Emaitzak: 9
2000 | ||
Analista hementxe bilakatzen da Jano, hementxe, A larriaren puntu honetan? analisiaren atea berak ireki edo itxi | dezakeen puntu honetan. Edo identifikazioaren zirkuitulaburrera darama subjektua, edo Lacan-en grafoan aurkituko duzuen eta sarrera atea Bestearen kokagunean duen bigarren zirkuitu bat irekitzendu. | |
2001 | ||
a) Kanpora begira, euskalgintzak bere zeregina objektibizatu behar du, alegia, ideologia abertzalearekin duen lokarri hori bestela egokitu behar du. Azal | dezadan puntu hau, inork uler ez dezan ulertu behar ez duena. Euskalgintzak esparru erkideak behar ditu, abertzaleek zein ez abertzaleek lantzeko modukoak, euskara bera izan dadin euskalgintzaren eustarria, horretan diharduenaren ideologia zeinahi ere izanda. | |
2004 | ||
Baiña hiltzear bai. Baiña utz | dezagun puntu hau gerorako. | |
Arazo honi buruz Descartesen argudioaren haria alde batera utzita, guk geuk egin | dezakegu puntu honetan zalantza egiteko ahalegina. Demagun lagun baten argazkia erakusten digutela. | |
Esan | dezakegu puntu honetan Platonengandik urrun xamar dakusagula Descartes, kontuan izanda harentzat dialektikak hartzen zuen garrantzia, lehentasuna hobeto esanda, egitasmo razional bat gorpuzteko unean. Bere burua itxita bere ni huts horretan, ideia huts eta aldaezin baten atzetik, ezinezkoa egingo zaio Descartesi elkarrizketa arrazoizko dimentsioan sartzea. | |
2008 | ||
Euskararen idatzizko erabilera salatzen digu hor euskaltzaleak, ahozkoaren aipamenik gabe. Egia esan, esku artean darabilgun auzian hil edo biziko garrantzia izan | dezake puntu honek. Hizkuntza mintzatuak idatzi ezean ez bide dira nazio hizkuntzak, azken honetarako behar luketen gaitasuna kode idatziari zor zaiolako. | |
2014 | ||
Serorak aipatu ditut. Ordu liteke seroren buruzagiek ere Elizaren erakaspenak segi | ditzaten puntu honetan bestetan bezala. Bai eta eskola giristinoek. | |
2016 | ||
XX. mendeko erdialdearen hamarkadetan, asturieraren potentzia soziala handia nahikoa zen familia hizkuntza gisa gaztelania edo beste hizkuntza batzuk zuten hiztunak beretzeko. Garai hartan jaio ginenok intuizioz ezagutzen genuen kontu zehatz batek nolabaiteko islapen estatistikoa izan | lezake puntu honetan: hara, espainolen, andaluziarren edota galiziarren seme alabek nolabaiteko asturiera hibridatua erabiltzen zutela modu naturalean eta guztiz ohartuki, presio instituzionalek edota aldarrikapenari lotutako jarrerek bitartekaritzarik egin gabe. | |
AEBen eta SESBen arteko polarizazioa eraiki | dezakegu puntu honetan. AEBek zoriontasuna bilatzen zuten.2 SESBek edertasuna. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ezan | 9 (0,06) |
Lehen forma
dezakegu | 3 (0,02) |
dezadan | 1 (0,01) |
dezagun | 1 (0,01) |
dezake | 1 (0,01) |
dezakeen | 1 (0,01) |
ditzaten | 1 (0,01) |
lezake | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
ELKAR | 2 (0,01) |
Jakin | 2 (0,01) |
Jakin liburuak | 2 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Maiatz liburuak | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ezan puntu | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
ezan puntu hau | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |