2008
|
|
Hau da, izan ere, zuen helburu nagusietarikoa. Jar
|
ezazue
helburu hau ez bakarrik alderdikerien gainetik, baizik baita ere zuen legezko desberdintasun batzuen gainetik ere. Elizak berriz errepikatzen dizue:
|
2013
|
|
Lehenengo, adierazi ezazu ikasitako irizpideekiko zure burua nola ikusten duzun. Ondoren, zure ikaskuntza prozesuaren autorregulazioa osatzeko, egin
|
itzazu
helburu honi dagozkion autoebaluazio jarduerak. Autoebaluazio jardueren emaitzen arabera, berrikusi ezazu autorregulazio taula eta, balitz, egokitzapenak egin.
|
|
Lehenengo, adierazi, ikasitako irizpideekiko, zeure burua nola ikusten duzun. Ondoren, zure ikaskuntza prozesuaren autorregulazioa osatzeko, egin
|
itzazu
helburu honi dagozkion autoebaluazio jarduerak. Autoebaluazio jardueren emaitzen arabera, berrikusi autorregulazio taula eta, balitz, egin egokitzapenak.
|
|
Lehenengo, adierazi ezazu ikasitako irizpideekiko zure burua nola ikusten duzun. Ondoren, zure ikaskuntza prozesuaren autorregulazioa osatzeko, egin
|
itzazu
helburu honi dagozkion autoebaluazio jarduerak. Autoebaluazio jardueren emaitzen arabera, berrikusi ezazu autorregulazio taula eta, balitz, egokitzapenak egin.
|
|
Lehenengo, adierazi ezazu, ikasitako irizpideekiko, zeure burua nola ikusten duzun. Ondoren, zure ikaskuntza prozesuaren autorregulazioa osatzeko, egin
|
itzazu
helburu honi dagozkion autoebaluazio jarduerak. Autoebaluazio jardueren emaitzen arabera, berrikusi ezazu autorregulazio taula eta, balitz, egin egokitzapenak.
|
|
Lehenengo, adierazi ezazu ikasitako irizpideekiko zeure burua nola ikusten duzun. Ondoren, zure ikaskuntza prozesuaren autorregulazioa osatzeko, egin
|
itzazu
helburu honi dagozkion autoebaluazio jarduerak. Autoebaluazio jardueren emaitzen arabera, berrikus ezazu autorregulazio taula eta, balitz, egokitzapenak egin.
|
2014
|
|
Lehenengo, adierazi ezazu nola ikusten duzun zeure burua ikasitako irizpideei dagokienez. Ondoren, zure ikaskuntza prozesuaren autorregulazioa osatzeko, egin
|
itzazu
helburu honi dagozkion autoebaluazio jarduerak. Autoebaluazio jardueren emaitzen arabera, berrikus ezazu autorregulazio taula, eta, balitz, egin egokitzapenak.
|
|
Lehenengo, adierazi ezazu nola ikusten duzun zeure burua ikasitako irizpideei dagokienez. Ondoren, zure ikaskuntza prozesuaren autorregulazioa osatzeko, egin
|
itzazu
helburu honi dagozkion autoebaluazio jarduerak. Autoebaluazio jardueren emaitzen arabera, berrikus ezazu autorregulazio taula, eta, balitz, egin egokitzapenak.
|
|
2 Zure ikaskuntza prozesuaren autorregulazioa osatzeko, egin
|
itzazu
helburu honi dagozkion autoebaluazio jarduerak.
|
|
Lehenengo, adierazi ezazu nola ikusten duzun zeure burua ikasitako irizpideei dagokienez. Ondoren, zure ikaskuntza prozesuaren autorregulazioa osatzeko, egin
|
itzazu
helburu honi dagozkion autoebaluazio jarduerak. Autoebaluazio jardueren emaitzen arabera, berrikus ezazu autorregulazio taula, eta, balitz, egin egokitzapenak.
|
2017
|
|
Neurosia da nagusi! Erraz asko imajinatu
|
dezakegu
helburu honen ondorio latza behin umeak azpijokoaz ohartuz gero. Haurtzaroa eta ekonomia magikoa fraude hutsa direla ikasitakoan, benetan gizakiak elkarrekin etengabeko liskarrean bizi direla ikasitakoan, frustrazioa, mesfidantza eta egonezina izugarri handitzen dira.
|