Emaitzak: 3
2007 | ||
Garapenerako eta elkartasunerako heziketaren xede nagusia da pertsonengan sorraraztea garapenean daudenherriekiko elkartasuna. Heziketa horren asmoa da, batetik, herrien artean daudendesoreka ekonomikoak, kulturalak zein sozialak eta | haien ondorio larriak ezagutaraztea; bestetik, haurrek horiekiko dituzten jarrerak eta jokabideak aldaraztea (Mans Unides, 1985 in Jares, 2005). Hala, garapenerako eta elkartasunerakoheziketaren helburua da pertsonaren jokabideak eta jarrerak justizia sozialarenaldeko bihurtzea (Jares, 2005). | |
2008 | ||
Ospitale barruko infekzio beldurgarriak eta | haien ondorio larriak saihesteko, osasun zentroek higiene protokolo zorrotzak dituzte | |
2012 | ||
Haurtxoa eta elikagaiak: neurri nagusiak Haurtxoak oso sentiberak eta zaurgarriak dira transgresio dietetikoen aurrean, eta | haien ondorioak larriagoak dira haur helduengan baino. Elikagai berriak behar bezala sartzen ez badira, haurrek anemia sor dezakete, besteak beste, behi esnea goiz kontsumitzeagatik, behi esnearekiko intolerantziagatik, zeliakiagatik edo glutenarekiko intolerantziagatik eta elikadura alergiengatik. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
haiek | 3 (0,02) |
Lehen forma
haien | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
haiek ondorio | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
haiek ondorio larri | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |