Emaitzak: 6
2004 | ||
Imanol Murua Uria kazetariak galdera hau egin zion behinolako elkarrizketa batean Oliveri jaunari: . Kontuan izanda legearen arabera derrigorrezko hezkuntza bukatzen duen ikasleak euskaraz aritzeko gauza izan behar duela, A ereduak, erreformatuta ere, lor al | lezake helburu hori??. Erantzunean harribitxi hau jaurti zigun Gipuzkoako Ikastolen Elkarteko lehendakari ohiak: | |
2010 | ||
Musikak ez bezala, dantzak ez du idazkera sistema orokorrik garatu. Zenbait saiakera egon dira, baina hain zaila da koreografia baten mugimendu oro erregistratzea, ezen espezialista gutxi batzuek bakarrik uler | ditzaketen helburu horretarako sortutako" alfabetoak". Esaterako, Beltxargen lakua bezalako balet tradizional bat ikusterakoan, berregite bati egiten diogu so, pieza klasiko horien dokumentazio osorik ez baitzaigu geratzen. | |
Ikastaro honetan parte hartzen duten guziek, bai militarrek edo herrikideek, hemen bizitzeko hain beharrezkoa den hizkuntza hori ikastea da ene asmoa. Otoitz egiten diot Jainkoari lagun | gaitzan helburu horren alde". | |
2012 | ||
Egia da borondate hori faktoresozial, historiko, linguistiko eta abarrek egituratzen dutela, borondatea ezerezetik ezbaita sortzen. ...ialismoaren aldarrikapen herritarrak, hainbat aldarrikapen demokratikoren (aldarrikapen ekologikoak, linguistikoak, internazionalistak, historikoak, soziopolitikoak, sexualak, kulturalak...) isla dira.Aldarrikapen demokratikoak askotarikoak baitira, J. M. Castells eta EHUko bestehiru irakaslek independentismo errepublikanoa errebindikatuz erakutsi duten bezala.Independentismoak mila motibazio izan | ditzake helburu hori nahi izateko: motibaziohoriek bata bestearen kontra planteatu ordez, inteligenteagoa da estrategikokiguztiak independentziarako prozesuan bidaialagun izatea. | |
2016 | ||
Horren argitan egin du euskarak biderik oparoena hezkuntzan, nahiz eta oraindik ikasle kopuru handi batek ez dituen bi hizkuntza ofizialak menperatzen. Urteotako esperientziak bistan utzi du, gainera, hezkuntzak berak bakarrik ezin | dezakeela helburu hori erabat lortu. | |
2022 | ||
Lehiaketen helburua aurkezten diren kideen artean lehia egotea izaten da. Lehia hori polita izan daiteke eta lehiakide bakoitzak bere jardunaren onena atera | dezake helburu horri esker. Lehiakideen harremanak oso onak izan daitezke eta lagunak egin daitezke lehia horretan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ezan | 6 (0,04) |
Lehen forma
dezake | 1 (0,01) |
dezakeela | 1 (0,01) |
ditzake | 1 (0,01) |
ditzaketen | 1 (0,01) |
gaitzan | 1 (0,01) |
lezake | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ezan helburu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ezan helburu hori | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |