Emaitzak: 5
2000 | ||
(7 art), 6/ 9 urte bitartean206 Oinarrizko irakaskuntzaren derrigortasunak, zalantzarik gabe, aipamen berezia merezi du; oinarrizko irakaskuntza nahitaezkoa izateak garbi asko azaltzen du Estatuak azken herritarrarengana iristeko zuen nahia. Baina guraso edota tutore espainiar | guztiak beren seme alabak eskolatzera behartuta egote hutsak ez zuen izango, berez, nahitaezko eraginik; egia da legeak, bere zortzigarren artikuluan, mehatxua luzatzen ziela agindu hau betetzen ez zutenei, eskolarik zegoen kasuetan behintzat: –serán amonestados y compelidos por la Autoridad y castigados en su caso con la multa de 2 hasta 20 reales?. | |
2008 | ||
Lortutako emaitzen txostena jasoko dute. Promete Fundazioaren eta Madrilgo Unibertsitate Europarraren laguntza duen ekimen honekin, CTY Españak nahi duten guraso eta ikastetxe | guztiei beren seme alaben edo ikasleen gaitasun potentziala ezagutzeko aukera eman nahi die. Zenbait ikerketaren arabera, ikasleen% 5ek hezkuntza premia bereziak ditu, gaindotazioaren arabera. | |
2013 | ||
Praktika horren aldeko beste argudio bat hauxe da: kultura | guztiek beren seme alabak XIX. mendera arte hezi zituztela, eta munduko leku askotan hala izaten jarraitzen dutela. Atxikimendua duen ondua eta coletxoa praktiken kontrako muturrean daude, Eduard Estivill metodoaren antzera, zeina, jakina, coletxoaren aurka agertu baita. | |
2014 | ||
Asmo handiko erronka da, baina eskuragarria, 150 familiak erantzun diotena. | Horiek guztiek beren seme alabak inplikatu ahal izango dituzte prozesu horretan, eta aukera izango dute haur babestuekin gutunak trukatzeko, beren bizitzak nolakoak diren kontatzeko, batzuek besteen errealitatea ezagutzeko eta elkartasuna, konpromisoa eta ahalegina bezalako balioak lortzeko. Haurrek norberaren eta beste haur batzuen bizimoduari buruzko hausnarketa egingo dute, haien errealitatea ezagutuko dute eta gizartean duten eraginaz jabetuko dira. | |
2016 | ||
Txintxo ibili?. Ama | guztiek beren seme alabei ematen dizkieten aholkuak eman dizkio Marilyni. Joan da irakasleak biltzen diren gelara. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
guzti | 5 (0,03) |
Lehen forma
guztiek | 2 (0,01) |
Horiek guztiek | 1 (0,01) |
guztiak | 1 (0,01) |
guztiei | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
guzti berak | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
guzti berak seme | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |