Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 5

2008
‎Hain zuzen, ezin emana gainditzea dute xede Genevako bilerek. Oraindik, ordea, ez dute «aurrera urrats bat» baino gehiago egitea lortu.
2012
‎Asmoa da errefortzuko bi irakasle izatea gela berean, bakoitza taldearen erdiari eskainia. Irakasle bakoitzak ordu erdi ematen du taldearen erdietan, eta, hala, azalpenetan arreta handiagoa jartzea eta jarduera gehiago egitea lortzen da, denbora gutxiagoan eta protestarik gabe, eta horrek errendimendu akademikoa hobetzen du. Teknologia berriak baliabide garrantzitsua dira eskola laguntzarako.
2013
‎Munduko bi botere ekonomiko handienek are handiago eta boteretsuago izan nahi dute, eta xede horrekin, bien arteko merkataritza eremu librea lortzeko negoziazioak abiatuko dituzte ekainean. AEBen eta EBren merkataritza harremana sakona eta askotarikoa da egun, munduko beste edozein botereren artekoa baino handiagoa; baina harreman horretan liberalizazioan urrats gehiago egitea lortuko balute, nahiz eta merkataritza librerako akordio petoa ez izan?, mundu osoko merkataritzaren egoera aldatuko lukete; beste jokaleku bat eraikiko litzateke. «Hazkunde eta enplegu motor» bihurtu nahi dute hala EBk nola AEBek balizko akordioari esker.
‎Aurrean, atzean eta errepidearen bi aldeetan jendea pilatuta zegoen eta ni garaile sentitu nintzen. Ez soilik uste baina korri gehiago egitea lortu nuelako, baizik eta gure hizkuntzaren aldeko sentimendu hori inoiz baino indartsuago zegoela iruditu zitzaidalako.
2020
‎Nahiz eta behin eta berriz saiatu, Kaleidoko taldeak jokoa garatzea saihestu zien eta azken 20 minututan bi entsegu gehiago egitea lortu zuen, azkena Falemaka Tatafu jokalariaren eskutik.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia