktibo edo eskemen aktibatzaile mota daude. Besteak beste, afektuzko izaera dutenak daude (A eragilea), ikaskuntza eta eskemen aldakuntza azaltzen dutenak (C eta L eragileak) eta subjektuen estilo kognitiboak (F eragilea); estilo horiek jarduera bakoitzaren faktore figuratibo bereziak jartzen dituzte agerian.
|
2009
|
|
Ondorio gisa, gainera daiteke, emakumeek kirolean parte hartzeak sozialkiduen irudiak ez duela batere laguntzen emakumeak kirola egitera animatzeko. Hauda,
|
hainbat
eragile sozialek (familia, eskola, komunikabideak, kirolari loturikoerakunde administratiboak) dituzten jarrerak emakumeen partaidetzarako onuragarri zein kaltegarri suerta daitezke (Fernandez, 2002). Maiz, emakumeak beraiekdira ezartzen zaizkien rolei jarraitu eta kirola uzten dutenak, eta kirola egitenjarraitzeko erabakia hartzen duten emakumeek, kirolak berezkoak dituen oztopoezgainera, bestelako oztopo ugarirekin topo egiten dute bidean.
|
2010
|
|
Merkataritzaren liberalizazioan egindako urratsak kritikatuz Seattleko Konferentzian
|
hainbat
eragile eta talde sozialek (sindikatuak, GKEak, talde ekologistak, etab.) bilkura horren aurkako jarrera aktiboa hartu zuten. Zalantzan jarri zutenmerkataritzaren onuren herrialde arteko banaketa eta garapen bideko herrialdeentzat, batik bat txiroenentzat?
|
2012
|
|
Product placement (publizitate estatiko mota bat delarik) besterik gabe ezkutuko publizitatetzat hartzen denean, gure iritziz, argi dago komunikazioaren objektuaren
|
hainbat
eragile ez direla ezagutzen. Horregatik, komenigarria litzateke merkataritza arloko zein gizarte bizitzako hainbat datu eranstea; esate baterako, horrelako egoera batean telesaio baten ikusle helduek, zorrotzegiak ez badira ere, sustapenaren interesdunekin erlazionatzen dituzte merkataritzako erreferentziak, zalantza eta arazorik gabe.
|
2015
|
|
Herri Harresien inguruan hainbat sare osatu ziren, esaterako, Donostian, honakoak: bertako lan sareak, lan arlo ezberdinen arteko sareak, bakoitzaren sare pertsonalak, horiek guztiak Interneteko sareetan eragindako sareak,
|
hainbat
eragilerekin ehundutako elkartasun sareak, komunikabide konplizeekin landutako sareak... Halaber, Herri Harresien mugimenduak aurrera egin ahala, sareak handitzen joan dira.
|