Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2002
‎Aldi berean, irakurketa ozena etaipuingintza ere ondo josten direla uste dugu. Gainera, orain aipatutako autoreaklaugarren maila horretan guk proposatzen dugun ipuingintza generoaren lanketakbeste testu moten gainetik duen garrantzia azpimarratzen du (1993: 3). Hala ere, proposamena idatzizkoaren bidetik egin du batez ere.
‎Kasu askotan, eta, batez erelurralde zehatzetan, premiazko gauza hori ez da betetzen, eta hiriaren ikerketa izanbeharrean interbentzioen oinarria, kasu askotan ikertzen den orubea lehenbailehenliberatzea izaten da gauzarik garrantzitsuena. Guk proposatzen duguna, estrategiakhelburuei eta egoerei egokitzea da, baina, beti ere, azalera zabaleko interbentzioakegitea, aurkitzen diren aztarnak hobeto interpretatzeko, eta tokiko estratigrafiaezagutzeko.
2005
‎Gatazkak konpontzeko ikastetxean zenbait fase proposatu ditugu aurreko atalean.Irakasleen arteko harremanak eta giroa prestatzea, gatazkaren ikuspegia argitzea, alde guztien beharrak identifikatzea, boterearen erabilera egokia egitea, etorkizunean oinarrituriko ikuspegia izatea, irtenbideak sortzea eta lantzea eta akordioetarairistea izan dira guk proposaturiko gatazkak konpontzeko faseak. Ikastetxekoantolamenduan eta kudeaketa prozesuan gatazka eta arazo ugari egoten dira etazenbait egoeratan erabakiak hartu behar dira.
2007
‎Hiru transformazio genetiko mota horien arteko harremana argitzeko, adibidebat jarriko dugu. Demagun gizarte ezagutzaren garapenaren inguruko teoria berribat proposatzen dugula, eta Piaget-en jarraitzaile batekin (X) hitz egiten ari garela.Demagun X k guk proposatutako kontzeptuak ulertu eta ontzat ematen dituela, eta, ondorioz, bere teoria baztertu eta gurea onartzen duela. Egoera hori ontogenesiarenadibide bat litzateke, X k gizarte ezagutzaren garapenaz zuen irudikapeneanaldaketa bat gertatu da-eta.
‎Esandakoak ez du esan nahi garapen moralaz ari diren psikologoak adosdaudenik guk proposatutako ikuspegi horrekin; guretzat, morala eta printzipio etaarau moralak zer diren baizik ez dugu azaldu. Baina, jarrera horrekin batean, honako hau ondoriozta daiteke:
2009
‎Esan gabe doa, ariketak egin ditzazuen jarri ditugu. Baina gogoan izan helburu bera lortzeko modu bat baino gehiago izango direla ia beti, eta guk nahiago genuke ariketa ebazteko zure bidea urratzen ahalegintzea, guk proposatutakoari beti zintzo zintzo jarraitzea baino.
‎Baina akatsez jabetzeko, ez dago kodea norberak idaztea bezalakorik. Saia zaitez beraz eskemari jarraitu (zurea edo guk proposatua) eta programa idazten.
‎Aipatutako datu egitura erabiliz, hona idatzi dugun programa. Baina kodeari begiratu baino lehen, saia zaitez zeure kasa problema ebazten, eta konparatu ondoren guk proposatutakoarekin.
2017
‎Lagin hauen DNA erauzi, eta bertatik COI genearen zati txikiidentifikagarri ezberdinak anplifikatzeko autore ezberdinek artropodoen identifikaziorako erabilitako 7primer konbinazio erabili dira: LepF1 eta EPT long univR (Hajibabei et al., 2011); mlCOIintF etajgHCO2198 (Leray et al., 2013); Uni MinibarF1 eta Uni MinibarR1 (Meusnier et al., 2008); ZBJArtF1c eta ZBJ ArtR2c (Zeale et al., 2011); LepF1 eta MLepF1_ Rev (Brandon Mong et al., 2015); ArF1, ArF2, ArF5, ArR3, ArR5 eta ArR9 (Gibson et al. 2014); eta mlCOIintF, ArR3, ArR5 eta ArR9, guk proposatutako konbinazio berria. Ondoren, anplifikazio horien emaitzen sekuentziazio masiboaeginez, primer konbinazio horiek muturluzeak kontsumitutako harrapakinen detekziorako duteneraginkortasunak konparatuko dira.
2019
‎Hau horrela izanik, oso garrantzitsua suertatzenda farmako berriak ikertzea, eta horretarako ezinbestekoa da gaixotasunaren neurobiologia aztertueta itu farmakologiko berriak bilatzea. Guk proposatutako eredua jarraituz, tratamendufarmakologikoak epe luzera eragin ditzakeen aldaketak aztertzea izango litzateke helburu, etabereziki hartzaileen funtzionalitatean. Sistema noradrenergiko eta serotonergikoen arteko hartuemana ezaguturik, hurrengo pausua neurona noradrenergikoetan espresatzen diren heterohartzaileserotonergikoak aztertzea izango litzateke.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia