2008
|
|
Zeren eta, nahi ala ez, gatazka hau luzerako daukagu mende eta erdi daramagu horrela eta ez dut ikusten zergatik aldatuko litzatekeen egoera egunetik biharamunera. Hitzak higatu egiten dira, errepikatzearen poderioz, eta uste dut darabiltzagun hitzak
|
gu
baino are nekatuago, gastatuago, daudela euskal gatazkari dagokionean. Kazetaritzaren korpusa aztertzen duzuenok, Jose Inazio, badakikezue hori beste inork baino hobeto.
|
2010
|
|
Amorruak neurtuz ez da handiagoa orain sentitzen dudana Israelek Gazarako bidean ziren aktibistak erasotu zituenean sentitu nuena baino; gure egunerokoa da estatuaren eta sistemaren berme nagusia, suposatzen duen zinismoa ikusteko zorian garenetan palestrara
|
gu
baino are den norbait atereaz, pentsatu ordez irain dezagun. Protestak bajuago ateratzen zaizkit orain, Gazako hartakoaren oihartzunen bolumenera, nik ere zerraldoak mahai gainean, estatu arrazoia erabiltzen baitut, bizitzen jarraitu egin behar dela dioena.
|
2011
|
|
Transmisioan lan handia dago egiteko. Baina oraingo gazteek
|
guk
baino are zailago dute, CDaren eta soporte fonografikoaren zabalkunderako zailtasun handiak daude. Gazte batek bere lana ezagutarazteko zailtasun handiagoak ditu gaur guk gure garaian izan genituenak baino.
|
2020
|
|
Norbere herrian norbere hizkuntzaren ukazioa jasan dugunak. Eta
|
guk
baino are gehiago, zer esanik ez, gure aurrekoek.
|
2023
|
|
Oro har, gu baino askoz aurreratuagoak irudika  tzen ditugu zientzia fikzioa egiten dugunean. Beharbada, haiek benetan ezagutzera iritsiko bagina, ezustekoren bat har genezake
|
gu
baino are ergelagoak direla ikusita. Zaila iruditzen zait halere.
|
|
Ez ordea, kristau inspirazioa eta 1789ko pentsamoldea sakonki nahasiak baldin badira bere abertzaletasunaren mamiarekin. ...tziak ez ordea; aita santuaren subiranotasun tenporalak Kristautasunaren begietan eskandalu egin zuen arrazoi berarengatik; Frantziak 1789an egin duen bezala, munduarentzat pentsatzeko eta harentzat justizia definitzeko kargua gure gain hartzen dugunean, ezin gara giza haragiaren jabe bilakatu; egia baldin bada ere, guk hori egin ezean, beste batzuek menperatuko zituztela jende dohakabe horiek eta
|
guk
baino are gaizkiago tratatuko zituztela, hori ez zen arrazoi legitimoa; izan ere, gaizki orokorra tipiagoa izango zen. Gehienetan, horrelako motiboak eskasak dira; apaiz bat ezin da prostituta etxe baten nagusi izan gaizkile batek emakume horiek gaizkiago tratatuko lituzkeelako estakuruan; Frantzia ez zen bere buruari buruzko ohoreari huts egitera behartua populu dohakabe horien alderako ustezko urrikiagatik; gainera, egiatan, ez du batere hori egin; izan ere, inork ez du serioski argudiatuko Frantziak populazio horiek konkistatu dituela beste nazio batzuek ez ditzan gaizkiago trata; Jakinda gainera, neurri handi batean, berak duela XIX. mendean, abentura kolonialak berriz modan jartzeko ekimena hartu.
|