Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 13

2000
‎Baina, hori nire hasiera izan zen, nahi nuena idazten nuen eta ez naiz lotsatu edo damutzen. Gehiago idatzi eta gehiago irakurri behar nuela esan zidan. Eta irakurtzearena oso garrantzitsua da.
2004
‎Erreferentziazko iiburuek abiapuntua eskaintzen duten arren, normalki ez dute idazlanbat osatzeko behar beste material eskaintzen. Gehiago irakurri beharra izaten da. Zer, ordea?
‎(ii) Oharrck berrirakurketa ^iilatzen dute. Zenbaitetan liburu bat (artikuiu bal, alalbat...) behiri baino gehiagotan irakurri beharra izaten da. Berrirakurkcta horickazkartzeko eta zuzenean nahi dugun tokira heltz.eko. oharrak izatea cta bcgiralzeakomeni da.
2008
‎Bai, agian, zeharka bai. Egia esan, biologia molekularrari buruz gehiago irakurtzeko beharra nabaritzen dut orain. Eta ez bakarrik lanarengatik, ez bakarrik inhibitzaileak egiten ditugulako, baizik eta nire jakin mina asetzeko ere bai.
‎lehenengoa iragarpena da, izenburua eta lehen paragrafoa soilik irakurrita. Ikasleak testuaren gainerako edukia aurresan eta formulatu behar du; ondoren, paragrafo batzuk gehiago irakurri behar ditu, eta ikasleek egindako iragarpenak zuzenak ziren ala ez egiaztatu behar du, eta, hartara, beste iragarpen batzuk zuzendu eta egin ditzake. Prozesu hori errepikatu egiten da testu osoa amaitu arte.
2010
‎Telebistako elkarrizketen edofilmen hariari jarraitzeak ahalegin handiagoa eskatzen dio. Irakurtzean ere, arretamantentzea gehiago kostatzen zaio eta askotan esaldi bera behin baino gehiagotan irakurri behar izaten du ulertu ahal izateko. Askotan, gauzak ahazten ditueladio (aurreko egunean bazkaldutakoa, telebistan esan dituzten gauzak, ilobakematen dizkion mandatuak, etab.), «aspaldiko kontuak oso ondo gogoratzen ditutbaina orain gutxikoak, askotan, ez ahazteko, paper batean idatzi behar izatenditut».
‎–Ba gehiago irakurri behar zenuke. Eska iezaiozu neska gazte honi egunen batean kontatzeko.
2011
‎Onartzen du haur eta gazte literatura funtsezkoa dela haurren irakurzaletasuna pizteko. Bai, eta, horregatik, irakasleek haur literatura gehiago irakurri behar dute, autoreak, haien lanak, pertsonaiak eta istorioak ezagutu behar dituzte, eta beren jarduera pedagogikoan nolabait integratu. Haur eta gazte literatura nahitaez erabili behar dute hori erabiltzen duten profesionalek.
2014
‎Egia aitortzearren liburu honek deseroso sentiarazi nau hainbat momentutan. Irakurtzen ari nintzela zalantzan aritu bainaiz ez ote zen izango nire gaitasun ahulagatik, barne egituraren kohesio falta zela eta, edo liburuak berak duen konplexutasunagatik, pasarte ugari behin baino gehiagotan irakurri behar izan ditudala, bidean zerbait ahaztu dudanaren sentsazioa neukalako. Atalen arteko batasuna aurkitzen saiatu naiz etengabe, batak besteari egiten dion mesedea aurkitu nahi izan dut, collageak zentzua har dezan, baina, nire zoritxarrerako, arrakastarik ez.
‎Erabaki zuen ez zuela gehiago irakurri behar, ordua gainean, segundoak, minutu bat beharbada. Aulkitik altxatu zen, belaunen atzeko parteak bustita zituen, gogortuta ere bai, mugimendua behar zuen.
2016
‎Baina topiko gehitxo dituzte, eta ez daude nahikoa dokumentatuta. Gehiago irakurri behar zenukete mamuei buruz idazten hasi aurretik.
2017
‎Eta izango gara, ulertzen ez badugu euskara ejertzitorik gabeko gramatika bat besterik ez dela. Eta munduari desberdin begiratzeko, gehiago irakurri behar dela (euskaraz), eta gutxiago hitz egin.
2020
‎Hain zuzen ere, testuarekin Cafe Bar Bilbao antzerki gidoi laburren saria irabazi zuen Perezek iaz, euskarazko atalean. «Testu oso sotila da, behin baino gehiagotan irakurri behar duzuna; ez dira gauzak guztiz argi esaten, baina igarri egiten dira», zuzendariak dioenez. Sariaren ondotik, Chamizorekin eta Vazquezekin harremanetan jarri zen Perez, testuaren irakurketa dramatizatua egiteko.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia