2001
|
|
Etxetik ikasteko aukera asko daudela dio, baina ez du uste ondo ateratzen direnik. " Ordu piloa sartzen nituen, baina
|
gero
ez zegoen inor zalantza bat galdetzeko orduan... bai, baina posta elektronikoz bat bidali eta erantzun arte itxaron behar izaten nuen. Ez dakit, ez da klasean hatzamarra altxatu eta galdera bat egitearen modukoa nahiz eta hori saldu nahi izaten diguten", aitortu du berak.
|
2008
|
|
Sekulako inbertsioa egin zen, eta zezenketez gain makina bat ikuskizun ekarriko zutela ziurtatu zuten. Baina
|
gero
ez dago akustika egokirik, ez da ezer egiten.
|
2009
|
|
biblikoan eta. Hades? grekoan, biziraupen letargiko batean bereizgabeki dautza handiki nahiz txiki, nola justu hala injustuak; hil eta
|
gero
ez dago diferentziarik. –Azkenean, ez al doaz guztiak toki berera??
|
|
Ikasi nuen erratza lau aldiz pasatu behar zela egunean, eta erakusleihoko kristala goitik behera garbitu behar zela eta ez alderantziz. Ikasi nuen, baita ere, kantoietarrek kantoietarrekin ezkondu behar zutela, eta asko jota, olaetarrekin edo basustarrekin, eta aukera egokia egitea komeni zela,
|
gero
ez baitzegoen senarra aldatzeko modurik. Soineko batekin aspertuz gero ere, huraxe jantzi behar izaten zen tarrataz josi eta ehuna usteldu arte; bada, senarrarekin berdin.
|
|
Nire azken hitzak izan dira, Anek nigandik ateratzen dakien irribarrearekin lagunduta. Eta
|
gero
ez nago. Elkarrizketa kontzienteegi egin zaionean, desagertu egin naiz.
|
2010
|
|
gauza jakina baita ideiarik gorenen izenean egin izan direla sarraskirik handienak, Meyer jauna ere kategorikoa zen iritzi hartan: nahiago zuela, alegia. Goethek ere ordena lehenesten zuen justiziaren aurrean?, erregea bere tronuan, gillotinapean baino, behin gillotina martxan jarriz
|
gero
ez baitago amaren semerik hura geldiaraziko duenik! Horregatik poztu nintzen jakin nuenean Alfonso XIII.ak atzerrira egin zuela bere automobilean, onik eta osorik?
|
|
EIDER. Esan dizut: egunez bai, baina
|
gero
ez dago martxarik. Gaueko 11etatik aurrera, kaput, hilda dago herria.
|
|
Zeren, monarkia sistema atzerakoitzat nuen arren, are txarragotzat jotzen bainituen bat bateko aldaketa traumatikoak —halakoetan beti irudikatzen nuen jendaila Regina enean sartzen, nork bere eskuan makila, sardea edo fusila zeramala—, beste sistema zuzenago bat bilatzen zutenak —sozialismoa, komunismoa, edo anarkismoaren sistemarik gabeko sistema, denak ere bortxaz lortuak—, baina praktikan mila eta mila gorpu uzten zituztenak gudu zelaietan... gauza jakina baita ideiarik gorenen izenean egin izan direla sarraskirik handienak, Meyer jauna ere kategorikoa zen iritzi hartan: nahiago zuela, alegia —Goethek ere ordena lehenesten zuen justiziaren aurrean—, erregea bere tronuan, gillotinapean baino, behin gillotina martxan jarriz
|
gero
ez baitago amaren semerik hura geldiaraziko duenik! Horregatik poztu nintzen jakin nuenean Alfonso XIII.ak atzerrira egin zuela bere automobilean, onik eta osorik... eta horregatik oroitu nintzen behin baino gehiagotan haren irudiaz, nostalgiaren antzeko sentimenduaren pean, ohartu nintzenean errepublikak bere bide arriskuz josiari ekin ziola, atzeraezinezko prozesu auto suntsitzaile batean.
|
|
Zientzialari handienen iritziz, zentzugabea zen lege hura. Dena den, Uhin Ertaineko indarra gutxitu behar izan zuen batez ere irratiak, eta orduz
|
gero
ez dago Espainian entzuterik, Uhin Laburrean ez bada. Kolpe handia izan zen hori guretzat, zientzialarien iritzia kontuan izanda, hau da, Vatikano Estatuak bere eskubidea zeukala behar zuen moduko irratia erabiltzeko, eta ez zela egia Vaticano Irratia inguruko auzoetan leuzemia zabaltzen ari zenik, herri mugimendu batek esaten zuen bezala.
|
|
Iragana lausoa eta anbiguoa da,
|
geroa
ez dago idatzita, baina oraina historiaz eta etorkizunez betetzea proposatzen du Benjaminek. Historia ezagutuz jakiten da bizi diren egoerak ez direla salbuespen edo ohiz kanpokoak.
|
|
Biltzar horiek ziren botere kolektiboaren espazioak. Biltzarrean deliberatzen eta erabakitzen ziren arazoak, baina
|
gero
ez zegoen hori bermatzeko estatu egiturarik, ez kartzelarik ez borrerorik. Kabila bururik ere ez zegoen, biltzarrak arduradun edo buruzagi bat aukeratzen zuen, kaid bat, baina txandaka aldatzen zen hau.
|
2011
|
|
Aldez aurretik suposaturik badago euskalgintza herritar guztia nola edo hala ETAren esku dagoela,
|
gero
ez dago lan handirik argumentu bila edozein herri ekintza euskaltzale terrorismoarekin loturik dagoela probatzeko.
|
2012
|
|
Azter dadila neurri horiek edozein herritarrengana heltzeko zein baliabide erabili behar diren. Esate baterako, nola lortu edozeini sentiaraztea euskarak balio duela, aberasgarri izango dela beretzat, ez dela derrigorrezkoa EGA ateratzea… Lan hori guk egiten dugu, mezua (kanpaina) bai, baina
|
gero
ez dago ezer, ez dago ekintzarik hori garatzeko.
|
2013
|
|
Hori ez da behin ere egin. Zu zaude boterean,
|
gero
ez zaude, etortzen da beste bat eta bakoitzak bere era du. Horrela gertatzen da.
|
2014
|
|
Horiek guztiak kontuan izan behar dituzte. Ez du ezertarako balio itsu bati igogailuraino ailegatzeko jarraibide guztiak ematea,
|
gero
ez badago braille hizkuntzan adierazita zein den solairu bakoitza. Eta ez du ezertarako balio, adibidez, menu bat idatziz ematea, soilik.
|
|
«Diskrezioa» eskatu zuen atzo, berriz, Rementeriak. Edesaren
|
geroa
ez dago argi oraindik.
|
|
Zentzuzko ordu batean.
|
Gero
ez zagok taxi bat aurkitzerik?
|
|
|
Gero
Ez dago besterik.
|
|
Egin duzu inoiz zerbait oso ideia ona zelakoan? eta
|
gero
ez zeunden hain ziur?
|
|
|
Gero
ez dago ezer.
|
2015
|
|
" Nora goaz? ' Homo sapiens' aren
|
geroa
ez dago batere argi"
|
|
nora goaz? Homo sapiens aren
|
geroa
ez dago batere argi. Eboluzioak erakusten du klima aldaketa handiak izan direla, eta gure bilakaera neurri handi batean sistema ekologiko ezberdinetan suertatu dela, eta sistema ekologiko horiek tankeratu dira klima aldaketa horien arabera.
|
|
Meditazio politikoan ez da izaten ohikoa aintzat hartzea giza naturaren flakia, bizitzaren laburra, heriotzaren hurbila, bakoitzaren behinbakarrekotasuna bakoitza behin bizitzen eta hiltzen da, eta harentzako historian
|
gerorik
ez dago. Politika, batez ere politika ‘iraultzailea’ zuritzeko erabiltzen den teoria ideologia, progreso historikoaren filosofia izaten da.
|
|
Biltzar horiek ziren botere kolektiboaren espazioak. Biltzarrean deliberatzen eta erabakitzen ziren arazoak, baina
|
gero
ez zegoen hori bermatzeko estatu egiturarik, ez kartzelarik ez borrerorik. Kabila bururik ere ez zegoen, biltzarrak arduradun edo buruzagi bat aukeratzen zuen, kaid bat, baina txandaka aldatzen zen hau[...].
|
|
Ezberdina zen garai horretan eta istripua eta
|
gero
Ez zaude gezurra esaten?
|
2016
|
|
Bagenekien hori guztia atzean geratua zela: hil eta
|
gero
ez dago pribilegiorik, galanta egia! Hemen ez dago alderik klase soziala edo edertasuna direla eta, ez dago pobrerik edo aberatsik.
|
|
—Zuloan hainbeste denbora pasa eta
|
gero
ez gaude oso forma onean esan zuen Jonek arnaska. Baina jarraitu egin beharra daukagu.
|
2017
|
|
Derrigorra da ikasteko nahia ez galtzea, monotonian sartuko zara bestela. Dena dela, ikasi guraz
|
gero
ez dago musika eskolara joan beharrik, musika entzun behar da horretarako, bide berriak saiatu.
|
|
|
Gerorik
ez dago
|
|
|
GERO
EZ DAGO BATE
|
|
Joseba bilatu du. Hortxe dago Mirenen ondoan, atzetik argiak dituzte, eta
|
gero
ez dago ezer. Zergatik nahi du andre honek besarkatu?
|
2018
|
|
Batuan egiten dutela bertsotan, larrutan, lanean, kalean… Demagun, euskara berezkotzat ez duen inguruneetakoei beren euskararen jatorria eta mailaren nolakotasuna ulertzeko ez diegula lehen graduko elkarrizketa bat egiten. Demagun, euskalkirik ez dut, ingurune erdaldunekoa naiz eta, bertsotan esanda, armairutik ateratzen zarela, eta
|
gero
ez dagoela galdera gehiagorik. Demagun.
|
|
Duela oso gutxi arte, ez da posible izan ezkontza kontratua egiteko garaian bertan ezer zehaztea kontratu horren bukaerari buruz. Ingalaterran, adibidez, 1700 urtera arte ez zen dibortziorik izan (a mensa et thoro dibortzio bat eskuratu zitekeen auzitegi eklesiastiko batek onartuz gero, baina
|
gero
ez zegoen aukerarik berriz ezkontzeko), eta, 1857ra arte, parlamentuko lege pribatu baten bitartez baino ezin zen eskuratu dibortzioa. Emazteentzat eta senarrentzat eta klase sozial guztietako kideentzat ezinezkoa izan zen dibortzioa erraz samar lortzea 1969ra arte, hots, ezkontzaren haustura konponezina bihurtu zen arte dibortzioaren oinarri.
|
|
Nire azken hitzak izan dira, Añesek nigandik ateratzen dakien irribarrearekin lagunduta. Eta
|
gero
ez nago. Gertatu denaren kontzientzia hartu duenean, desagertu egin naiz.
|
2019
|
|
lau iritzi emaile adituon testigantza aski argigarria da, gero eta arrisku nagusi horren jakitun garela uste izateko. Beranduxko bada ere, hasi gara konturatzen hizkuntzaren
|
geroa
ez dagoela goi esparruetan bakarrik. ez han bakarrik eta, agian, ez han nagusiki. gero eta argiago ikusten dugu belaunez belauneko jarraipen transmisioak oin ahulak dituela euskarazko eskola, egunkari aldizkariak, irratitelebista eta unibertsitateko zein administrazio esparruko idatz langintza jasoa hartzen badugu lehentasun osoko, kasik lehentasun bakarreko, xede eta harrobi.... Lehentasun eskemez hitz egin beharra daukagu, goiko (eguneroko jardun arruntaren sostengu fisiko territorial eta soziofuntzional diren jardungune, harreman sare eta rol harremanetatik goragoko) eginbehar jasoetan zentratu ordez itsu itsu. hizkuntzaren (hiztun elkarteen eta, bereziki, bizienik dauden hiztun taldeen) eginbehar
|
|
–Egia da transmisioa bermatu daitekeela, adibidez, errituekin, edozein heriotzatan ere beharrezkoak direnak, baita erritu horiekin sortzen diren gomutalekuekin ere. Orduan, egia da hauek sortzeak laguntzen duela, baina ez horrek bakarrik, zeren askotan leku izenak edo halakoak jartzen dira, baina
|
gero
ez badago diskurtsoa etengabe berritzen duen ezer. Orduan, egia da kasu honetan behar dena dela gure herriko memoriaren parte bezala kontatzea, esaterako, eskoletan?.
|
|
Dabilke geroaldi arkaikoaren alde egiten dutenek ezin dute, edo, behintzat, ez dute frogatu horrelako potentziala asmatu baino lehenago aditz perifrastikoekin eratzen ahal den
|
geroa
ez zegoenik. Eta eskerrak baieztatu duten ahalezko paradigma dela!
|
2020
|
|
Zertarako?
|
Gerorik
ez badago";" Gure etorkizuna lapurtzen ari zarete";" Ez daukagu B planetarik".
|
|
–Komeni da denak ikustea aukeratu aurretik,
|
gero
ez dago zereginik eta...
|
|
|
Gero
ez dago benetako eskakizunik, ez da bermatzen hori emango danik. ta klaro hori ez badozu egiten, hil egiten da, edo hil daiteke, hainbat lekutan mantentzen da, hor dauzelako prest, baino berez egiturak ez du bermatzen, hori da, oraindik dago, oinarri minimoan, nahiz eta oso hitz politak jarri (E1_ 2018/02/08).
|
|
Argazkiak egin eta
|
gero
ez dago ondasunen gelan.
|
|
Iraganik eta
|
gerorik
ez dago, baina, orainik barik. Eta orain, hemezortzi urteko ibilbidea amaitzea dagokigu.
|
2021
|
|
–Ez dakit, ama. Esan du" Batzuetan zerbait dago eta
|
gero
ez dago".
|
|
Atzoa joan zen,
|
gerorik
ez dago,
|
|
Ez, gerra bukatu behar da orain!
|
Gerorik
ez dago, bakarrik oraina, emakumeok, orain geratu behar dugu gerra”.
|
|
Baina
|
gero
ez dago ezer gehiago zu iritsi arte.
|
2022
|
|
Ez dakigu zehazki zer dagoen akordio horren atzean. Askotan, eta batez ere politikan, lerroburu handiak ematen dira, eta
|
gero
ez dago ezer horren atzean. Ikusi nahi dugu zer dagoen akordioaren atzean.
|
|
Bizpahiru lagun ditut noiztenka irteteko, ez dira egiazko adiskideak ere, laneko lagunak baizik, eta esana dudala uste dut, tekno jaietara joaten gara afaldondoetan zeren libertitu nahi izanez
|
gero
ez dago batak bestea zertan ezagutu, musika hain dago altu ezen ez dago komentario zitalak aditzeko modurik, jende gehiegi hiena begiradarik nabarmendu ahal izateko, bizpahiru lagun ditut eta haiekin hitz eginez saiatzen naiz nire buruan gertatzen dena kontziliatzen, Montrealgo ingeles bihotzeko apartamendu honetan gertatzen dena, gainera ni bezalakoak dira, puta gazteak, esan behar dut nik ez du... Bizpahiru lagun ditut noiztenka irteteko, ez dira egiazko adiskideak ere, laneko lagunak baizik, eta esana dudala uste dut, tekno jaietara joaten gara afaldondoetan zeren libertitu nahi izanez gero ez dago batak bestea zertan ezagutu, musika hain dago altu ezen ez dago komentario zitalak aditzeko modurik, jende gehiegi hiena begiradarik nabarmendu ahal izateko, bizpahiru lagun ditut eta haiekin hitz eginez saiatzen naiz nire buruan gertatzen dena kontziliatzen, Montrealgo ingeles bihotzeko apartamendu honetan gertatzen dena, gainera ni bezalakoak dira, puta gazteak, esan behar dut nik ez dudala gainerako emakumeekin eztabaidatzen, egiazkoekin, munduko emakumeekin, gauza gehiegik bereizten gaituzte jadanik, mugitzeko eta hitz egiteko moduak, gorputzak, izan zukeena baina jadanik ez dena, eta horrek behar baino espazio gehixeago betetzen du, eta hantxe lasai geure puta praktikaz hitz egiten dugu, bezerorik arraroenez, Michael txakurraz eta Michael Juduaz, inoiz ezagutuko ez ditudanak aparte utzirik, txikiak gustatzen ez zaizkielako, beltzaranak nahiago dituztelako ilehoriak baino, larruazal zuriak jasaten ez dituzten bezeroak, eta puta naizenez geroztik nire lagun guztiak ere halaxe dira, puta ziren lehenagotik edo puta egin dira, puta izatea gaitz kutsakorra da, nahi beste diru eduki ohi duzu, sosak nazkatu arte xahutu ditzakegu, konpromiso bakarra duzu, buztanen aurrean belaunikatzea eta hankak zabaltzea, eta zenuke asmatu zenbat diren eta nolakoak, ez duda egin badirela ikasleak prest direnak zernahi egiteko, beren ikasketekin aurrera jo ahal izateko, hilaren amaierara heldu ahal izateko, eta geure artean gaudenean gure egoera are gehiago dramatizatzeko esaten ez dugunik ez dago, nola justifikatzen dugun inoren aurrean puta izaera, adibidez, eta bezeroei dagokienez, ez dago elkarri kontatzen ez diogunik, haien maniak eta batzuetan uzten dituzten eskupekoak, lerdea dariola egoteko duten modua eta mihiaz izterren barrenaldean azkura egiteko era, handi eta indartsu izateaz duten segurtasunaz aritzen gara, emakumeei plazera emateko behar den guztia daukatelako ideia tinko hori, jasotzen duten bezainbat atsegin emateko tirria, eta bata besteari galdetzen diogu ea perbertsoa izan behar den larrua jotzen diozunari ordaintzeko, edo alderan  tziz, perbertsoak gutxiengo bat ote diren giro honetan, baina bai, ardo gorri bat eskuan mahai baten inguruan kalakan aritzen garenon puta eskarmentuaren ondorioz dekretatzen dugu egiazko perbertsoek badakitela beren harrapakinak seduzitzen, badakitela beren iritziak gainerakoen desiraren gainetik inposatzen, diskurtsoa eta karisma dituztela, ez dutela emakumeei ordaindu beharrik korritzeko, zer dela-eta errukitu lukete beren alaba eta putetara joan, zer dela-eta ez lukete beren iloba edo idazkaria seduzituko, perbertsoak ez baitira perbertso denbora osoan, hala lanean nola etxean, eta gai jakituria handiko hauez hitz egiten dugun bitartean, makillatzen gara, orrazten, batak besteari soinekoak aldatzen dizkiogu baina delako soinekoa jantzi nahiko lukeenari txiki gerta dakiola opaz, ipurdia handiagotu, eroriagotuko dion esperantzan, Black and Blue rako prestatzen gara edo Bal en Blanc erako, tira, estadio olinpikoan egingo den hurrengo rave rako, eta ikusleak babesten dituen zementuzko oskol baten antza du estadioak, eta horixe poza geure buruak guztien aurrean agertzeko edertzea, soinuak eta argiak birrindutako hogeita bost mila pertsonaren aurrean, paretik igarotzean gerritik heltzen dizuten esku ezezagunak, musu bustiak lepoan, eta zeure kontra estutzen diren sabelpeak, zu baizik nahi ez zaituztenak, eta taldean joaten gara, lumaz eta pailletaz jantzirik, jendartean galtzeko asmoz joaten gara, irribarre aztoragarri batekin eta begiak drogak dilataturik dantzan ari den jendearen artean alderrai ibil  tzeko, mundua hain da ederra extasiaren eraginpean, jendea pozak eraldaturik dago, aurpegiak anfetaminez eta gainezka egiten duen maitasunez sutuak, begiak orbitatik irtenak anaitasunez, ikaragarri maite zaitut, hain zara eder, hain polit, hantxe ehunka pertsona infinituraino errepikatzen den erritmoaren tinkaldian sorgindurik, eta urrunetik ikusi zenuke jendetza, goiko harmailetatik begiratu behar da ikuspegi osoa izatekotan, argi multikoloreak jendetzan proiektatuak, eta jendetza birika erraldoi baten modura taupaka, gorputz bakar bat iduri, atal bero gihartsu bat, ore trinko eta zaratatsu bat puntu gazi mordo batean deskonposatua, eta bolumen ikaragarri horretan, pentsaezina litzateke bestelako egoera batean, ematen du musika geure barrutik datorrela, sabeletik, orgasmo baten aldapan bezala, eta denek zoriaren arabera besarkatzen dute elkar, eskuekin etengabe ukitu eta laztandu batak bestea, gauza tribala da, diotenez, orgiastikoa, denbora guztien hastapenaren erreaktibazioa, giza komunitatea lehen, aspaldian, zen bezalakoa, erritualen eta deabrutzeen mundua, naturaz gaindikoarena eta gehiegizkoarena, legeak baino lehenagoko munduarena, pultsioena eta jainkosena, ilargiaren kultuarena, baina haren misterioa inork esplikatu aurrekoa, zeru uztaiarena, zeinen bihozberatasunari eskaintzen baikenizkion geure buruak, zerua geuri gainera erori ez zekigun, galiarrei erori zekien urak eta suak harturik, eta eguzkia hurrengo egunsentian ez ateratzeko arriskua zegoela sinesten zen garaia, aldioro hortzak sartuko zizkigula mehatxu egiten zigun munduaren magia.
|
|
Bizpahiru lagun ditut noiztenka irteteko, ez dira egiazko adiskideak ere, laneko lagunak baizik, eta esana dudala uste dut, tekno jaietara joaten gara afaldondoetan zeren libertitu nahi izanez gero ez dago batak bestea zertan ezagutu, musika hain dago altu ezen ez dago komentario zitalak aditzeko modurik, jende gehiegi hiena begiradarik nabarmendu ahal izateko, bizpahiru lagun ditut eta haiekin hitz eginez saiatzen naiz nire buruan gertatzen dena kontziliatzen, Montrealgo ingeles bihotzeko apartamendu honetan gertatzen dena, gainera ni bezalakoak dira, puta gazteak, esan behar dut nik ez dudala gainerako emakumeekin eztabaidatzen, egiazkoekin, munduko emakumeekin, gauza gehiegik bereizten gaituzte jadanik, mugitzeko eta hitz egiteko moduak, gorputzak, izan zukeena baina jadanik ez dena, eta horrek behar baino espazio gehixeago betetzen du, eta hantxe lasai geure puta praktikaz hitz egiten dugu, bezerorik arraroenez, Michael txakurraz eta Michael Juduaz, inoiz ezagutuko ez ditudanak aparte utzirik, txikiak gustatzen ez zaizkielako, beltzaranak nahiago dituztelako ilehoriak baino, larruazal zuriak jasaten ez dituzten bezeroak, eta puta naizenez geroztik nire lagun guztiak ere halaxe dira, puta ziren lehenagotik edo puta egin dira, puta izatea gaitz kutsakorra da, nahi beste diru eduki ohi duzu, sosak nazkatu arte xahutu ditzakegu, konpromiso bakarra duzu, buztanen aurrean belaunikatzea eta hankak zabaltzea, eta zenuke asmatu zenbat diren eta nolakoak, ez duda egin badirela ikasleak prest direnak zernahi egiteko, beren ikasketekin aurrera jo ahal izateko, hilaren amaierara heldu ahal izateko, eta geure artean gaudenean gure egoera are gehiago dramatizatzeko esaten ez dugunik ez dago, nola justifikatzen dugun inoren aurrean puta izaera, adibidez, eta bezeroei dagokienez, ez dago elkarri kontatzen ez diogunik, haien maniak eta batzuetan uzten dituzten eskupekoak, lerdea dariola egoteko duten modua eta mihiaz izterren barrenaldean azkura egiteko era, handi eta indartsu izateaz duten segurtasunaz aritzen gara, emakumeei plazera emateko behar den guztia daukatelako ideia tinko hori, jasotzen duten bezainbat atsegin emateko tirria, eta bata besteari galdetzen diogu ea perbertsoa izan behar den larrua jotzen diozunari ordaintzeko, edo alderan  tziz, perbertsoak gutxiengo bat ote diren giro honetan, baina bai, ardo gorri bat eskuan mahai baten inguruan kalakan aritzen garenon puta eskarmentuaren ondorioz dekretatzen dugu egiazko perbertsoek badakitela beren harrapakinak seduzitzen, badakitela beren iritziak gainerakoen desiraren gainetik inposatzen, diskurtsoa eta karisma dituztela, ez dutela emakumeei ordaindu beharrik korritzeko, zer dela-eta errukitu lukete beren alaba eta putetara joan, zer dela-eta ez lukete beren iloba edo idazkaria seduzituko, perbertsoak ez baitira perbertso denbora osoan, hala lanean nola etxean, eta gai jakituria handiko hauez hitz egiten dugun bitartean, makillatzen gara, orrazten, batak besteari soinekoak aldatzen dizkiogu baina delako soinekoa jantzi nahiko lukeenari txiki gerta dakiola opaz, ipurdia handiagotu, eroriagotuko dion esperantzan, Black and Blue rako prestatzen gara edo Bal en Blanc erako, tira, estadio olinpikoan egingo den hurrengo rave rako, eta ikusleak babesten dituen zementuzko oskol baten antza du estadioak, eta horixe poza geure buruak guztien aurrean agertzeko edertzea, soinuak eta argiak birrindutako hogeita bost mila pertsonaren aurrean, paretik igarotzean gerritik heltzen dizuten esku ezezagunak, musu bustiak lepoan, eta zeure kontra estutzen diren sabelpeak, zu baizik nahi ez zaituztenak, eta taldean joaten gara, lumaz eta pailletaz jantzirik, jendartean galtzeko asmoz joaten gara, irribarre aztoragarri batekin eta begiak drogak dilataturik dantzan ari den jendearen artean alderrai ibil  tzeko, mundua hain da ederra extasiaren eraginpean, jendea pozak eraldaturik dago, aurpegiak anfetaminez eta gainezka egiten duen maitasunez sutuak, begiak orbitatik irtenak anaitasunez, ikaragarri maite zaitut, hain zara eder, hain polit, hantxe ehunka pertsona infinituraino errepikatzen den erritmoaren tinkaldian sorgindurik, eta urrunetik ikusi zenuke jendetza, goiko harmailetatik begiratu behar da ikuspegi osoa izatekotan, argi multikoloreak jendetzan proiektatuak, eta jendetza birika erraldoi baten modura taupaka, gorputz bakar bat iduri, atal bero gihartsu bat, ore trinko eta zaratatsu bat puntu gazi mordo batean deskonposatua, eta Bizpahiru lagun ditut noiztenka irteteko, ez dira egiazko adiskideak ere, laneko lagunak baizik, eta esana dudala uste dut, tekno jaietara joaten gara afaldondoetan zeren libertitu nahi izanez
|
gero
ez dago batak bestea zertan ezagutu, musika hain dago altu ezen ez dago komentario zitalak aditzeko modurik, jende gehiegi hiena begiradarik nabarmendu ahal izateko, bizpahiru lagun ditut eta haiekin hitz eginez saiatzen naiz nire buruan gertatzen dena kontziliatzen, Montrealgo ingeles bihotzeko apartamendu honetan gertatzen dena, gainera ni bezalakoak dira, puta gazteak, esan behar dut nik ez du...
|
|
Hori kontatu zion aitak, idiak kanpotik gogorrak direla, baina bigunak barrutik. Burdinazko kable batekin zerratu zioten adarra, eskuz, eta
|
gero
ez zegoen odol txirrio hura etengo zuen amaren semerik. Antitetaniko injekzio bat eman zioten aurretik, eta zaurientzako esprai urdin potokada bat ondoren, baina ez zen edonolako zauria hura.
|
2023
|
|
Taldearen sorrerak kutxatan harrapatu gintuen; batzuk beldurrak ezin menderatuta, fundamentuzko kontzerturik egin ez eta ondorioz ezin proposamen berriak zulotik atera. Baina atera (ko) dira, jakina, eta haien hegaldiarekin topo eginez
|
gero
ez dago zirkinik gabe utziko duen inor, edo ez luke halakorik egon. Izan ere, irmoak dira erabat, aberats eta jostariak instrumentuekin eta giroak sortzen ere maisuak.
|
|
Hori bi ahoko ezpata da: ekiten diozu malgutasun handiagoa izateko itxaropenarekin, kontziliatu ahal izateko, eta
|
gero
ez zaude ez batera ez bestera. Askotan, lan ordutegia eskola ordutegiarena araberakoa da, eta hori muga bat da negozioa garatzeko.
|
|
Eta beharbada horrela izan behar du, ez dakit, ze badago jende bat proiektuak urtero edo bi urtean behin sortzen dituena, eta sistema horretarako dago antolatuta. Sorkuntzarako laguntza mordoa dago urtero, eta, noski, konpainiak behartuta daude urtero sortu behar izatera, baina
|
gero
ez dago laguntzarik zabalpenerako, zirkuituan programatzeko. Horrek tapoi handi bat dakar:
|
|
Nik ikasi nahi nuen filosofia, fisika edo psikologia, baina fisika ikastera joan nintzen oso ikasle ona nintzelako eta eskolak horretara bultzatu ninduelako. Gogoan dut irakasle batek umetan esan ziela nire gurasoei sormen handia nuela baina
|
gero
ez zegoen hori bideratzeko modurik".
|
|
Hala ere asko ekoizten dugu, eta ekoitzi behar da, baina
|
gero
ez dago merkaturik obra horiek plazaratu ahal izateko, ez dira publikoarengana iristen. Hortaz, balore katea apurtuta dago:
|
|
Eta
|
gero
ez dago ezer.
|