2000
|
|
Bestalde, Kojeve-k Hegel interpretatzeko oinarri eta gidari darabilen jaunaren etajopuaren arteko dialektikaren arabera, aldi berean
|
gauza
eta animalia den gizakiak, borrokaren bitartez sortzen du gizatasuna munduan, borrokan ezezkotasunaren kemenabizi-arriskuaren borondatezko onarpenaren bitartez ematen baita aditzera, jauna?, edo heriotzaren agerpen kontzienteak sorrarazitako larriduraren bitartez, jopua?. Jopuak heriotzari ezin izan dio aurre egin, izuak joa, eta ondorioz behartuta dagojaunarentzat lan egitera. Heriotza den heinean, gizakiak ezereza borrokalariaren nahizlangilearen bizimodu deuseztatzaile bihurtzen du, historiaren egileak borrokalaria etalangilea izaki.
|
2001
|
|
Ez al da esaten izan zaitez errealista? Errealismo literarioakbaduke harremanik desilusioarekin, nobleak ez diren
|
gauza
eta balioen azalpenarekin. Hots, errealismoak zerikusia duke ofiziala edo komunzki onartua ez den besteerrealitate batekin.
|
2002
|
|
eta, a? preposizioak erabiltzen saiatzen dira, frantseseraitzultzen dituzte zenbait
|
gauza
eta, azkenean,, andaluces, nola esaten deneztabaidatzen dute:
|
|
Egitate batzuk albiste bilakatzea eta beste batzuk, ostera, ahaztea edo informazio-kategoriarik ez irabaztea, komunikazioaren profesionalek erabakitako
|
gauza da
eta ez egitateei eurei dagokien ezaugarria.
|
2006
|
|
Balio batek ekintza orientatzeko behar beste indar izan dezan, kasuan kasuko egoerak traszenditzeko
|
gauza izateraino
eta, bere muturrean, bizitzako alor guztietan sistematikoki sartzeraino, biografia oso bat edo, areago, talde sozialen historia osoa ideia baten indar bateratzailearen menpe jarriz?, ondoko eratako balioa behar du izan: bakandu eta jeneralizatua, modu horretan printzipio formal gisa barnera daitekeen printzipio bihurtua, eta prozedimentalki aplikatua (Habermas, 1992:
|
2011
|
|
Giza gorputza errepresentazio eta nahimen moduan ematen zaigu; gorputzean hezurmamitzen da, beraz, nahimena. Nahimena bere baitan den
|
gauza
eta munduaren esentzia da; errepresentaziorik ez duen mundua, gizakiaren sustantzia inkontzientea, bizitza-bulkada itsu eta irrazionala da nahimena. Schopenhauer-ek dio ezagutzaren subjektua bere identitatearen bitartez gorputzarekin individuum gisa agertzen dela eta gorputz hori bi era guztiz desberdinetan ematen zaiola:
|
|
Kraepelin-ek (1904) bereizgarri hauek egotzi zizkion histerikoari: kitzikagarritasun handia, umore-egoeraren aldakortasun handia, emozio-eztandak, irudimen bizia,
|
gauza
eta esperientzia berrietarako joera, oldarkortasuna.
|
2014
|
|
Kraepelin-ek (1904) bereizgarri hauek egotzi zizkion histerikoari: kitzikagarritasun handia, umore-egoeraren aldakortasun handia, emozio-eztandak, irudimen bizia,
|
gauza
eta esperientzia berrietarako joera.
|