Emaitzak: 6
2019 | ||
– Ikasleen paper aktiboa | haien ikas prozesuarekiko. | |
2021 | ||
Baina, ikasleak saioen nahiz | haien ikas prozesuen protagonista egiteko ahalegin horretan, ikasleen arloarekiko ikuspegia izaten da oztopo inportanteetako bat. Arestian esandakoaren haritik, ikasleek askotan ez diote literaturari eta arloan lantzen denari baliagarritasunik ikusten eta hor irakaslearen planteamendua eta erantzuna literaturarekiko ikuspegi positiboagoa aldamiatzean datzala uste du: | |
Horrekin batera, zer nolako pertsonekin lan egiten den ezagutu behar dela adierazten du NE1 ek, irakas jardunaren egokitzapenak ez baititu interesak soilik aintzat hartu behar; tokian tokiko ikasle profilak zein diren presente izan behar dela dio. Elkarrizketatuak eransten duenez, egokitzapen horien partaide egin behar dira, eta, | haien ikas prozesuen ardura hartzea eskatuko bazaie, prozesuen hartzaile pasibo izatetik subjektu aktibo izaten utzi behar zaie. Horretarako, nerabeak ahalduntzea behar beharrezkoa dela baieztatzen du IEE1 ek, eta zeregin horretan sorkuntza giltzarri dela defenditzen du, jarrera eta rol aldaketa bat ekartzen lagundu dezakeelako. | |
Asmo horretan, rol aldaketa garrantzitsutzat jotzen du EIAE1 ek, eta, horretarako, ardatza aldaketa gertatu behar dela defenditzen du, bertikaltasunetik horizontaltasunera, horrek ahalbidetuko duelako ikasleen ahalduntzea eta | haien ikas prozesuarekiko ardura hartze handiagoa. Eta, esperimentazioa jartzen du erdigunean ikas prozesua berrelikatzeko eragile gisa: | |
Bere aldetik, Andradek (op.) autoerreflexioa81 ere dei dakiokeela zehazten du, eta, dioenez, helburua autoaurkikuntza eta kontzientzia hartzea sustatzea da, zeregin edo jarduera espezifiko batean errendimendua hobetzea baino gehiago. Koebaluazioari dagokionez, ikaslea metakognizio ariketa berdinera eramatea da helburua, ez soilik | haien ikas prozesu, ekoizpen, jarrera eta bestelakoei buruz hausnarketa sozial eta partekatu batera iristea, ebaluazioaz ere gogoetatzera eramaten dituzten prozesuak baitira (Biggs Tang, 2011; Panadero, Andrade eta Brookhart, 2018). Hala eta guztiz ere, bi kasuetan horretan trebatu behar direla dio McConlogue k (2020), bere burua zein kideak ebaluatzeak ematen dien eskarmentuak soilik eraman dezakeelako ebaluazioan konpromiso maila handiagoa lortzera. | |
2023 | ||
Galdera zen: egin ote genezake proiektu bat euskara ardatz hartu eta hura landuz, nerabeen bizitzan garrantzi berezia duten hainbat gai lantzeko eta | haien ikas prozesuan laguntzeko. San Andres Ikastetxeak zedarritu zigun barrutia: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
haiek | 6 (0,04) |
Lehen forma
haien | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Labayru | 4 (0,03) |
UEU | 1 (0,01) |
Bertsolari aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
haiek ikasi | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
haiek ikasi prozesu | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |