Emaitzak: 7
2005 | ||
Lehian dauden bi taldeen definizio manikeoaz aparte, errotatibak gutxiengoaren jarrera era aktiboan defendatzeko beste estrategia bat honako hau da: harenbozeramaileei oihartzun handia eskaintzea, komunikatzaile pribilegiatuak direnheinean (elkarrizketa, prentsaurreko eta komunikatuak zabalduz), eta haien deialdieta aldarrikapenak nabarmen plazaratzea; | hau guztia modu sistematikoan egitenda. Bestela esanda, gutxiengoaren ordezkariei sinesgarritasuna, zilegitasuna etastatusa ematen zaie, protagonismo mediatikoa ematean; era berean, haien diskurtsoak isilarazten duena, beste edozein komunikabidek bezala? | |
2011 | ||
Azken finean, zentroaren ekintza esparru orokorra hezkuntza proiektu horretan sartzen da, eta haren eguneroko lana proiektu horretan oinarrituta egituratzen da; beraz, bertan lan egiten duten profesional | guztiek modu sistematikoan erabiltzen dute. | |
2020 | ||
KiVa programaren bitartez jazarpena identifikatzen eta hari aurre egiten lantzen dugu; baina baita norbere burua ezagutzen ere, norbere sentimenduak identifikatzen, norbere erreakzioak ezagutzen, laguntza eskatzen, laguntza onartzen... | Hori guztia modu sistematikoan, aldez aurretik planifikatuta eta taldearen ezaugarrien arabera egokituta. Izan ere, ezin dugu ahaztu programak talde osoarengan eragina duela, ez bakarrik biktima eta jazartzaileengan. | |
2021 | ||
237): Euskadi Saria, Jokin Zaitegi Itzulpen Laburren Sariketa, Orixe Saria, Bizkaiko Aldundiaren saria, Eusko Jaurlaritzaren bekak eta Literatur ondare unibertsala euskaratzeko proiektua zerrendatu eta azaldu zituen (Garmendia, 1989). 22 | Horiek guztiak modu sistematiko samarrean antolatutako sariketak izan ziren (batzuek gaur egunera arte iraun izana da horren adibide). | |
Batetik, esan bezala, lokailuez bakarrik aritzea baino egokiago da diskurtso markatzaileez (DMez) aritzea, baina orduan gaia askoz ere zabalago bihurtzen da. Baina, bestetik, DM | guztien artean modu sistematikoan Birformulatzaileen atala bakarrik aztertu izan da (Alberdi 2014b). Hori guztia kontuan izanik, honela antolatu dugu kapitulua: | |
Dioenez, ikasleak erdigunean jartzen dituzten prozesuak proposatzen dira, zerbait praktikorako, sortzeko ikasten baitute, hizkuntzarekin eta literaturarekin jolastuz eta esperimentatuz, eta horrek motibazioan eragin oso positiboa du. Era berean, Euskal Herriko BHko ikastetxe | guztietan modu sistematikoan lantzen ez den arren, ezberdintasunak ezberdintasun, modu nahiko sistematizatuan irakasten dela gehitzen du, eta, bere iritziz, horrelako praktika onek dituzten gakoetako batzuk oso aintzat hartu lirateke literaturaren didaktikarako. | |
2023 | ||
Maila guztietako neska mutikoen artean sortzen diren harremanetan oinarritzen da, eta, aldi berean, beraien artean elkarlanean gauzatzen diren hainbat ekintza ezberdin burutzen dira. Erraten ahal da eskolako ikasle | guztiak modu sistematikoan batu eta inplikatzen dituela. Antolaketa aldetik, baditu koordinatzaile bat eta lantalde txiki bat. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
guzti | 7 (0,05) |
Lehen forma
Hori guztia | 1 (0,01) |
Horiek guztiak | 1 (0,01) |
guztiak | 1 (0,01) |
guztiek | 1 (0,01) |
guztien artean | 1 (0,01) |
guztietan | 1 (0,01) |
hau guztia | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Euskaltzaindia - Liburuak | 2 (0,01) |
Euskaltzaindia - EHU | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Osagaiz | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
guzti modu | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
guzti modu sistematiko | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |