2007
|
|
Jainkoaren, arimaren, etab., ezagutza razionalik ez dago. Jainkoa existitzen al den, mundua zeinek egin duen, giza arima hilezkorra ote den, hil eta
|
gero
zerk igurikatzen digun, horretaz guztiaz ezagutu ezer ezin dugu ezagutu. Jainkoaren ezagutza razional edozeinen posibilitatea ezabatua gelditzen da:
|
|
Hortaz, eta amaitzeko, aurkezpenetan lehenengo paratu behar dugu informazio gunea, eta
|
gero
zer diogun gune horri buruz, gainerako informazioa:
|
2009
|
|
(G):
|
Gerora
zer informazio jaso ahal izan duzue?
|
2010
|
|
Bien izenak elkarrekin ematerakoan, jakinik
|
gero
zer bideak izan dituzten, gauza bat ilustratu nahi izan dugu: 1970 arte jelkideekin eztabaidatu behar bazen, jarrera berriak askatzeko eta beren gain ipintzeko, 1970etik aurrera ETAk ez dugehiago EAJrekin eztabaidatuko.
|
2011
|
|
Euskal idazleak ere (Yon Etxaide) eta adituak (Mikel Altzo, Nobert Tauer) edota ospeko erakunde akademikoak (146eta The National Library of New York) eta abar. Beraz, harpidedunen zerrenda hain oparoa bazen, eta hasierako zenbakietan argitaratzen bazen,
|
gerora
zergatik ez. Harro egoteko modukoa zen 300dik gora harpidedun edukitzea eta zerrenda osoa argitaratu ez arren, gutxienez aldizkariaren editorialetan kopurua aipatzea zuen.
|
2014
|
|
Eta euskal lesbiana edo queerrek? Gorputzaribegiratu eta
|
gero
zer esango die hark. Zeintzuk izango dira haren nahiak, beharrak. Zein haren desira?
|
|
Azkeneko urte hauetan akademian «post» aurrizkiarekin sortu direnhitzek, hala nola postmodernismoak, postestrukturalismoak, postkolonialismoak, kapitalimo postindustrialak,
|
gero
zer datorren asmatzearen beharra eta aldi berean
|
2015
|
|
Zer nolako harremana dago?. Kulturen arteko ezjakintasunak?,. Bizikidetza falta, n eragina dauka;. Esparru falta, k eragina dauka. Bizikidetza falta, n; eta horrela, aldagai guztien artean loturak egingo genituzke. Eta
|
gero
zer egin. Zenbatu. Eta. Bizikidetza falta?, mendekoa den aldagai bat da.
|
|
Abiapuntu bat baita. Etxebizitza hori egiteak zer eraginizango dituen ikusi da (ELE), zeintzuk diren eragin esparruak, zeintzuk diren neurketak, eta
|
gero
zer neurri zuzentzaile.
|
|
Otsailean gaude, beste sei hilabetetanprozesuak aurrera jarraitu du, eta bilakaera bat izan du. Orduan, hori eta
|
gero
zer ondorio atera genituen kontatuko dizuet, beste kontraste batzuk ere egin genituen Aldundiko berrikuntza sailekoekin, gomendio batzuk jaso genituen, eta zertara iritsi garen esango dizuet. Horrekin amaituko dugu, etagalderaren bat baldin badago txanda irekiko dugu.
|
|
Otsailean gaude, beste sei hilabetetanprozesuak aurrera jarraitu du, eta bilakaera bat izan du. Orduan, hori eta
|
gero
zer ondorio atera genituen kontatuko dizuet, beste kontraste batzuk ere egin genituen Aldundiko berrikuntza sailekoekin, gomendio batzuk jaso genituen, eta zertara iritsi garen esango dizuet. Horrekin amaituko dugu, etagalderaren bat baldin badago txanda irekiko dugu.
|
|
Orduan Tolosaldekoa daukagu, Kabiakoa ere hortxe, beste herri batean ere egingoda gutxienik, eta honen zabalkundea ere egingo dugu UEMAko herrietan. Joango gara zehazten, oraingoz tresna bat daukagu eta praktikak erakutsiko digu
|
gero
zer marko eman honi. Azkenengogaldera.
|