2008
|
|
Hautabide ohikoena aukera askeko irakasgaiak egitea da Kreditu horiek lortzeko, ikasleek aukera askeko irakasgai gisa aitortuak egin ditzakete. Irakasgai horiek ikasten ari diren ikasketa plan bereko hautazko irakasgaiak izan daitezke, eta, hala, ikasleak
|
haiekin
curriculuma bera indartzen du, edo unibertsitateko aukera askeko katalogoan jasotako irakasgaiak, zeinak beste ikasketa plan ofizial batzuei dagozkien irakasgaiak sar baitaitezke, baita unibertsitateek urtero sortzen dituzten aukera libreko irakasgai espezifikoak ere. Baina, bide horretaz gain, Espainiako unibertsitate gehienek aukera askeko kredituak lortzeko aukera eskaintzen diete ikasleei, hainbat jarduera akademiko edo eskolaz kanpoko jardueren bidez. Jarduera horiek, ikasleak unibertsitatean parte har dezan sustatzeaz gain, ikasketa plan bateko derrigorrezko irakasgaien eta aukera libreko irakasgaien artean izaten diren ordutegi bateraezintasunak saihesten dituzte.
|
2009
|
|
KudeatzaileaAltsasuko kirol instalazioak bere osotasunean kudeatuko duen enpresa publikorako kudeatzaile bat kontratatu nahi du Udalak. Interesatuek
|
haien
curriculumak hilaren 24ra arte aurkez dezakete Udal kirol bulegoan, 11: 30etatik 13: 30etara edo e posta hauetakoren batera bidali: selección@lks.es edo kirolak@altsasu.net.
|
2010
|
|
Ikasleek ez dute ziurtagiririk behar ingelesa edo frantsesa ikasketahizkuntza gisa izateko, eta
|
haien
curriculum akademikoan agertzen da zenbait ikasgai ingelesez edo frantsesez ikasi dutela. Sarritan, ikasleek urte askotan ikasi dute ingelesa Lehen eta Bigarren Hezkuntzan, baina ez dute asko praktikatu eta askotan ez daude ziur ikastaroa jarraitzeko gai izango diren.
|
|
Elanguages Elanguages on line irakasleen nazioarteko komunitatea da, eta 23 hizkuntzatan dago Elanguages on line irakasleen nazioarteko komunitatea da, eta 23 hizkuntzatan dago. British Council ek eta Department for Children, Schools and Families (DCSF) sailak garatu eta mantentzen duten plataformak mundu osoko irakasleak ezagutzeko eta
|
haiekin
curriculum proiektuak eta baliabideak partekatzeko aukera ematen du. Erregistratu eta ikastetxeko datuak sartu ondoren, irakasleak dagoeneko martxan dauden proiektuetako batean sar daitezke edo berri bat sortu eta kolaboratzaileak bilatu eta gonbida ditzakete, landu eta partekatzeko.
|
2012
|
|
Baina ezin. Euskarazko maila halako bat" goi maila, erdi maila" …, zutela ipintzen zuen
|
haien
curriculumean, baina telefonoz deitu eta: " Nik euskaraz, gutxi".
|
|
Edozein kasutan, hona hemen azpiko taulan, elkarrizketatu ditugun adituak eta haien profilak, elkarrizketatu ditugun hurrenkera kronologikoan jarrita. Eranskinen atalean eskaintzen ditugu
|
haien
curriculum profesionalak, haietako bakoitzarekin elkarrizketarako erabili dugun gidoia, eta elkarrizketa guztien transkripzio osoak.
|
|
Aipatu berri dugun ibilbide historikotik ondoriozta daiteke, B. Bernsteinsoziologoaren teorizazioa gure eginez, hezkuntza sisteman talde ekonomikoen etatalde kultural boteretsuen artean gatazkak gertatzen diren moduan, talde horien etaherritarren taldeen artean ere gatazkak egon daitezkeela. Batzuetan, azken taldehoriek, curriculuma beren kultura eta tradizio politikoekin sentikorragoa egin nahidutelako; beste batzuetan, aldiz, talde
|
haiek
curriculumean beren interesak etaideologiak, egoeraren arabera, inposatu nahi dituztelako. Beraz, curriculuma izangoda talde horien arteko gatazken emaitza.
|
|
Aipatu berri dugun ibilbide historikotik ondoriozta daiteke, B. Bernsteinsoziologoaren teorizazioa gure eginez, hezkuntza sisteman talde ekonomikoen etatalde kultural boteretsuen artean gatazkak gertatzen diren moduan, talde horien etaherritarren taldeen artean ere gatazkak egon daitezkeela. Batzuetan, azken taldehoriek, curriculuma beren kultura eta tradizio politikoekin sentikorragoa egin nahidutelako; beste batzuetan, aldiz, talde
|
haiek
curriculumean beren interesak etaideologiak, egoeraren arabera, inposatu nahi dituztelako. Beraz, curriculuma izangoda talde horien arteko gatazken emaitza.
|
2016
|
|
Alderdi formaleko praktika eta eginkizunak kontrolatu eta ebaluatu beharrekoak izaten direnez, errazagoa da
|
haiek
curriculumaren betebeharrekoak betetzea. Baina, hizkuntzei dagokienez, ez da batere seguru horiek eraginkorrenak izatea.
|
2018
|
|
Curriculumak konparatzeko ere ez du balio PISA-k. Finlandiak puntuazio altuagoa lortu badu, horrek ez du esan nahi
|
haien
curriculuma gurea baino hobea denik. Objektiboki, ez daude curriculum onak edo txarrak; aldiz, curriculum jakin bat herrialde baten beharrei ongi egokitzen zaio, edo gaizki egokitzen zaio.
|
|
Zuzendariak hautatzen ditu bere zentroan lan egingo duten irakasleak,
|
haien
curriculumaren arabera eta elkarrizketa pertsonalen bidez, eta horrela, ziurtatu egiten da ikastetxe jakin horren errealitateari begira profil egokiak aukeratzen direla. Aldi berean, eta antzerako prozedura bati jarraiki, udaleko alkateak izendatzen du ikastetxeko zuzendaria, zentroak munizipalak direlako.
|