Emaitzak: 8
2001 | ||
–Testua naturala da ala ez? Zer atera dezakete hemendik nire ikasleek. Ikasle | guztiek erraz ulertuko dute. Atzeratuxeago dabiltzan hiru horiek erekontuan hartu ditut, jakina. | |
2005 | ||
Liburu irakurterraza egiten saiatu naiz. Gaiarekin interesa duten | guztiek erraz ulertzeko modukoa. Hain zuzen ere, lan honen helburu garrantzitsuena irakurleen artean kontsumitzaileen eskubideei buruzko gogoeta hedatzea delako, baita gizartean gai hauei buruzko eztabaida piztea ere. | |
2008 | ||
Zuek, beste inork ez bezela, dakizute nundikoak izan ta izango ditudan nere buruauste, biozmin ta jarraikadarik latzenak eta beltzenak. Euskera ilko ezpada, noraezekoa (nai ta ezekoa) degu izkelgi bati (dialekto bati) euskaldun | guztiok errazen ulertzen degun izkelgiari, Urumea bazterrekoari, indarra ta kemena ematea. Onetarako asmotan artua dezute Donostian euskera utsezko eguneroko bat ateratzea. | |
2013 | ||
Zer dakizue horri buruz? Nola irudika liteke | hori guztia erraz ulertzeko moduan, d) Eskubideen inguruan, aldaketarik egon ote da antzinako garaietatik hona. Zertan aldatu dela uste duzue? 4 Saia zaitezte, talde handian, aurkeztutako egoeran zer eskatzen zaizuen adierazten, unitatean egingo duzuen lana hobeto ulertzeko.2 Kokatze jardueraUnitatearen hasieran, zer hoberik gaiarekin zerikusia duen jolas bat egitea baino! | |
2016 | ||
Argibide | horiek guztiak erraz ulertzeko, ikusteko eta irakurtzeko modukoak izango dira. Ezin dira estali, ez ezkutatu. | |
2017 | ||
Zentzu honetan, hauxe da Europako Marko honek C2 mailakoentzat ezarritako eskala orokorrean zer esaten duen: . Gai da irakurtzen edo entzuten duen ia | guztia erraz ulertzeko. Badaki idatzizko nahiz ahozko iturri desberdinetatik datorren informazioa eta argudioak berreraikitzen, eta era koherentean eta labur adierazten. | |
2018 | ||
informatzea, aholkatzea, ohartaraztea eta prebenitzea. Eta helburu horiek beteko lituzkete, publiko | guztientzat erraz uler badaitezke, baina inkestatutakoen %30ek ez du uste piktograma horiek hala direnik. Hala eta guztiz ere, PES sindikatuak uste du herritarrek ez dakitela, oro har, garbiketa produktuen ontzia. | |
2020 | ||
Batzuk kimikoagoak dira, eta beste batzuk, berriz, organismoaren funtzioekin lotuagoak. Estatu Batuetako Minbiziaren Institutu Nazionalak (National Institute of Cancer) | guztiontzat erraz ulertzeko moduko definizioa proposatzen du: zuntza giza gorputzak digeritu ezin dituen fruta, barazki, lekale eta zereal integralen zatia da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
guzti | 8 (0,05) |
Lehen forma
guztiek | 2 (0,01) |
guztia | 1 (0,01) |
guztientzat | 1 (0,01) |
guztiok | 1 (0,01) |
guztiontzat | 1 (0,01) |
hori guztia | 1 (0,01) |
horiek guztiak | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Deustuko Unibertsitatea | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Sarea | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Ikaselkar | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
guzti erraz | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
guzti erraz ulertu | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |