Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2011
‎–Eztul egiten badu, hala jarrai dezan lagundu.. Ez badu ez eztul egiten ez arnasaren zaratarik:. Aurrerantz okertu, esku bat bularrean jarri, eta besteaz bizkarrean kolpatu (omoplatoen artean). 5 kolpe eman gehienez.. Ez bada ezer lortzen, atzetik inguratu bi eskuez.
‎Pazientea hitz egiten ari denean, keinu positiboak edo hitzak erabili, eta komunikazioarekin jarraitu dezan lagundu.
2012
‎Nabarmendu beharrekoa da bereziki zaindu behar dugula espazioko giroa bertan osasun ohitura onak sortzeko, harreman positiboak sustatzeko eta haurrek beren buruaren irudi ona sor dezaten laguntzeko.
‎Hezkuntza etapa bat baino gehiago irakasten dituzten ikastetxeetako curriculum proiektuek zehaztu egin dituzte hezkuntza etapa bakoitzaren ezaugarriak, haien arteko koherentzia zainduz. Ikastetxeek dagozkien curriculum proiektuek ikastetxean ematen diren maila eta etapa guztietan koherentzia eta jarraitutasuna izan dezaten lagunduko dute, eta koordinazio lana egingo dute maila aldaketak direla-eta ikasleak jasotzen dituzten edo ematen dizkieten ikastetxeekin. Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak curriculuma garatzea erraztu eta irakasleen lana bideratuko duen materiala egin dadin bultzatuko du.
‎Haur eskolara sartzean egin dugun moduan, espazioen eta pertsonen aldaketa errazten saiatuko gara helduok. Horretarako, prestaketa jarduerak egingo ditugu (agurreko kanta abestu, eguneroko lanak egin, etab.), gertatuko dena iragarri eta haurrek gertaerok aurreikus ditzaten laguntzeko.
‎alderdi sozialari, alderdi fisikoari, alderdi afektiboari edo alderdi kognitiboari? a) Familiak gaixotasuna ulertu eta gaixoa babes dezan laguntzea, hari estres gehiagorik sorrarazi gabe. b) Pazientea intimitate eta errespetu baldintzetan garbitzea. c) Pazienteari modu positiboan hitz egitea, haren osasunarentzat kaltegarriak diren jarrerak aldatzeko gakoak emanda. d) Pazientearen arropa egokitzea, haren mugikortasuna errazteko. e) Pazienteen hitzak neutralizatzea euren ezgaitasuna edo gaixotasunari aurre ez egitea justifikatzen du... 4??
2013
‎Bestale, zure autonomia erkidegoan turismo aktiboko enpresak arautzen dituen araudia erabil dezakezu laguntzeko. Horretarako, sartu zure autonomia erkidegoko turismo sailaren webgunean (araudiaren atalean).
2015
‎Sarbide eta arreta azkarra. Komunikazio sistemak laguntza erraz eskatzea ahalbidetu behar dio edozein pertsonari, eta eskaera operadoreak arreta azkar eta eraginkorra eman dezan lagundu behar du.
2017
‎Administrazioak ez baditu egiazkotzat jotzen interes dunek alegatutako egitateak, edo prozeduraren izaerak hala eskatzen badu, frogaldi bat hastea erabaki daiteke, eta interesdunak teknikariak izenda ditzake lagundu diezaioten.
2018
‎Pazientea hitz egiten dagoenean, keinu edo hitz positiboak erabili, eta komunikazioarekin jarraitu dezan lagundu.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia