Emaitzak: 5
2002 | ||
– Alegia, helburua ez da guztiok gaitasunak modu berean | garatzea edota horiei atxikitako ezagutzak hein berean geureganatzea. Norberarennortasun izaeraren garapen positiboa bilatuko dugu, bakoitzarenahalbideak sustatuz eta hutsuneak estaliz. | |
2007 | ||
Izan ere, pertsonaren ezaugarriak, usteak eta antzekoak dira pertsonabultzatzen dutenak bere gizarte inguruan dauden aukera guztien artetik bat edobeste hautatzera. Halaber, hautu horrek eragina izango du pertsonak zenbaitgaitasun | garatzeko edota zenbait jokabidek eta ezaugarrik izan ditzaketenondorioak ikasteko aukeretan. Baina, aldi berean, ingurua pertsonarenezaugarrietara egokitzen da. | |
2010 | ||
Lurraldean eragin zuzena duten proiektu eta plangintzak lantzean, derrigorrezkoa izaten da kontsulta epealdia zabaltzea (hirigintza planak, eskualdeakantolatzeko planak, sektore bat | garatzekoak edota komunikazio azpiegitura batenproiektua). Plangintza edo proiektuen tramitazio epealdian zehar, momentu puntualak bideratzen dira legez araututako prozedurak betetzera. | |
2012 | ||
Lau diraharen lan ildo nagusiak: ...) erakunde publikoei aholkuak ematea hizkuntzareninguruan, horren premia adierazten dutenean; b) Europako hizkuntza gutxituei etaNafarroako euskarari buruzko ikerlan linguistiko eta soziolinguistikoak burutzea etabultzatzea; c) zenbait programa bultzatzea, hala nola herritarrek euskara ezagutueta erakunde publikoekin erabiltzeko duten eskubidearena, edo gizarte eremuetaneuskara berreskuratzeko eta | garatzekoa edota hizkuntza horren aldeko jarrerakbultzatzearena; d) helduen eta, espezifikoki, administrazio publikoetako langileeneuskalduntzeko eskaerari erantzutea (Euskarabidea Institutua, 2010) | |
2017 | ||
Horietaz gain, beste sailkapen batzuk ere badaude, eskubide horien hedapenaren eta eraginaren arabera. Hasteko, eskubide positiboak eta negatiboak ditugu, hau da, giza eskubideen erabiltze horretan inor ez diskriminatua izateko eskubidea, eta talde baten nortasuna | garatu edota mantentzeko gutxiengoaren bizimoduan euren ezaugarri eta elementuak erabiltzeko askatasuna, hurrenez hurren (Van der Stoel in May, 2000b). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
garatu | 5 (0,03) |
Lehen forma
garatu | 1 (0,01) |
garatzea | 1 (0,01) |
garatzeko | 1 (0,01) |
garatzekoa | 1 (0,01) |
garatzekoak | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
garatu edota | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
garatu edota hizkuntza | 1 (0,01) |
garatu edota horiek | 1 (0,01) |
garatu edota komunikazio | 1 (0,01) |
garatu edota mantendu | 1 (0,01) |
garatu edota zenbait | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |