Emaitzak: 10
2002 | ||
– Ikasleek | garatu beharreko abileziak zehazteko, deskribatu beharra dagotrebetasunez trebetasun nolako gaitasuna eskuratu luketen ikasleekmaila bakoitzean. | |
2007 | ||
Kanpokoekin ere harreman estilo hori mantentzen baduzu, ez daukazuteknologia guztia garatu beharrik. Zuk | garatu beharreko giltzarriak, konpetentzia nuklearrak dira; eta hornitzaileekin erlazio estilo bat mantenduta, besteteknologia bat lor dezakezu, zuk egiten duzunarekin osagarria dena. | |
Sistema politikoaren ulermenari dagokionez, bi eremutan bana daitezkehaurrek | garatu beharreko ezagutzak. Alde batetik, erakunde politikoak ulertubeharko ditu, eta, bestetik, ideologiak eta balio politikoak (Berti, 2005). | |
2010 | ||
Lurralde Antolamenduaren Europako Gutunak1 (1983) jasotzen ditu lurraldeantolamenduaren arloan | garatu beharreko lanen ikuspegia eta filosofia egituratubehar dituzten honako ezaugarriok: | |
– Birmoldatu, leheneratu edo birgaitu beharreko esparruen zehaztapena, haien narriadura ekiditearren edo erabilera desberdinetarako, osorik edopartzialki, berreskuratzearren, baita aurreko guztia gauzatzeko bideratutakolaguntza neurriak eta | garatu beharreko programak ere. | |
LEPZak planifikaziorako instrumentu operatiboak dira. LAPek ezarritako eremuetan | garatu beharreko jarduera sektorialak zehaztu, koordinatu eta programatzeko helburua dute. Horrela, LAPek egindako aurreikuspenak zehaztasun handizgaratzeko ahalmena edukiko lukete. | |
Lurralde Ekintza Plan Zuzentzaileek lurzoruaren erreserbak ezartzekoahalmena dute, | garatu beharreko jarduera sektorialak oztopatu ditzaketen bestelakoaktibitateak ekiditeko. Honako determinazio hauek, tokiko plangintzetarakolotesleak izango dira. | |
Udalgaindiko Plangintza edota Proiektu Sektorial, Udal Hirigintza Plangintzaedota obra proiektuen bidez LEPZak garatu ahal izango dira. Figura hauenbideratze eta elaborazioa LAPen onespenera baldintzatuta dago, azken horien edukiek | garatu beharreko jarduera sektorialak determinatu eta zehaztu behar izangodituztelako, orain arte landu eta gauzatu ez den jarduna. | |
2011 | ||
Nerabe eta gazteen ikus entzunezko gaitasuna neurtzean egin genuen bezala, alderatu nahi izan ditugu sei dimentsioen arteko korrelazio estatistikoak detektatu ahal izateko | garatu beharreko trebetasunen arteko erlazioak. Lehenbizi, dimentsio guztien arteko korrelazio estatistikoak aztertu dira. | |
2019 | ||
Optimizazio edo hobereneratze matematikoa ebazkizun jakin batek eduki ditzakeen soluzio posible edo hautagaiguztietatik onena aurkitzean datza, hots, helburuko funtzio bat minimizatu edo maximizatzen duten problemenazterketa eta ebazpena da. Testuinguru horretan | garatu beharreko algoritmoaren betebehar nagusia partizioetanoinarritzen den denbora errealeko sistema banatu baten kokapen eta planifikazio optimizatu bat lortzea da. Horretarako algoritmoak zenbait erabaki hartu behar du. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
garatu | 10 (0,07) |
Lehen forma
garatu | 10 (0,07) |
Argitaratzailea
UEU | 10 (0,07) |
Konbinazioak (2 lema)
garatu beharreko | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
garatu beharreko jarduera | 3 (0,02) |
garatu beharreko abilezia | 1 (0,01) |
garatu beharreko algoritmo | 1 (0,01) |
garatu beharreko ezagutza | 1 (0,01) |
garatu beharreko giltzarri | 1 (0,01) |
garatu beharreko lan | 1 (0,01) |
garatu beharreko programa | 1 (0,01) |
garatu beharreko trebetasun | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |