Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 17

2000
‎zeregin eta testuinguru esanahiarekin, ez baitago taldetik kanpo egoterik.Urrunago joanez, Kaes en ideiaren arabera (1977), taldean katexiak etakontrakatexiak ezar ditzakete taldekideek banaka edo taldean, honekeratutako fantasia bereziekin.
2013
‎Horretarako, hainbat baliabide ikusi eta ikasi dituzue osagai honetan. Ondoren, irakur ezazue taldekide guztion artean.
‎c) Jo ezazue berriro" Txalapartaren indarra eta zalaparta" artikulura, eta, begiratu azkar bat emanez, taldekide bakoitzak bi galdera erantzungo ditu. Nork bereak egingo ditu; soilik zuen bi galderak erantzuteko informazioa identifikatuta duzuenean, lagun diezaiokezue taldekideari.
‎b) Zintzotasunez, aipa itzazu taldekideen indargune eta ahulgune bana. Ondoren, jar itzazue mahai gainean eta parteka itzazue taldekideez dituzuen iritziak, beti ere elkar hobeto ezagutzeko helburua betetze aldera.
‎b) Zintzotasunez, aipa itzazu taldekideen indargune eta ahulgune bana. Ondoren, jar itzazue mahai gainean eta parteka itzazue taldekideez dituzuen iritziak, beti ere elkar hobeto ezagutzeko helburua betetze aldera.
2014
‎Taldeka jarrita, sailka itzazue taldekideek jasandako gertaera traumatikoak:
‎15 minutu izango duzue horretarako. Taldean lan egitean, solasaldietarako trebatuz joateko, errespetatu hitz txandak, eta norbaitek har dezala taldekideak gaira ekartzeko eta denbora kudeatzeko ardura.
‎c) Azaldu iezaiozue taldekideei aztertu duzuen pertsonaiari buruz landutakoa.
‎d) Gogoratuko duzuen bezala, DBHko 1 mailako Matematiketan estatistika landu zenutenean, talde lanaren kontratua izenpetu zenuten. Oraingo honetan ere, irakur eta sina ezazue taldekide guztiek talde lanaren kontratu hau.
‎c) Talde txikitan jarrita, konpara itzazue taldekideek osatutako taulak.
2015
‎5 6 Bil itzazue taldekide guztiek lehenengo egitekoan eta hirugarrengoan osatu dituzuen fi txak. Ea
‎beste batzuekin. Ondoren, bildu talde txikian eta sor ezazue taldekide guztionak hartuko dituen
2016
‎b) Ados ezazue taldekideen artean zein den foroko erantzunik egokiena, ikuspuntu zientifi ko teknikotik,
‎b) Ados ezazue taldekideen artean zein den foroko erantzunik egokiena, ikuspuntu zientifi ko teknikotik.
‎6 Bil itzazue taldekide guztiek lehenengo egitekoan eta hirugarrengoan osatu dituzuen fitxak. Ea esaldi horiek lagungarri zaizkizuen adjektiboen esanahia gogoratzeko eta behar denean erabiltzeko.
‎5 Idatz itzazu lauzpabost esaldi multikultural taulan aipatutako maileguekin edo ezagutzen dituzun beste batzuekin. Ondoren, bildu talde txikian eta sor ezazue taldekide guztionak hartuko dituen testu labur eta koloretsu bat.
‎b) Ados ezazue taldekideen artean zein den foroko erantzunik egokiena, ikuspuntu zientifiko teknikotik Bero efektua informazio testua berriz irakurri eta gero. Eman zergatiak laburki.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia