Emaitzak: 7
2000 | ||
konturatu dira, ezen, gizon emakumezko bikote koterapeutiko bat osatzean, transferentziaren fenomenoa berezama guztiarekin psikodramaren taldean ematen dela. Horrela, terapia taldearenpermisibitatezko giroan, bikote koterapeutiko bat egoteak, onarpen eta ezagutzarako familia ingurune ideala sortzen zuen, horrek sor | zezakeen esperientzia zuzentzailearen ondorioekin. | |
2001 | ||
Argi geratu da, itxura denez, telebista oso tresna emankorra dela hizkuntzaren ezagupideansakontzeko. Erabateko konbentzimendu maila horretaz gain, ahalmen didaktikohori gauzatu eta bideratzeko proposamenak eta teknikak ere jaso badituzte, harroasko esan | dezakegu esperientziak merezi izan duela. | |
2010 | ||
Ikus | ditzagun esperientzia horien emaitzak eta energia berriztagarrienerabileraren hazkundearen ezaugarri nagusiak: | |
2012 | ||
Era berean, kazetarien arteko elkarreragina erredakziora ezagutza faktore bezala itzultzen da. Hortaz, kazetari bakoitzak pila | dezakeen esperientzia bainoago, erredakzioarekin partekatzea du helburu erredakzio antolaketa honek (Amenabarro, 2005: 283; Jakubetz, 2008: | |
2014 | ||
Ikertzaileek baietsi dute zahartzearen eta oroimenean gertatzen diren aldaketen artean badagoela erlazioa. Oroimen esplizitua da banakoek era kontziente batean ezagutzen dituzten eta azal | ditzaketen esperientziak oroitzea. Bi oroimen mota horiek oroimen deklaratiboaren barnean kokatzen dira. | |
2015 | ||
2013an de la Peña eta Weil-ek mundu birtualean garatutako instalazio birtuala Unity3D bideo-joko interaktiboak diseinatzeko plataforman berregin zuten28 Bertan, jokalariak lehenengo pertsonan bizi | dezake esperientzia interaktiboa, SL plataforma birtuala erabili barik. Horrez gain, arte zentroetan ere erakutsi da proiektua, instalazio moduan. | |
2017 | ||
–Denbora irudiaren modalitatearen agertze berantiarrak eta honen leku hartzeetengabekoak, irudi mota batekin izan | dezakegun esperientzia modu normalizatu nagusiabilakatu da gizarte berrietan,(...) Irudiaren gailu teknologiko eta produkziozkoekahalbidetzen duten denbora rudia ez da denbora geldi une bezala ematen, estatizatutalez, momentu lortua balitz bezala, aparteko bezala, singularizatua(...) baizik etadenbora hedatu baten, denbora jarrai eta ez moztutako baten, espazializatua ez dendenbora baten, unitate diskretu ... bezala sakabanatutako zabaltze eta gertakari, agitu edo jazo egiten denhori, izatearen jarraipen berez existitzen delako. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ezan | 7 (0,05) |
Lehen forma
dezake | 1 (0,01) |
dezakeen | 1 (0,01) |
dezakegu | 1 (0,01) |
dezakegun | 1 (0,01) |
ditzagun | 1 (0,01) |
ditzaketen | 1 (0,01) |
zezakeen | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ezan esperientzia | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ezan esperientzia bainoago | 1 (0,01) |
ezan esperientzia horiek | 1 (0,01) |
ezan esperientzia interaktibo | 1 (0,01) |
ezan esperientzia merezi | 1 (0,01) |
ezan esperientzia modu | 1 (0,01) |
ezan esperientzia oroitu | 1 (0,01) |
ezan esperientzia zuzentzaile | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |