Emaitzak: 4
2003 | ||
Baina baldin balizko komunitate bakarrean partaide batzuek ezin badute berdintasunezko harremanik garatu besteekin, badirudi ezen talde edo klase nahiz kasta desberdinak egon daitezkeela gizarte horretan. Euskaldun batzuei halako zerbait gertatzen zaie erdaldunarekin giza eta gizarte harremanak garatzerakoan, zeren harekiko harremanak | garatu nahi baldin badituzte beren ezaugarrietako bat edo batzuk baztertu eta bestearenak hartu behar baitituzte eskuetan; egia esan, bestearen hizkuntza ere badakite eta horregatik ez zaie hain bortitza egiten erdaraz min  tzatzea. Baina erdara dakite, jakin, erdaldunek euskararik ez dakite eta! | |
2007 | ||
Bizi ditugun eta bizi gaituzten errealitate subjektiboak etaobjektiboak proiektatzea besterik ez da egin behar zer gertatuko litzaigukeen jakiteko. Beraz, eta hauxe da nire tesiaren funtsa, herri nortasunaren aldeko estrategiabizkorrik eta zuhurrik | garatu nahi baldin badugu, ez ditzagun nazio ezaugarriakbakarka hartu eta horietako batekin edo besterekin gure ametsak puztu. Gureametsa ez baita inoiz egia bihurtuko, naziogintzaren ikuspegi globalik ez dugunbitartean. | |
2018 | ||
Lehenengo urratsa hori izan behar da, EAJ eta EH Bilduren artekoa, baina etorkizunerako bermez jokatu nahi baldin badugu eta akordio hori | garatu nahi baldin badugu, zabalagoa izan behar da, argi eta garbi. Alderdikide bezala oso gustora nago akordio honetan, erabakitzeko eskubidearen aldekoa naiz, jelkidea naizelako, eta autodeterminazioaren aldekoa naiz. | |
2021 | ||
Esan bezala, eta azkenik, uste dut edukien kopurua nabarmen igo litzatekeela, benetan pilo bat osatu arte, beti ere pentsatzeko estruktura eraikitzeko adreilu gisa, ume eta nerabeak askatasunaren eta autonomiaren bidean jartzen laguntzeko, benetan bilakatu nahi dutena lortzeko gai izan daitezen. Horretarako, Russellekin batera, uste dut literatura, historia, musika eta" apaingarritzat" ditugun bestelako arloak ere erabilgarri eta onuragarri izan daitezkeela, ume eta gazteak benetan | garatzea nahi baldin badugu. Eta helburua ez da umeen eta gazteen ordutegiak luzatzea eta edukiez itotzea, noski, transbertsaltasuna bitarteko, heziketa bestelako moduren batean antolatzea baizik. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
garatu | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 1 (0,01) |
alea.eus | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
garatu nahi | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
garatu nahi baldin | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |