Emaitzak: 8
2007 | ||
Zonalde euskaldunekin jarraituz, eremu hauetako helduen erabileraren bilakaerak beheranzko joera izan du azken 17 urteetan lurralde guztietan Gipuzkoan ezik. Alde batetik, honek gazteen erabileran eragina izan | dezakeela pentsa dezakegu, ezin baita ahaztu helduek erabileran duten gako izaera. Helduak gizartean prestigio maila handieneko postuetan egoten ohi dira, aginte postuetan. | |
Zonalde euskaldunekin jarraituz, eremu hauetako helduen erabileraren bilakaerak beheranzko joera izan du azken 17 urteetan lurralde guztietan Gipuzkoan ezik. Alde batetik, honek gazteen erabileran eragina izan | dezakeela pentsa dezakegu, ezin baita ahaztu helduek erabileran duten gako izaera. Helduak gizartean prestigio maila handieneko postuetan egoten ohi dira, aginte postuetan. | |
Familiak irakasleen alde ager daitezen, nola lagun | dezaketen pentsa dezaten. | |
2009 | ||
Aztergai dugun agresibitatearen fenomenoaren inguruan sor daitezkeen hainbat galderari erantzuna emateko, diziplina ezberdinetatik eratorritako ikertzaileekberau ikertu, deskribatu eta ulertu ahal izateko estrategia ugari eta askotarikoak erabili izan dituzte. Honek guztiak ikergai dugun gaiari aberastasuna eman | diezaiokeela pentsa bagenezake ere, datuak eskuan izanik, gauzak ez dira horren argiikusten (izatezko aberastasun hori ez da horren argi ikusten). Horren adibide gisaagresibitatearen definizioaren inguruan dagoen iritzi kontrajarrien kopuru altua hargenezake: | |
–Ez zegoen ezusterik, eta egotekoan, desatsegina, gaizki prestatu zenuen seinale. Baina, tira, zuk aurkariak zerbait egiten kale egin | zezakeela pentsa zenezakeen, eta justu finalean horretan asmatu?. Belokik beste garai bat bizi izan zuen, eta ezagutza onaren beste aldea gogoratzen du. | |
2011 | ||
Zonalde euskaldunekin jarraituz, eremu hauetako helduen erabileraren bilakaerak beheranzko joera izan du azken 17 urteetan lurralde guztietan Gipuzkoan izan ezik. Alde batetik, honek gazteen erabileran eragina izan | dezakeela pentsa dezakegu, ezin baita ahaztu helduek erabileran duten gako izaera. Helduak gizartean prestigio maila handieneko postuetan egoten ohi dira, aginte postuetan. | |
2013 | ||
Eta eguzki naturalik ezean, eguzki artifizialak eskari handiagoa izan | dezakeela pentsa dezake batek. Baina ez ei da horrela, ez guztiz. | |
2017 | ||
Bestalde, hizkuntzak sintomen adierazpenean eta, beraz, azterketa psikiatrikoan eragina izateaz gain, tratamenduarekiko atxikimenduan ere eragina izan | dezakeela pentsa genezake. Tratamendu antipsikotikoekiko atxikimendua baxua izaten da normalean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ezan | 8 (0,05) |
Lehen forma
dezakeela | 5 (0,03) |
dezaketen | 1 (0,01) |
diezaiokeela | 1 (0,01) |
zezakeela | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 3 (0,02) |
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
goiena.eus | 1 (0,01) |
Osagaiz | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ezan pentsatu | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ezan pentsatu ezan | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |