Emaitzak: 3
2009 | ||
ONCE Fundazioarekin batera, bigarren belaunaldiko lege eredu bat egin du, irisgarritasun unibertsalaren, bereizkeriarik ezaren eta | guztientzako diseinuaren printzipioetan oinarritua. | |
Horregatik, autonomia erkidegoei eskatu zien arlo horretako legeria berritu eta eguneratzeko, “eskubideen, bereizkeriarik ezaren eta benetako betetzearen paradigman kokatzeko”. Arau aldaketa hori sustatzeko, CERMIk eta ONCE Fundazioak bigarren belaunaldiko lege eredu autonomikoa egin dute, irisgarritasun unibertsalaren, diskriminaziorik ezaren eta | guztientzako diseinuaren printzipioetan oinarritua. Proposamen hori autonomia erkidegoetako gobernuei eta lurralde bakoitzeko elkarte sareari bidaliko zaie, “denboraren araberako irisgarritasunari buruzko legeriarantz aldatzeko prozesua hasteko”. | |
2010 | ||
Gainera, gizarteratze kanpalekuak ezgaitasuna duten eta ez duten haurrei zuzentzen zaizkie, egun batzuk elkarrekin pasa ditzaten, elkar ezagutu dezaten eta eguneroko bizitzan bakoitzak dituen zailtasunak bertatik bertara ikas ditzaten. Kasu guztietan, irisgarritasun unibertsalaren eta | guztiontzako diseinuaren printzipioak betetzen dituzten espazioak dira, bazterketa soilik izan ez dadin. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
guzti | 3 (0,02) |
Lehen forma
guztientzako | 2 (0,01) |
guztiontzako | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 3 (0,02) |
Konbinazioak (2 lema)
guzti diseinu | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
guzti diseinu printzipio | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |