Emaitzak: 6
2008 | ||
Momentu jakin horretan, emozionalki era adimentsuan jokatzea da irtenbideetako bat. Behin gure egoera emozionala identifikatuta eta ulertuta, | gure emozioak kudeatzeko ordua da, gurpil kaltegarri horretatik irten eta gure osasuna eta ongizatea hobetu ahal izateko. | |
2021 | ||
Janariarekin eta emozioekin gauza bera gertatzen da. Irakurtzea, dantzatzea, paseatzea, ariketa fisiko bizia egitea, lagunekin hitz egitea, film bat ikustea… Garrantzitsua da eskura ditugun baliabideak izatea, | gure emozioak kudeatzeko eta haiei erantzuteko. Positiboak zein negatiboak. | |
“Emakumeok sare sozialak gehiago erabiltzen ditugu | gure emozioak kudeatzeko; gizonek erabilera instrumentalagoa egiten dute” | |
2023 | ||
Bestela esanda, kasu honetan, aplikazioen diseinu adiktiboa da ni horietan nahi baino denbora gehiago pasatzearen arrazoi nagusia? Edo gabezia psikoemozional bat, arreta falta, besteen oniritzia behar izatea autoestimua ondo edukitzeko, apegoan izandako hutsuneren baten ondorioa edo | gure emozioak kudeatzen ez jakitea, anestesiatzeko erabiltzen dut telefonoa? | |
Nolako munduan bizi gara? Nanoteknologia sortzen bezain eraginkorrak izango bagina gure motxilak husten eta | gure emozioak kudeatzen, erantzun berberak izango lituzkete aurreko galderek. Aurreko atalean, errealitate birtualean, behin eta berriz ikusi dugu zenbateko garapen teknologikoa egon den denbora gutxian, eta ikusi dugu, halaber, gure behar eta ahuleziak baliatzen dituztela batetik eta gure barne garapen eskasia bestetik. | |
Hau da, gure garunak garatu ahal izateko beste garun baten beharra du, eta hori mugikorrarekin ordezkatzen ari da eta oso arriskutsua da, izan ere," garun berri" horrek erakusten ari zaionaz gain, mugikorraren erabilera sutsuak pertsonen arteko harreman baliotsuen beherakada dakar. Ez soilik hori, ez zaie espaziorik gelditzen horren beharrezkoa duten naturarekiko harremanentzat, | gure emozioak kudeatzen ikasteko, enpatia eta espresio gaitasuna lantzeko ahoz zein idatziz, jolas librean jarduteko, kirola egiteko, lo ondo egiteko, gure buruarekin harremana edukitzeko zein artea eta sormenerako, kontuan hartzen badugu nerabeek eskolara joan eta 8 ordu lo egin behar dutela eta baita jan ere. Zer esanik ez du, alderdi horiek guztiek murrizteak eta telefonoarengatik ordezka  tzeak dakartzan ondorio lazgarriak pertsona ororengan, baina batik bat garapen prozesu anitzetan dagoen nerabe batentzat, izan ere, zutabe horiek ahalik eta sendoen eraiki beharrean dago. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
gu | 6 (0,04) |
Lehen forma
gure | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Alberdania | 3 (0,02) |
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Anboto | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
gu emozio | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
gu emozio kudeatu | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |