2000
|
|
Batzuetan
|
gure
objektu kulturalei buruzko halako galdera ezkorrak egiten dizkigutenean, gure burua ukatuta izatearen sentimena dugu. Ez dugu ondo ulertzen inoriegiten ez dizkioten galderak guri egitea, eta nahastuta sumatzen dugu geure burua, zeresan jakin gabe.
|
2001
|
|
Kanpoko objektuen izateak zalantzakorra dirudi, hautemapen jakin batzuetatik erator dezakegulako eta, beraz, seguru cogitoa besterik ez dugula dirudielako. Baina Kanten arabera
|
guk
objektu horien izatea ez dugu logikoki eratortzen, baizik eta zuzenean hautematen dugu. Neure kontzientziak erreferentzia zuzena egiten du izatera, bai barnekora, baita kanpokora ere, inferentziarik egin gabe.
|
|
Antitesia ere ez da zuzena, zeren mundua denboran eta espazioan ez baita ez mugatua ezta mugagabea ere, baizik eta
|
gure
objektu gisa, ez gauza gisa, beti bere muga zabaltzen duen zerbait.
|
2004
|
|
Subjektuak, beraz, askea izan behar du ezagutu ahal izateko, ez du kokapen finko batetik inguruan zer gertatzen den behatzen, baizik eta ekiten du, esperimentuak egiten ditu, eta horrela zehazten du ekimen horietan agertzen zaionaren ezagutza. Gauzak euren baitan direna ezin da ezagutu, edo hobe esanda, hori ezin daiteke
|
gure
objektua izan, gehienez ere Jainko batena; guk gure ezagumenaren bidez ezagutzen dugu gure ezagumenak biltzen dituen baldintzen arabera agertzen zaiguna. Gauzak euren baitan zer ote diren galdetzea zozokeria da, ispiluaren aurrean begiak itxita jarri eta ispiluan zer itxura daukadan asmatu nahian ibili izatea.
|
2009
|
|
Hori delaeta, ikertu nahi dugunaren arabera ikusteko modua hautatuko dugu. Guretzattrazuak, xaflak, eta «Boissonnat» gainazalak dira modu baliagarrienak: trazuek eta xaflek egituraren berreraiketen aldamioak erakusten dizkigute; eta «Boissonnat» azalak, hirukietan oinarriturik,
|
gure
objektuen irudikapenzehatza sortzen digu.
|
|
Ikerkuntzak
|
gure inguruko
objektuei balio erantsia ematen dien garai honetan, hainbat begirada luzatzeko premia larrian topatzen dugu geure burua. Askotan, berrikuntzak ikuspegi aldaketa baten beharra dauka, eta gure egunerokotasunean topatzea ez da, kasu gehienetan, ariketa erraza suertatzen.
|
2011
|
|
Ahalik eta zehatzen deskribatu
|
gure
objektua
|
|
Gainera, zerbitzu handiak salmenten ehunekoetatik bizi dira, eta horrek esan nahi du transakzioak kudeatzen dituztela eta, beraz, iruzurrezko erabiltzaile baten kasuan ziurtatzen dituztela. Deskribatu
|
gure
objektua ahalik eta xehetasun handienarekin Zerbitzu hauek, eman ondoren alta emanda eta saltzeko dagokion kuota ordainduta, baldin eta zure negozio eredua da, eta aukera ematen digu iragarkia argitaratzeko deskribapenerako espazioa eta ezaugarri teknikoak. Zer da?
|
|
Hizkuntza. Munduari gure begietatik begiratuta, hura
|
gure
objektu, beharbada egoki da esatea, izatea beti izatea besterik ez dela, zera denak berdin direla izan, euren izatea denaz bezainbatean. Baina gauzei, gure objektuak izan gabe, berak izaten uzten badiegu, zergatik pentsatu behar dugu, itsasoa eta lorea eta iturria berdin direla?
|
|
Munduari gure begietatik begiratuta, hura gure objektu, beharbada egoki da esatea, izatea beti izatea besterik ez dela, zera denak berdin direla izan, euren izatea denaz bezainbatean. Baina gauzei,
|
gure
objektuak izan gabe, berak izaten uzten badiegu, zergatik pentsatu behar dugu, itsasoa eta lorea eta iturria berdin direla. Era berean direla?
|
2012
|
|
Nik aristotelismoaren kausa formala honela ulertzen dut: objektu materialak forma mutableetan ageri zaizkigu, beraz inteligible egin dakigun objektu material bat (alde bat lagata Platonen intuizioa beste goragoko cosmos horrena, non forma inmutableak dauden, inteligibleak beraz), beraz objektu material bat inteligible egin dakigun, materialismo hutsean gaude, suposatu behar dugu ezen
|
gure
objektu bati buruzko aberiguazioetan aurkitu dugun definizioa unibertsala dela. Hipotesis batekin hasten gara beraz, zeren egiazki ez baita gure ikerketa induktiboa definizio unibertsal batera iristen, baina suposatu egiten dugu, diot berriro, eta hor jada posible da zientzia egitea, nahiz eta zientziaren lehen momentu hori hipotesis bat den egiazko ezagutza unibertsalaran azpian dagoena.
|
2013
|
|
1 Laborategitik
|
gure
objektuei buruzko txostena bidali digute, horien deskribapenak eta datazioak zehaztuz.
|
|
Aurreko bi jardueretan informazioa bilatzen eta biltzen aritu zarete. Orain, taldeka, hasierako egoeran finkatutako lau aroei buruzko informazio gehiago bilduko dugu, eta informazio fitxetan antolatuko,
|
gure
objektuari buruz egindako hipotesiak egiaztatzen jarraitzeko. Taldeak osatzeko irizpidea bakoitzaren objektuaren garaia izango da.
|
2014
|
|
Aurreko jardueran,
|
gure inguruko
objektuez aritu gara. Baina, une honetan, gelan, zer duzu edo, hobeto esanda, nor duzu inguruan?
|
|
Binaka erosi ditugu
|
gure
objektuetako asko bion artean hautatu, estimatu eta maitatu ditugulako.
|
2015
|
|
Objektu horrekiko gizartean existitzen diren sinesmen, iritzi eta ideiak dira.
|
Guk
objektu horretaz daukagun informazioa edo pentsatzen duguna, alegia. Zerbait itsusia, ederra, baliagarria, baztertzailea edo dena delakoa den ustea.
|
2019
|
|
Espainiako hiriburuko Udalaren arabera, liburuak, giltzak, txupeteak eta arropa osagarriak (txanoak, eskularruak eta bufandak) ere galdu ohi dira.
|
Gure
objektu pertsonalak ahazten ditugun tokiak, batez ere, autobusa, metroa edo taxia dira. Artikuluak ahazten ditugun tokiak, batez ere, autobusa, metroa edo taxia dira.
|