2007
|
|
|
Gure
ikerketatik ondoriozta daitekeenez, hizkuntzaren zailtasuna, denbora, dirua, hizkuntza erabiltzeko aukerarik eza eta hizkuntza ezagutzeko beharrik eza, kontra dauzkagun elementu garrantzitsuak dira. Horren ondorioa da herritar asko ez direla motibaturik edo euskara ikastera bultzaturik sentitzen eta, kontuak kontu, euskaraz aritzeko gaitasuna dugunok% 33 baino ez gara.
|
|
|
Gure
ikerketatik ondoriozta daitekeenez, hizkuntzaren zailtasuna, denbora, dirua, hizkuntza erabiltzeko aukerarik eza eta hizkuntza ezagutzeko beharrik eza, kontra dauzkagun elementu garrantzitsuak dira. Horren ondorioa da herritar asko ez direla motibaturik edo euskara ikastera bultzaturik sentitzen eta, kontuak kontu, euskaraz aritzeko gaitasuna dugunok% 33 baino ez. egitea dute helburu.
|
2012
|
|
Horri gehitu dakioke, baita ere, elkarrizketatu ditugun adituen arabera, badaudela EAEn dezente zabalduta zenbait kultur balio pertsuasio prozesu batean euskaraz ari denaren alde egiten dutenak: bertakoa ona denaren sinesmena, euskaldunaren irudia (zintzotasuna, hitzekoa izatea...), eta abar. b)
|
Gure
ikerketatik ondorioztatzen denez, euskarak pertsuasio iturriari hartzailearekin tonu informal, natural edo lasaiago batean jarduteko aukera ematen dio, horrek pertsuasioaren ikuspegitik izan ditzakeen onura guztiekin. c) Zantzu sendoak daude pentsatzeko euskaldunek, eta euskararen antzeko egoeran egon daitezkeen hizkuntza gutxituetako hiztunek, sentiberatasun berezia dutela beren hizkuntzan egind...
|
|
Hezkuntza sistemari dagokionez, begirada homogeneizatzailea ez dator bat ikerketa honetan aurkitu dugunarekin. Batetik,
|
gure
ikerketan ondorioztatu dugu joera orokor sendo, eraginkor eta hedatuak daudela. Bestetik, ordea, Usategi-k eta Valle-k (2006) dioten bezala, hezkuntza erkidegoak ez du helburu multzo bakarra partekatzen.
|
2021
|
|
Alde batetik errutinen nahiz pentsamendu errutinen printzipioak, bestetik, Bularretik Mintzora egitasmoak hasierako etapetan egindako lanaren aurrendaritza, eta azkenik, ikerketek oro har frogatzen dituzten emaitzak aintzat hartuz, Bigarren Hezkuntzarako literatur errutinak eraiki eta proposatu nahi da XXI. mendeko literaturaren didaktikarako baliabide esanguratsu gisa. Hala eta guztiz ere, ez da lan honen xedea errezetak edota literaturaren didaktikak dituen erronka guztientzako konponbideak eskaintzea; baina, arestian adierazitakoaren haritik zein
|
gure
ikerketatik ondorioztatutakoak kontuan hartuz, norabide horretan bidea urratzen hasiko den ekarpen didaktikoa egitea bai. Horrezaz gain, marko teorikoan proposatutako printzipio epistemologikoetan oinarritutako irakaskuntza ikuspegia ere eskaintzeko bokazioa du lanak, jakina, proposamena horiekiko koherentziaz errotzen baita.
|
2022
|
|
|
Gure
ikerketatik ondoriozta dezakegu ESSak birpentsa dezakeela orain arte aurrera eraman izan ohi den tokiko garapena. Kapitalaren metaketarako baldintza egokienak lurraldeetan sortu dituzten eta lehiakortasun globalaren markoan nazioarteko merkatuetan lurraldeen integrazioa bilatu izan duten tokiko garapenerako ereduen aurrean, pertsonak garapen ereduaren erdigunean jartzen dituen eredu propio, endogeno, integral, plural eta autozentratua sortzen lagundu baitezake, gaur egungo egiturazko krisiaren testuinguruak ezartzen dituen muga eta erronka ekologiko, sozial, politiko eta ekonomikoei aurre egiten lagunduz.
|