2000
|
|
Baina, hori nire hasiera izan zen, nahi nuena idazten nuen eta ez naiz lotsatu edo damutzen. Gehiago idatzi eta
|
gehiago
irakurri behar nuela esan zidan. Eta irakurtzearena oso garrantzitsua da.
|
2004
|
|
Erreferentziazko iiburuek abiapuntua eskaintzen duten arren, normalki ez dute idazlanbat osatzeko behar beste material eskaintzen.
|
Gehiago
irakurri beharra izaten da. Zer, ordea?
|
|
(ii) Oharrck berrirakurketa ^iilatzen dute. Zenbaitetan liburu bat (artikuiu bal, alalbat...) behiri baino
|
gehiagotan
irakurri beharra izaten da. Berrirakurkcta horickazkartzeko eta zuzenean nahi dugun tokira heltz.eko. oharrak izatea cta bcgiralzeakomeni da.
|
2008
|
|
Bai, agian, zeharka bai. Egia esan, biologia molekularrari buruz
|
gehiago
irakurtzeko beharra nabaritzen dut orain. Eta ez bakarrik lanarengatik, ez bakarrik inhibitzaileak egiten ditugulako, baizik eta nire jakin mina asetzeko ere bai.
|
|
lehenengoa iragarpena da, izenburua eta lehen paragrafoa soilik irakurrita. Ikasleak testuaren gainerako edukia aurresan eta formulatu behar du; ondoren, paragrafo batzuk
|
gehiago
irakurri behar ditu, eta ikasleek egindako iragarpenak zuzenak ziren ala ez egiaztatu behar du, eta, hartara, beste iragarpen batzuk zuzendu eta egin ditzake. Prozesu hori errepikatu egiten da testu osoa amaitu arte.
|
2010
|
|
Telebistako elkarrizketen edofilmen hariari jarraitzeak ahalegin handiagoa eskatzen dio. Irakurtzean ere, arretamantentzea gehiago kostatzen zaio eta askotan esaldi bera behin baino
|
gehiagotan
irakurri behar izaten du ulertu ahal izateko. Askotan, gauzak ahazten ditueladio (aurreko egunean bazkaldutakoa, telebistan esan dituzten gauzak, ilobakematen dizkion mandatuak, etab.), «aspaldiko kontuak oso ondo gogoratzen ditutbaina orain gutxikoak, askotan, ez ahazteko, paper batean idatzi behar izatenditut».
|
|
–Ba
|
gehiago
irakurri behar zenuke. Eska iezaiozu neska gazte honi egunen batean kontatzeko.
|
2011
|
|
Onartzen du haur eta gazte literatura funtsezkoa dela haurren irakurzaletasuna pizteko. Bai, eta, horregatik, irakasleek haur literatura
|
gehiago
irakurri behar dute, autoreak, haien lanak, pertsonaiak eta istorioak ezagutu behar dituzte, eta beren jarduera pedagogikoan nolabait integratu. Haur eta gazte literatura nahitaez erabili behar dute hori erabiltzen duten profesionalek.
|
2014
|
|
Egia aitortzearren liburu honek deseroso sentiarazi nau hainbat momentutan. Irakurtzen ari nintzela zalantzan aritu bainaiz ez ote zen izango nire gaitasun ahulagatik, barne egituraren kohesio falta zela eta, edo liburuak berak duen konplexutasunagatik, pasarte ugari behin baino
|
gehiagotan
irakurri behar izan ditudala, bidean zerbait ahaztu dudanaren sentsazioa neukalako. Atalen arteko batasuna aurkitzen saiatu naiz etengabe, batak besteari egiten dion mesedea aurkitu nahi izan dut, collageak zentzua har dezan, baina, nire zoritxarrerako, arrakastarik ez.
|
|
Erabaki zuen ez zuela
|
gehiago
irakurri behar, ordua gainean, segundoak, minutu bat beharbada. Aulkitik altxatu zen, belaunen atzeko parteak bustita zituen, gogortuta ere bai, mugimendua behar zuen.
|
2016
|
|
Baina topiko gehitxo dituzte, eta ez daude nahikoa dokumentatuta.
|
Gehiago
irakurri behar zenukete mamuei buruz idazten hasi aurretik.
|
2017
|
|
Eta izango gara, ulertzen ez badugu euskara ejertzitorik gabeko gramatika bat besterik ez dela. Eta munduari desberdin begiratzeko,
|
gehiago
irakurri behar dela (euskaraz), eta gutxiago hitz egin.
|
2020
|
|
Hain zuzen ere, testuarekin Cafe Bar Bilbao antzerki gidoi laburren saria irabazi zuen Perezek iaz, euskarazko atalean. «Testu oso sotila da, behin baino
|
gehiagotan
irakurri behar duzuna; ez dira gauzak guztiz argi esaten, baina igarri egiten dira», zuzendariak dioenez. Sariaren ondotik, Chamizorekin eta Vazquezekin harremanetan jarri zen Perez, testuaren irakurketa dramatizatua egiteko.
|