2002
|
|
Aldi berean, irakurketa ozena etaipuingintza ere ondo josten direla uste dugu. Gainera, orain aipatutako autoreaklaugarren maila horretan
|
guk
proposatzen dugun ipuingintza generoaren lanketakbeste testu moten gainetik duen garrantzia azpimarratzen du (1993: 3). Hala ere, proposamena idatzizkoaren bidetik egin du batez ere.
|
|
Kasu askotan, eta, batez erelurralde zehatzetan, premiazko gauza hori ez da betetzen, eta hiriaren ikerketa izanbeharrean interbentzioen oinarria, kasu askotan ikertzen den orubea lehenbailehenliberatzea izaten da gauzarik garrantzitsuena.
|
Guk
proposatzen duguna, estrategiakhelburuei eta egoerei egokitzea da, baina, beti ere, azalera zabaleko interbentzioakegitea, aurkitzen diren aztarnak hobeto interpretatzeko, eta tokiko estratigrafiaezagutzeko.
|
2005
|
|
Gatazkak konpontzeko ikastetxean zenbait fase proposatu ditugu aurreko atalean.Irakasleen arteko harremanak eta giroa prestatzea, gatazkaren ikuspegia argitzea, alde guztien beharrak identifikatzea, boterearen erabilera egokia egitea, etorkizunean oinarrituriko ikuspegia izatea, irtenbideak sortzea eta lantzea eta akordioetarairistea izan dira
|
guk
proposaturiko gatazkak konpontzeko faseak. Ikastetxekoantolamenduan eta kudeaketa prozesuan gatazka eta arazo ugari egoten dira etazenbait egoeratan erabakiak hartu behar dira.
|
2007
|
|
Hiru transformazio genetiko mota horien arteko harremana argitzeko, adibidebat jarriko dugu. Demagun gizarte ezagutzaren garapenaren inguruko teoria berribat proposatzen dugula, eta Piaget-en jarraitzaile batekin (X) hitz egiten ari garela.Demagun X k
|
guk
proposatutako kontzeptuak ulertu eta ontzat ematen dituela, eta, ondorioz, bere teoria baztertu eta gurea onartzen duela. Egoera hori ontogenesiarenadibide bat litzateke, X k gizarte ezagutzaren garapenaz zuen irudikapeneanaldaketa bat gertatu da-eta.
|
|
Esandakoak ez du esan nahi garapen moralaz ari diren psikologoak adosdaudenik
|
guk
proposatutako ikuspegi horrekin; guretzat, morala eta printzipio etaarau moralak zer diren baizik ez dugu azaldu. Baina, jarrera horrekin batean, honako hau ondoriozta daiteke:
|
2009
|
|
Esan gabe doa, ariketak egin ditzazuen jarri ditugu. Baina gogoan izan helburu bera lortzeko modu bat baino gehiago izango direla ia beti, eta guk nahiago genuke ariketa ebazteko zure bidea urratzen ahalegintzea,
|
guk
proposatutakoari beti zintzo zintzo jarraitzea baino.
|
|
Baina akatsez jabetzeko, ez dago kodea norberak idaztea bezalakorik. Saia zaitez beraz eskemari jarraitu (zurea edo
|
guk
proposatua) eta programa idazten.
|
|
Aipatutako datu egitura erabiliz, hona idatzi dugun programa. Baina kodeari begiratu baino lehen, saia zaitez zeure kasa problema ebazten, eta konparatu ondoren
|
guk
proposatutakoarekin.
|
2017
|
|
Lagin hauen DNA erauzi, eta bertatik COI genearen zati txikiidentifikagarri ezberdinak anplifikatzeko autore ezberdinek artropodoen identifikaziorako erabilitako 7primer konbinazio erabili dira: LepF1 eta EPT long univR (Hajibabei et al., 2011); mlCOIintF etajgHCO2198 (Leray et al., 2013); Uni MinibarF1 eta Uni MinibarR1 (Meusnier et al., 2008); ZBJArtF1c eta ZBJ ArtR2c (Zeale et al., 2011); LepF1 eta MLepF1_ Rev (Brandon Mong et al., 2015); ArF1, ArF2, ArF5, ArR3, ArR5 eta ArR9 (Gibson et al. 2014); eta mlCOIintF, ArR3, ArR5 eta ArR9,
|
guk
proposatutako konbinazio berria. Ondoren, anplifikazio horien emaitzen sekuentziazio masiboaeginez, primer konbinazio horiek muturluzeak kontsumitutako harrapakinen detekziorako duteneraginkortasunak konparatuko dira.
|
2019
|
|
Hau horrela izanik, oso garrantzitsua suertatzenda farmako berriak ikertzea, eta horretarako ezinbestekoa da gaixotasunaren neurobiologia aztertueta itu farmakologiko berriak bilatzea.
|
Guk
proposatutako eredua jarraituz, tratamendufarmakologikoak epe luzera eragin ditzakeen aldaketak aztertzea izango litzateke helburu, etabereziki hartzaileen funtzionalitatean. Sistema noradrenergiko eta serotonergikoen arteko hartuemana ezaguturik, hurrengo pausua neurona noradrenergikoetan espresatzen diren heterohartzaileserotonergikoak aztertzea izango litzateke.
|