Emaitzak: 5
2005 | ||
Izan ere, oso tresna eraginkorra da pobreziari eta desberdintasunari aurre egiteko, osasuna eta gizarte ongizatea hobetzeko eta hazkunde ekonomiko iraunkorra eta demokrazia iraunkorra lortzeko oinarriak ezartzeko. Hori dela eta, hezkuntza Nazio Batuen Milurtekoko zortzi Garapen Helburuen artean sartu zen, eta 2015a munduko haur | guztientzat lehen hezkuntzaren %100 lortzeko epemuga gisa finkatu zen. Horren ondorioz, 2001 urtearen amaieran, NBEren Batzar Orokorrak “Alfabetatzearen Nazio Batuen Hamarkada” izendatu zuen aldia, eta, hala, berretsi egin zuen Dakarreko Lehen Hezkuntzako Munduko Foroan 2015erako ezarritako helburua. | |
2007 | ||
“2015erako, 30 milioi haur eskolatu gabe egongo dira oraindik” Amets hori hori besterik ez da: milioika pertsonak goratutako nahia; 2015erako munduko haur | guztiek Lehen Hezkuntza unibertsala doan eta nahitaezkoa izateko egin beharreko inbertsioa 9.000 milioi dolarrekoa da. Save the Childrenen arabera, izozkiak erosteko europarrek egiten duten gastuaren antzeko kopurua, edo AEBn kosmetikoak erosteko urtebetean egiten den gastuaren antzekoa. | |
2008 | ||
Eta familia batek haur bat eskolara bidaltzea aukeratu behar duenean, askotan neskatoa da galtzen ateratzen dena”, dio Somaviak, bere erronka, mundu osoko haur langileei itxaropena eskaintzea baita, eskolara joateko eskubidea errealitate bihurtuz. Milurtekoko helburua LANEk gogorarazi du NBEren Milurtekoko Garapen Helburuetako bat haur | guztiek Lehen Hezkuntzako ziklo osoa amaitzea eta 2015erako hezkuntzan genero berdintasuna lortzea dela. Eta horrek haurren lanaren eta pobreziaren aurkako borroka ere eskatzen du. | |
2013 | ||
10 Zer beste berrikuntza sartzen dira LOMCEren proiektuan? LOMCEk onarturiko proiektuak, enborreko irakasgaien edukiak maila | guztietakoak Lehen Hezkuntza, Bigarren Hezkuntza eta Batxilergoa Gobernuak finkatuko ditu, baita aukerako irakasgai gehienak ebaluatzeko helburuak eta irizpideak ere. Autonomia erkidegoen eskumena izango da azken horietako gai zerrenda. | |
2014 | ||
Odola emateko eta eskaera egiteko lehen fasea abuztuaren 15ean amaitu zen, baina irailaren 1etik 30era bigarren fasea ireki zen. Interesa duten | guztiek lehen hezkuntzako, bigarren hezkuntzako eta batxilergoko liburuak eman ditzakete egoera onean eta indarrean dauden edizioetan. Lau urte baino gutxiagoko antzinatasuna duten liburuak bakarrik biltzen dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
guzti | 5 (0,03) |
Lehen forma
guztiek | 3 (0,02) |
guztientzat | 1 (0,01) |
guztietakoak | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
guzti lehen | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
guzti lehen hezkuntza | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |