Emaitzak: 1
2021 | ||
Eta, noski, horrek guztiak ere ez luke askotarako balioko baldin eta irakasleak ez badu bere autoritatea berreskuratzen; jarraitzeko, Bolivarekin, DBHk porrot egin badu, neurri handi batean irakaslearen formakuntzaz ahaztu direlako da, horrek identitate profesionalarekin lotutako krisi larria suposatu baitio Bigarren Hezkuntzako irakasle askori, bereziki Batxilergotik zetozenei, bestelako formakuntza eta praktiketara baitzeuden ohiturik. Irakasleek egoera ezezagun eta berri batera moldatu behar badute, | ezin da beraien esku utzi, egoera berrira moldatu ahal izateko formakuntza egokia eskaini behar baitzaie. Aipatu krisia areagotu egiten da nahitaez erreformak gauzatzen direnean, Escuderok dioen bezala, irakasleek etengabe egon behar baitute erreforma berrietara egokitzen, konpetentzia berriak eskuratzen, jakinda gainera konpetentzia horien atzean ez dagoela oinarri pedagogikorik, politika jakin batzuk baizik; bukatzeko, Monterok gogoarazi bezala, formatzaileak eta aholkulariek jarraitzen dute kaskarrak izaten, beraiek ere ez baitaude behar bezala prestaturik. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ezin izan | 1 (0,01) |
Lehen forma
ezin da | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Pamiela | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ezin izan berak | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ezin izan berak utzi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |