Emaitzak: 8
2003 | ||
Bidean geldialdi bat eginik, helburu horrekiko edo bizi dugun gorabehera emozionalarekiko, | guregandik nolako sentimenduak sortzen diren ikusten ikasi behar dugu, bakoitzari bere izena ipiniz, are arrabia, lotsa edota inbidia direnean ere. | |
Besteen sentimenduak ulertuko baditugu lehendabizi geureak ulertu: nolako premia eta desioak ditugun, zerk, nork sortarazten du guregan halako edo bestelako sentimendua, emozioek nolako pentsamenduak sortarazten dizkiguten, horrek | gure baitan nolako eragina duen, nolako ondorio eta erreakzioak izaten ditugun. | |
2005 | ||
Nola ikusiko zuen bere alabaren eta nire artekoa? Neronek ere ez nekien-eta zehatz mehatz | gure artekoa nolakoa zen! Orduan ezustean esan zuena mailukada bat izan zen nire buruaren erdian. | |
2006 | ||
Hizkuntza Komunitateak eta Gatazka Linguistikoak izenekoa. Titulazio honetan gertatukoa adierazgarria da soziolinguistika arloak | gurean nolako balorazio kaskarra duen ulertzeko: 1999/ 2000 ikasturtean sei irakasgai izatetik, 2006/ 2007 ikasturtean irakasgai bat izatera pasatu da. | |
2010 | ||
Elkarbizitzarako, pertsonak behar beharrezkoa du komunikatzen eta adierazten jakitea, taldeak onartzen duela sentitzea, talde barruan eroso egotea; baita adierazpenerako, komunikaziorako, enpatiarako eta autoestimua izateko gaitasunak eskuratzea ere.Programa honek, ikasleei baliabide jakin batzuk ematen dizkie: nor garen ongi konturatzea, nola sentitzen garen, egoerek | guregan nolako eragina duten, hori nola adierazten dugun, nola jokatzen dugun. Bestalde oso garrantzitsua da negoziaziorako tresnak ematea, adibidez, aurrerantzean drogen kontsumoari buruzko erabakiari zentzuz aurre egiteko gai izateko. | |
2015 | ||
Hori irauli behar dugu. | Guk nolako indarkeria darabilgun identifikatzeko baliabiderik ez badugu alferrik gabiltza. Asanblada batean 40 urteko gizon zuri profesional batek hitz egitea eta 70 urteko etxeko andre batek ez, biolentzia sinboliko izugarria da. | |
Oso ezkutuan etorrarazi nituen ofizialeak eta hesi hormak egiten has zitezela esan nien, barne isiltasunerako eta behar zenerako. Gurekin zen aipatu dudan elizgizona, Julian Ávilako zeritzana, eta aipaturik geratu diren bi fraideetako bat, oinuts izan nahi zuena, etxe hauetan | guk nolako bizimodua genuen jakiten ari zena. Julian Ávilakoren egitekoa Gotzainaren baimena lortzea zen, ni joan baino lehen ere Gotzainak itxaropen ona eman baitzuen. | |
2017 | ||
– Bizirik balego dena azaltzeko aukera izango luke, baina | guretzat nolakoa zen, halakoa gogoratu behar dugu. Hainbeste gauza bait daude pertsona batengan ezagutzen ez ditugunak, baita maite dugun pertsona batengan ere: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
gu | 8 (0,05) |
Lehen forma
Guk | 1 (0,01) |
guk | 1 (0,01) |
gure artekoa | 1 (0,01) |
gure baitan | 1 (0,01) |
gurean | 1 (0,01) |
guregan | 1 (0,01) |
guregandik | 1 (0,01) |
guretzat | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
ELKAR | 2 (0,01) |
Consumer | 2 (0,01) |
Karmel Argitaletxea | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Guaixe | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
gu nolako | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
gu nolako eragin | 2 (0,01) |
gu nolako balorazio | 1 (0,01) |
gu nolako bizimodu | 1 (0,01) |
gu nolako indarkeria | 1 (0,01) |
gu nolako sentimendu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |