Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 3

2021
‎Testuinguru horretan, euskarazko eta euskal literatura kulturaren parte diren erreferentziak eskaintzea garrantzizkoa dela dirudi, baina haiekiko adostasunak lortzea ahalbidetuko duen elkarrizketarako espazioak bilatuz. Haien egunerokoaren parte diren erreferentziazko autoreak eta obrak, kanonikoak eta ezagutu beharrekoak diren horiekin batera lantzeko iritzia nagusitzen da, baina: bat, kanona eta haien imajinarioaren parte diren erreferentziak hautatzeko irizpideak arreta handiz zehaztuz, eta, behar denean, adostuz; bi, kanona finkatzeko erabili ohi diren irizpideak berraztertzea komeni da hegemoniaren eta autonomiaren arteko desorekarekin hausteko; hiru, bereziki horien guztien lanketa helburu eta moduei, didaktikari, alegia, garrantzia eskainiz.
‎Bide beretik, hainbatek onartzen dute saio magistralak eta oharrak hartzea haien egunerokoaren parte direla (MIR1, GIR1, HIR1), baina modu diferenteez baloratzen dute horien balio pedagogikoa: GIR1 ek berak irakasle moduan" gozatzen" duela baieztatzen du, baina haien eraginkortasuna zalantzatan jartzen duen bitartean, MIR1 ek eta HIR1 ek, ordea, haien baliagarritasunaren alde egiten dute, nahiz eta bestelako dinamika batzuekin konbinatzen dituztela ohartarazten duten.
‎Eta, baliabide teknologiko eta euskarri berriak haien egunerokoaren parte direla kontatzen dute parte hartzaile askok, hain zuzen ere, behar horiei nolabait erantzun nahian, eta era berean, ikasleen motibazioa bultzatzeko xedez ere: " Hori erakargarri eta motibagarri egiteko, izerdi asko atera behar da metodologikoki eta.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia