2000
|
|
Irratilari telebistalariek exotoponimoak ebakitzeko orduan hartu behar dute kontseilu hori gogoan. Euskal Herritik kanpoko izenak ahoskatu baino lehen, aldez aurretik aurki
|
ditzakegun
problemen jakitun egotea eta traba horiek uxatzeko ariketak burutzea, ez da batere desegokia.
|
|
Eta, kontu haietaz gain, aitonak, batzuetan, problema batzuk jartzen zizkigun, eta hala oroit
|
dezaket
problema hura, xake jokoarekin lotua zegoena. Zeren eta aitonak laket baitzuen, bertzalde, xakea, halako moldez, non, piezak nola higitzen ziren irakasten zigula, hamaika anekdota eta bertze hainbat jakingarri kontatzen baitzizkigun, piezekin edo piezen mugimenduekin zerikusirik zutenak.
|
2002
|
|
Fitxategi bakoitzean den kartoizko gordailuari esker (hemen ttipiturik ageri) norberak zuzent
|
dezakeen
problema anitz sor daiteke (ikus 16, 26, 56, etab. or.).
|
|
Norberak zuzent
|
dezakeen
problema andana bat eskaintzen dugu. Alabaina, matematikako buruketa bat ebaztea horren soluzioaren aurreikustea da, kontatzeko eta kalkulatzeko ezagutzari esker zenbaki problema baldin bada; jokamolde eta espazioaren ezagutzari esker geome� tria buruketa baldin bada.
|
2006
|
|
Zein manifestu sinatubehar dugun, zein ez. Zein manifestu ez sinatzeak ekar
|
diezagukeen
problema batedo beste... Ez da harritzekoa.
|
2009
|
|
Do letrez hasten diren direktorio bat baino gehiago izanez gero, tabuladore tekla sakatzean haien artean txandakatuko da, eta guk nahi dugun hura agertzean Enter tekla sakatu eta kito. Truku honek Windowseko komando lerroan izen luzeekin izan
|
ditzakegun
problema asko aurreztuko dizkigu.
|
2013
|
|
c) Hasierako adierazpenak zertan lagun
|
zaitzake
problema ebazterakoan?
|
|
Zergatik? Galderari erantzuteko kontuan har
|
itzazu
problemak ebazteko urratsak.
|
|
Betetzen al du araudia Maldagoitin antolatu den gazteen mailako txirrindularitza probak? Galderari erantzuteko kontuan har
|
itzazu
problemak ebazteko urratsak.
|
|
Ba al dago edo sor al
|
dezaket
problemari aurre egiten lagunduko didan hasierako adierazpenik (taula, irudi, grafiko, eragiketa, arau& erabiliz)?
|
|
Ba al dago edo sor al
|
dezaket
problemari aurre egiteko lagunduko didan hasierako adierazpenik (taula, irudi, grafiko, eragiketa, arau& erabiliz)?
|
2014
|
|
Traumaren Osteko Estres Sindromea deitu ohi zitzaion, izen generiko moduan, baina horren barruan hamaika mila jatorri, tipologia eta zirkunstantzia diferente egon zitekeen, eta ez zegoen protokolo bat denentzat balio zuena, eta are gutxiago terapia jakin bat, horrek eragin
|
zitzakeen
problema ugariak sendatuko zituena.
|
|
begiramendu eskrupulutsuz hautatuak dira. Renan konturatzen zen holako planteamendu batek plazara
|
zitzakeen
problemez. Beraz, alsaziarren eskubidea beti zehar meharka erreibindikatuko du, inguru erretoriko ausartez batzuetan, azkenean formulazio herabez beti:
|
|
Zer luzera du dorrearen paretak? Erantzunera iristeko jarrai
|
iezaiezu
problemak ebazteko urratsei.
|
|
Ba al dago edo sor al
|
dezaket
problemari aurre egiten lagunduko didan hasierako adierazpenik (taula bat, irudi bat, grafiko bat, eragiketa bat, arau bat edo besteren bat erabiliz)?
|
|
Ba al dago edo sor al
|
dezaket
problemari aurre egiteko lagunduko didan hasierako adierazpenik (taula, irudi, grafiko, eragiketa, arau& erabiliz)?
|
2015
|
|
Azter
|
dezagun
problema hau. Bidaiari batek n hiri bisitatu nahi ditu, baina ez edonola.
|
|
AEBko bidaiariaren problema, eta soluzio posible bat. Azter
|
dezagun
problema hau. Bidaiari batek n hiri bisitatu nahi ditu, baina ez edonola.
|
|
1 Ebatz
|
itzazue
problema hauek:
|
|
2 Sor
|
ezazue
problemei eta egoerei erantzuteko zeuen
|
|
balioets
|
ezazu
problemaren ebazpenaren urrats bakoitzaren lorpen maila.
|
|
problema beste teknika bat baliatuz. Hori egin aurretik, irakur
|
itzazue
Problema bat ebazteko bi bide,
|
2016
|
|
|
ezazu
problemaren ebazpenaren urrats bakoitzaren
|
|
balioets
|
ezazue
problemaren ebazpenaren urrats bakoitzaren lorpen maila.
|
|
balioets
|
ezazu
problemaren ebazpenaren urrats bakoitzaren lorpen maila.
|
|
balioets
|
ezazu
problemaren ebazpenaren urrats bakoitzaren lorpen maila.
|
|
balioets
|
ezazu
problemaren ebazpenaren urrats bakoitzaren lorpen maila.
|
|
balioets
|
ezazu
problemaren ebazpenaren urrats bakoitzaren lorpen maila.
|
|
2 Sor
|
ezazue
problemei eta egoerei erantzuteko zeuen eredua, kontuan izanik modelizazio matematikoaren
|
|
4 Ebatz
|
itzazu
problema hauek ekuazio sistema linealak baliatuz.
|
|
|
ezazu
problemaren ebazpenaren urrats bakoitzaren lorpen maila.
|
|
2 Sor
|
ezazue
problemei eta egoerei erantzuteko zeuen eredua, kontuan izanik modelizazio matematikoaren inguruko informazioa eta problemak ebazteko ereduak.
|
|
12 Aurreko zereginak zuzendu ondoren, bete ezazu honako fitxa hau. Horretarako, zeregin bakoitzean, balioets
|
ezazu
problemaren ebazpenaren urrats bakoitzaren lorpen maila.
|
|
1 Jarraian, problema bat eta hura ebazteko Xabierrek baliatu duen modua daukazue. Ebatz
|
ezazue
problema beste teknika bat baliatuz. Hori egin aurretik, irakur itzazue Problema bat ebazteko bi bide, edo gehiago& izeneko eredua eta Problemak ebazteko metodo analitikoa.
|
|
Ebatz ezazue problema beste teknika bat baliatuz. Hori egin aurretik, irakur
|
itzazue
Problema bat ebazteko bi bide, edo gehiago& izeneko eredua eta Problemak ebazteko metodo analitikoa.
|
|
7 Aurreko zereginak zuzendu ondoren, bete ezazue honako fitxa hau. Horretarako, balioets
|
ezazue
problemaren ebazpenaren urrats bakoitzaren lorpen maila zeregin bakoitzean.
|
|
6 Aurreko zereginak zuzendu ondoren, bete ezazue honako fitxa hau. Horretarako, zeregin bakoitzean balioets
|
ezazue
problemaren ebazpenaren urrats bakoitzaren lorpen maila.
|
|
8 Aurreko zereginak zuzendu ondoren, bete bakoitzak honako fitxa hau. Horretarako, zeregin bakoitzean, balioets
|
ezazu
problemaren ebazpenaren urrats bakoitzaren lorpen maila.
|
|
—Baina ez
|
dezagun
problemez hitz egin esan zuen Maria Teresak martinia eskuetan hartuz. Niretzat egun oso aparta da gaurkoa.
|
2017
|
|
|
ezazu
problemaren ebazpenaren urrats bakoitzaren lorpen maila.
|
|
5 Bete ezazu fitxa hau. Horretarako, jarduera honetako zeregin bakoitzean balioets
|
ezazu
problemaren
|
|
zeregin bakoitzean balioets
|
ezazu
problemaren ebazpenaren urrats bakoitzaren lorpen
|
|
9 Aurreko zereginak zuzendu ondoren, bete ezazu fitxa hau. Horretarako, zeregin bakoitzean balora
|
ezazu
problemaren ebazpenaren urrats bakoitzaren lorpen maila.
|
|
2 «Espresio matematiko batean agertzen den aldagai edo konstante bat da eta bere balio ezberdinek kasu ezberdinak sortu
|
ditzakete
problema batean» (es una constante o una variable que aparece en una expresión matemática y cuyos distintos valores dan lugar a distintos casos en un problema), < https:// es.wikipedia.org/wiki/Par%C3%A1metro>.
|
2021
|
|
Ez da bakarrik euskaldunena, baina hemen batzuei gertatzen zaigun zerbait da; bakoitzak bere buruarekin izan
|
ditzakeen
problemak eta horrek sor ditzakeen arazoak gizartean. Jakintzat ematea gauzak, edo erabat obsesionatzen zaituen zerbait ez adieraztea, edo zerbait ez egiteagatik trena galtzen duzu eta gauzak okertzen dira... ez azaleratzea emozioak... ez esatea pentsatzen duzuna... edo begiekin adieraztea hitzekin esaten ez duzuna...
|
2022
|
|
Horietako bat ur hodiak izoztea Ez da harritzekoa, ordea, oso tenperatura baxuko lekuetan. Batez ere, kanpoko arroiletan eta modu iraunkorrean bizi ez diren etxeetan, edo gutxi erabiltzen diren geletan, hala nola, ganbaretan edo txapitulak. Horregatik, komeni da nola jokatu jakin, bai norberak konpon
|
dezakeen
problema sinplea bada, bai larriagoa bada. Azken kasu horretan, hainbat jarduketa egin dira iturgina iritsi arte.
|
2023
|
|
Bi adibide deigarri azalduko ditugu, argiago ikus dadin: matematikari batek kalkulagailu adimenduna erabil
|
dezake
problema konplexuagoak modu eraginkorragoan ebazteko; eta kazetari batek ordenagailu bat erabil dezake modu eraginkorragoan idatzi eta editatzeko bere idatzia. Bientzat laguntza handikoa da teknologia horren erabilera.
|