Emaitzak: 7
2011 | ||
Life+ Natura eta Biodibertsitatea programaren barruan onartu da proiektua, eta espeziearen zenbakiak indartzeko lan egingo du, bai existentzian, bai populazioetan, eta populazio berriak ezartzeko eremu egokietan. Programak, halaber, aleak bakarka sartzea du helburu, espeziearen kopurua handitzeko lehendik dauden populazioetan eta | haien dibertsitate genetikoa handitzeko. Gainera, hazkuntza eta biziraupen portzentajea handitzeko lan egiten da, eta horretarako habitata hobetu da. | |
2012 | ||
Haien arabera, otsoaren egoera uste baino okerragoa izan zen 60ko eta 70eko hamarkadetan, eta horregatik dute gaur egun dibertsitate genetiko oso txikia. Taldeak Errusiako otsoak ere ikertu ditu, eta ikusi du hango populazioek ez dutela izan hemengoen adinako gainbehera eta | haien dibertsitate genetikoa hobea dela. Eta hala izan arren, hango otso taldeak ere nahiko isolatuak daude, eta epe luzean haiek ere arazo genetikoak izan litzakete. | |
2013 | ||
Orain arte aztertu dituzun gaiak honako hauek izan dira: gizakion jarrerek zer eragin duten ingurumenean, nolakoak diren bizidunak eta zer den | haien dibertsitatea. Egizu gogoeta ikasitako horiek guztiek elkarren artean duten loturari buruz. | |
Gainera, gauza asko ikasi dituzu: bizidunak zer diren, | haien dibertsitatea, pertsonon jarduerek bizidunengan dituzten eraginak, gure bizi ohiturek guregan | |
Horixe eskatzen dizugu, beraz: bizidunak, | haien dibertsitatea eta gizakiok haiengan dugun eragina aztertzea. Gero, emaitzak lantxo batean laburbildu, eta atera dituzun ondorioak Aranzadi Zientzia Elkartera bidaliko dituzu. | |
Gauza asko ikasiko dituzu unitatean: bizidunak zer diren, nola sailkatzen diren, | haien dibertsitatea, zerk sortzen duen hori, gizakion jarduerek nola aldatzen duten ingurua& Aurretik, ondo legoke ezagutzea zuk zer dakizun gai horiei buruz. | |
2015 | ||
Esploratzea hurbiltzea da, leku bat ezagutzea; ekintza iraunkorra ekartzen du berekin, espazio bat eraikitzen duen eta zentzua ematen dion jarrera ireki eta malgu batetik sortzen da. Kontzeptu hori erabiltzeak jarduteko esparru bat eskaintzen du; oinarritzat hartzen dena da askotariko espazioetara haien berezitasunetatik hurbiltzea, haien desberdintasunak arakatuz eta planteatuz, | haien dibertsitatean sakontzeko, premisa batetik abiatuta sortzen diren proposamenen bitartez, alegia, sorkuntza artistikoa ikertzeko formatzat, eta alderantziz, hartzen duen premisatik abiatuta. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
haiek | 7 (0,05) |
Lehen forma
haien | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Ikaselkar | 4 (0,03) |
Consumer | 1 (0,01) |
Aldiri | 1 (0,01) |
Elhuyar Zientzia eta Teknologia | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
haiek dibertsitate | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
haiek dibertsitate genetiko | 2 (0,01) |
haiek dibertsitate sakondu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |