Emaitzak: 10
2002 | ||
Ibiltokia prestatzean | gure xedea ez da saltze hutsa: soinekoak komertzialki aurkezteko bestelako bideak ditugu. | |
2003 | ||
Baina | gure xedea ez da baitezpada euskaldun ospetsuen zerrenda osatzea: ez gaitu bakoitzaren ibilbideak hainbat interesatzen, nola Herriaren zorteak. | |
2007 | ||
egin genuen Aintzina. Hortan ere | gure xedea ez zen arras politikoa. Politikoa zen bai zeren eta Ybarnegaray kontra ari ginen Eskualdunean izkiriatzen nuen aitzina. | |
2012 | ||
Erreferentziako pertsona helduak estimulu doiak eman behar ditu aukeratutako materialen bidez. Izan ere, Kintela J. autoreak adierazten duen moduan, ez da neurriz gain estimulatu behar eta | gure xedeak ez du izan behar haurrek helburu batzuk garaia baino lehen lortzea; aitzitik, heltze prozesu propioak errespetatu behar dira, eta itxaroten jakin behar dugu. Denbora, lasaitasuna eta goxotasuna izan behar ditugu. | |
2015 | ||
Oroimenik gabe, ez dago ezer alderatzerik. | Gure xedea ez da betiko gaztaroa, betiko haurtzaroa baizik; areago, betiko edoskitzaroa. Gure orainaldi hipnotikoak, gure axolagabekeria zorabiagarriak, gure erabateko gaurkotasunak, nartzisismo guztietarako bidea ematen dute. | |
2017 | ||
Eta uste dugu adibidetzat ematen dugun proiektu horren bere pertinentzia ez duela galdu. | Gure xedea ez da eremu horren arduradunei ekonomia iraunkorrerako edo garapenerako lehentasunak zein diren diktatzea, baina artzaingoaren euskararen iraupena sustatzea (eta diruztatzea) egokitzat daukagu. | |
2022 | ||
«Funtsean, Ikastolak baikara euskarazko eredua eskaintzen dugun bakarrak, Haur Hezkuntzatik lizeoraino, geletan zein gelatik kanpo. | Gure xedea ez da haurrek euskara ikas dezaten, haurrek euskaraz ikas dezaten baizik, euskaldun izan daitezen», aldarrikatu zuen Jorajuriak. | |
Laburbilduz, artikulu honen bidez, Hezkuntzaren Historiak hezkuntzako profesionalen formazioan duen balioa defendatuko dugu, baina xalotasunean erori gabe. | Gure xedea ez da etorkizun hobeen eraikuntzan Historiaren ekarpena aintzatestea. Izan ere, gure lankide askok, Gizarte Zientzien Didaktikakoek batez ere, defendatzen dute, Historiak, etorkizunari begira, beste ezagutza arlo batzuek baino ekarpen handiagoa egiten duela eta horretan, hain zuzen ere, funtsatzen dute haren prestakuntza balioa. | |
2023 | ||
–Gorka, Battittek uste dik | gure xedea ez dela zinez irabaztea... Hor egoitea, %30 inguruan, %45era hurbilduz, baina agintzeko anbiziorik gabe... | |
| Gure xedea ez da emakume zuriak feminismotik kanporatzea, baizik eta zuritasuna eta orobat harekin loturiko pribilegio eta gailentasun suposizio guztiak deuseztatzea, emakume guztien askatasuna eta ahalduntzea indartzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
gu | 10 (0,07) |
Lehen forma
Argitaratzailea
ELKAR | 4 (0,03) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
gu xede | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
gu xede ez | 10 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |