2007
|
|
|
Gauz
onek ez dit ondo egiten egia esanik benetan. bañan goserik ez det pasatzen asteko zazpi eunetan.
|
2008
|
|
HAYTER: (OFF) Austinen
|
gauzarik
onena ez da hain justu (ON) akatsgabea izatea, guztiz akastuna dela baizik. (OFF) Erabat galduta dago ondo ulertzen ez duen mundu modernoan, eta horrexek egiten du erakargarri.
|
|
[Giza diferentzia I.] Giza-gauzen eta gainerako gauzen arteko diferentzia haundienetakoa da
|
gauza
onegirik ez dagoela zorionez, baina pertsona onegiak badirela zorigaitzez.
|
2009
|
|
"
|
Gauza
onerako ez dira gurekin akortzen..."
|
2011
|
|
«Ehuneko bat jartzeak sinbologia handia du:
|
gauza
onei ez zaie muga hartzen, txarrei baizik». Argudio horiek ulergarri zaizkio Barquini, baina banatzearen alde egin du:
|
|
Nola esaten zaio ume bati ezetz, munduko
|
gauzarik
onena ez dela futbolaria izatea, Cristiano Ronaldo ez dela eredua, nola esaten zaio Messi ez dela jainkoa, mundu guztiak begiak harengan dauzkanean. Nola esaten zaio ume bati eredua beste bat dela, arrakasta ez dela ezer, puztu egingo zaituztela gero zukutzeko eta ondoren ahanzteko?
|
|
Hamarretik bederatzitan, erran gabe doa, hautagaiak ez du ez
|
gauza
on ez txarrik entzun gizaemazteki honi buruz, baina hori da gutxienekoa. Hautagaiak badaki konfiantza emailea dela bere bostekoa, eta garrantzitsua dela bere jendea berarekin dagoela sentitzeaz gain, bera ere bere jendearekin dagoela sentiaraztea; are gehiago, aurkeztu berri dioten hori etorkizunean bere arerio edo hondoratzaile izan daitekeen ustean presentatu diotelako, beharbada.
|
2012
|
|
Aingeru bat naiz, inuxentea, atzo negar egin nuen,
|
gauzen alde
onaz ez ezik gauzen alde txarra ere ikusten saiatu behar dudala ohartuta.
|
2015
|
|
Jainkoak egin zion mesedetik, bi gauza atera zituela zioen pertsona hark: bata, Jainkoa iraintzeko beldur ikara handi handia, eta horrela, hain gaitz ikaragarriak ikusirik, etengabe eskatzen ari zitzaion ez ziezaiola utz erortzen; bigarrena, apaltasunerako ispilu bat, egiten dugun
|
gauza
onak ez duela gugan hasierarik ikusiz, gure arimak landatuak dauden zuhaitz honetan, eta gure egintzei beroa ematen dien eguzki honetan baizik. Berak dio, hau hain argi agertu zitzaiola, non, gauza onen bat egitean edota egiten ikustean, bere printzipio horretara jotzen baitzuen eta laguntza hau gabe ezin dugula ezer konturatzen baitzen; eta hemendik zetorkion, gero, Jainkoa gorestera joatea eta, gehienetan, ona zen gauzaren bat egitean bere buruaz ez gogoratzea.
|
|
29 Oso luze jardun dut, baina izan ere halaxe da; otoitzetik irtetean neure burua nola ikusten dudan ondasunez diodanean, labur geratzen naizela uste dut; gero, berriz, inperfekzio ugarirekin, probetxurik gabe eta kaskar ikusten dut. Eta, beharbada,
|
gauza
onak ez ditut ulertzen, huts egiten dudala baizik; dena dela, nire bizitzan dagoen aldea ageri agerikoa da, eta zer pentsatua ematen dit. Esaniko guztian, egia dela uste dudana, sentitu dudana, diot.
|
2016
|
|
" Nai eneko iñoz sartu itz egitera libertade andijarekin txit ondo aitzen eztituten gauzetan, bestela daroa disparatia disparatiaren gañian, bana orregatik ere arrazoe emango dizut
|
gauza
onetan ez sinisteko Inaziren relaziua Alemaniako Inperijuaren gañean, nola bada, zegatikan eztan egia kanpotarrak esan ziona, eta, ala, ez da Alemania animalijen errija bakarrikan, baizikan gizon andijena".
|
2021
|
|
" Aita, erantzun deutsat, nire Aita, orain iru egun dala etxetik kanpora dabill, non ez dakit, iauna". " Ozinbeltzeko batzarrean egongo iatzu, beste etxe iauntzetako gizon askogaz batean", esan dau Amandok." Beraz, asi naz ni itaunketan euskaldunak zeregiñ astunen baten gaiñeko batzarra dauke?"" Bai, iarraitu dau Amandok, bai, eta
|
gauza
onerako ez. Lengo baten, prankotar agintari batek eta Ozinbeltzeko Portun seme nagusiak, Aitz barrenengo Eliza aurrean eztabaidaren bat izan dabe.
|
|
Neskato kokoloak konfabulazioaren hariak osatzen lagundu dio, izan ere," euskaldunak zeregin astunen baten gaiñeko batzarra dauke?" galdetzean, gotzainaren erantzuna azkarra bezain zakarra baita: "
|
gauza
onerako ez" (idem; g.l.e.). Geroago ere, errege frankoaren aginduz zerabilen espioitza jokamoldeaz mintzo da Uberorekin izandako elkarrizketan euskaldunei eta egoerari buruzko galdera: " Ez dakit ezer garbiro ta jakiteko ustean nator zugana.
|
2022
|
|
Liburuaren izena La tierra del fuego, eta egilea Sylvia Iparragirre (hizkuntzalaria omen da bera). Ikusten denez, P, euskaldunak hemendik ere ibiliak dira, eta kasu askotan
|
gauza
onerako ez. Marinelak ez ziren beste herria (selknam edo ona izena dutenak) akabatzen ibili zen" liga abertzale argentinar" ean, talde bat" los vascos" deitzen zen.
|
|
Sagar biltzen ari nintzela, petxuan halako min bat sentitu nuen. Zerbait
|
gauza
ona ez zela konturatu nintzen, eta hurrengo egunean medikuarenera joan nintzen. Hark etxean egoteko agindu zidan:
|
|
Beste adar batetik, autosabotajeak ez digu uzten egoki (ongiegi) idazten.
|
Gauza
onegirik ez diogu opa geure buruari. Hau aspalditik dator.
|
|
Friedrich Nietzschek esana da, mundu honetan,
|
gauzarik
onenek ez dutela deus balio, norbaitek taula gaineko fokupera eramaten ez baditu. Edo bestela esanda, ez dela ezer gertatzen norbaitek zerbait gertatu dela kontatzen duen arte.
|
2023
|
|
Buelta eman zaio lege horren mamiari. Zituen
|
gauza
onez ez da hitz egin, eta eztabaida sortu da zigorrengatik. Euskal Herriko mugimenduak beti izan du diskurtso antipunitibista, egia esan.
|
|
Gisa guziz, Frantziako lurraldearen askapenak ekarriko du poliziakideen kaleratzea, etsaiaren kontra pertsonalki aritu direnak izan ezik; haien ordez estimu publikoa duen jendea jarri da; nola, gaur zorigaitzez dirua eta diplomak estimu horren iturri nagusiak diren, agenteetatik eta inspektoreetarik has, ikasketa maila nahikoa altua eskatu dugu eta hierarkia maila altuagoetan diploma biziki serioak eskatu ditugu; jende horiek ongi ordaindu ditugu. Frantzian eskola handien oraingo modak jarraitzen badu— beharbada
|
gauza
ona ez dena—poliziarentzat horrelako eskola litzateke, kandidatuak oposaketaz errekrutatuko lituzkeena. Metodo zakarrak izango lirateke hauek, baina horrelako zerbait beharrezkoa da; Gehiago dena, askoz garrantzizkoagoa dena, ez luke gehiago existitu behar prostituten eta justiziak zigortuen taldeak bezalako kategoriarik zeinak existentzia ofiziala izango bailuke poliziaren plazerari eskainiriko artalde bezala eta zeinak poliziari biktimak eta gaizkideak eskainiko bailizkioke; bestenaz, kutsadura bikoitza saihestezinekoa litzateke, kontaktuak bi aldeak desohoratuko lituzke.
|